Miten suitset puretaan?

saraenshöj

Tarvis äkkiä tietoa, miten suitset puretaan? Ja kootaan?

Tarvitsen apua nopeasti!

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angillian

Öhh... Soljet auki ja remmit erilleen. Laita ne järjestykseen purkaessasi niin osaat helpommin koota ne.

Tai: Ota ensin niskahihna ( Levein hihna jossa on molemmissa päissä haara ). Toisen pään haarassa on pitkä leukahihna.
      Etsi sitten otsahihna ( Yleensä paksuin ja/tai koristeltu ) . Sen molemmissa päissä on lenkit. Pujota otsahihna niskahihnaan.
      Etsi kaksi poskihihnaa. Helppo tuntea koska ne ovat ainoat remmit joita on kaksi samanlaista. Niiden yläpäässä on solki ja alapäässä solki remmin pää. Kiinnitä yläsoljet niskahihnan ylempiin remmeihin, eli niihin jotka ovat samalla puolella kuin otsahihna.
      Kuolaimet varmaan tunnetkin, kiinnitä kuolaimet poskihihnojen toiseen päähän.
      Ota sitten kuonoremmi ja pujota remmin niskahihna otsahihnan lenkeistä läpi puolelta toiselle.
      Kiinitä solki. Nyt otsahihnan lenkeistä pitäisi mennä kaksi hihnaa, niskahihna ja kuonoremmin hihna.
      Kiinnitä sitten ohjat kuolaimiin.

TÄRKEÄÄ: Varmista että kaikki soljet jäävät suitsien ulkopuolelle, hevosen ihoa vasten ei saa olla solkia. Niiden piikit hierovat helposti ihon rikki.

Toivottavasti sait selvää, on vähän vaikea neuvoa kun ei voi näyttää samalla.

• Anonyymi

Kiitos, pelastit myös mut ❤

• Jade64

Tää vastaus tulee vähän myöhässä mutta kannattaa ekoilla kerroilla merkata vastakkaiset kappaleet samoin värein tms. että oppii kokoamaan oukein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2627
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1493
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe