Vaakanaiselta ja rapumies.. mietteitä..

Vaakuli

Tapaan aivan ihanaa rapumiestä - kuuna koskaan törmännyt samanmoiseen! Mut auttakaa...

Seksi on tärkeä, mut en ole heti valmis siihen. En pidä jättämisestä enkä yhden yön suhteista. En uskalla hypätä heti asiaan, koska siitä voi rapumies saada väärän kuvan ku suit päin sänkyyn?..

Toinen puoli on hiljaisuus välillä. Mietin, et oliko se siitä sitten, mutta ennen tapaamista tuleekin kaikkia ihania viestejä ja olen taas ymmällään - hän välittääkin minusta?.. Kaipaan yhteyttä aikaisemmin, jotta on luontevaa olla hänen kanssaan sitten tapaamisessa...

Pidän paljon hänestä ja hänen tuntuu taidoillaan olevan loistava mies.

2

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela---

Oon ite rapu nainen ja annan sulle neuvon. Puhukaa suoraan asioista! mikään ihmissuhde ei toimi ilman avoimuutta ja keskustelu taitoa. Vaikka pelottaa puhua jostain negatiivisista asioista, sekin täytyy tehdä, koska jos ei keskustella missä mättää, ongelmat jää kytemään ja sitten räjähtää ja sitten tulee riita... Vaaka ja rapu taitaa molemmat olla tunteellisia ja herkkiä merkkejä, eivätkä pidä riitelystä, koska se satuttaa paljon. Eli ne ongelmat pystyy parhaiten ratkaisemaan ja riita tilanteet välttämään sillä, että keskustellaan puolin ja toisin, miltä minusta tuntuu ja mitä haluan. Keskustelemalla asioista tiedetään parhaiten missä mennään ja miten rakennetaan tätä meidän parisuhdetta tai ystävyyttä.

Minä ymmärtäisin ja arvostaisin todella paljon sitä, että kerrot sen että sulla on tunteita ja sä haluat muutakin kuin pelkkää seksiä ja pelkäät että jos melkein heti harrastatte seksiä, niin annat itsestäsi vääränlaisen kuvan ja että haluaisit miehen olevan suhun muulloinkin enemmän yhteydessä kuin vaan ennen tapaamisia, jotta sun on helpompi hänen seurassaan olla ja tykkäät miehestä todella paljon <3 :) . Sillä on eniten merkitystä, miten asiat ilmaisee, jos kerrot ystävällisesti ja asiallisesti sun tunteista ja mies on järkevä ja kypsä, ei hän sillon suutu tai loukkaannu.

• faktaaaaaaaa1

rapu ja vaaka eivät sovi lainkaan toisilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      38
      1467
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1319
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe