Olen kuullut että katsastus miehet saavat katsoa toistensa autot saman firman sisällä? Pitääkö paikkansa? Uskooko joku että siinä ei vahingossa jää jotain helposti "huomaamatta"?
Katsastajien korruptio?
3
258
Vastaukset
- ihooijio
Pitää paikkansa katsastajat voivat työkavereiden autot katsoa, vastuukatsastajan ja omistan autoa ei voi katsastaa.
Milestäni asiassa ei ongelmaa, koska katsastaja ymmärtää miksi auto hylätään viosta.
Meidän toimipaikalla katsastetaan työkaverin autot keskenämme ja taso on sama kuin asiakkaan auton kanssa.
Oma harrasteauto hylätty kahdesti, trafin ohjeiden mukaan,
Olisin voinut tietysti tarkastaa auton ennakkoon ja välttää hylkäyksen, mutta se ei ole niin vaarallista jos hylky tulee.
Olen myös katsastanut auton kilpailijan toimipaikalla ja mielestäni taso oli samaa.
Jos katsastuksessa jää jotain huomaamatta niin syyt ihan muualla. - asiaapohtinut
Mistä johtuu, että liikenteessä näkee melkoisia ruostepesiä, jotka tuprauttelevat kunnon savuja pakoputkesta (monet kuorkit varsinkin). Ovatko nämä katsastajien katsastajien autoja?
- Perähärpäke
Miksi pitäisi jäädä jotain huomaamatta? Ei se nyt ole mitenkään vaikeaa pitää autoa oikein suoritetun katsastuksen läpäisevässä kunnossa, varsinkaan katsastusmiehelle. Sitten on tietysti nämä Skyline-Villet erikseen, mutta tuskinpa kukaan oman firman sisällä suostuu sellaisten autoja katsastamaan. Minä en ainakaan suostuisi. Onneksi Trafin tarkastajat käyvät yleensä henkilökunnan autojen katsastushistorian lävitse, mikäli siellä epäilyttäviä vehkeitä jököttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849