Islam ei integroidu

Dr.Doom

Kävin Helsingin muslimit Ry:n kotisivuilla ja kirjoituksia lukiessani päädyin sellaiseen lopputulokseen, että Islam ei integroidu, vaan ainoa vaihtehto on että muut alistuu Islamille. Islam on rauhan uskonto tasan siihen pisteseen saakka kun olet kääntymässä tai kääntynyt Islamiin. Siinä vaiheessa kun todetaan, että olet "vääräuskoinen" ja sellaiseksi jäät, niin sinua tullaan rankaisemaan. Kaikki se hyvyys mitä Islamissa mainostetaan koskee vain ja ainoastaan toisia "muslimiveljiä", ei vääräuskoisia, mitä me kaikki olemme jos emme ole kääntyneet Islamiin. Islam myös sanoo olevansa tasa-arvoinen, eli mies ja nainen ovat samanarvoisia Allahin edessä. Tämä edellyttää Islamin mukaan kuitenkin sitä, että nainen noudattaa Allahin käskyjä ja määräyksiä, jotka suurelta osin on sitä että naisen tehtävä on koko elämänsä ajan miellyttää ja palvella miestä, alistua tämän tahdolle, eikä missään tilanteessa kyseenalaistaa miestä ja silloin olet kuuliainen muslimivaimo ja pääset " paratiisiin". En tiedä onko tulkinnassani jotain vikaa mutta minusta ei vaikuta kovin tasa-arvoiselle? Nämä asiat on kuvattu harvinaisen suorasti ja avoimesti tuolla kotisivuilla, samoin joka väliin on tungettu esimerkkejä joissa kristitty kyselee ensin "tyhmänä" kaikenlaisia kysymyksiä ja sitten lopuksi luetaan yhdessä Islamilainen uskontunnustus suomeksi ja arabiaksi. Käykää itse tutustumassa ja kertokaa mitä mieltä asiasta olette.

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ftrg45t4t5yggy
      • Hermotmenee

Eräässä dokumentissa haastateltin jotain muslimien pääjehua joka oli ainakin olevinaan niin avarakatseinen ja rauhanomainen. Kuitenkin lisäsi melkein jokaisen lauseen perään että koskee toista muslimiveljeä ja että vääräuskoisille on rangaistukset oikein, eli käytännössä kaikille ei muslimeille. Sanoi myös että jos kuka tahansa oikea muslimi tekee väärin vääräuskoista kohtaan on hän silti aina muslimiveljen puolella oli teko mikä tavanpa. Että sellaista on tulossa, aivan turha luulla että länsimaalainen oikeustaju tarttuisi näihin millään keinolla.

• muhasenmatti

Koraania on noudatettava pilkulleen, koska se on Allahin sanelema enkeli Gaprielin välityksellä Murhammadille. Koraania ei tulkita. Siis on paskanjauhantaa kun sanotaan, että on maltillisia muslimeja. Jos he ovat maltillisia, niin miksi he sitten ovat muslimeja??????
        Kysymys maltillisuudesta on tietenkin vääräuskoisia kohtaan.

• RaiskaajilleUskolliset

Ja suvakki yp oli nopea. Kavereita ei jätetä.

• kysmvss

Jaa. Kristinusko esim. ei kannusta naisia uskollisuuteen. Miehelle tärkeintä, että perheessä ei ole käkien poikasia. Mitä se sua miehenä haittaa jos nainen pysyy kivityksen pelossa uskollisena? :D

• Dr.Doom

Niin no... riippuu varmaan minkälainen persereikä pullapoika olet, jos naista pitää hallita pelolla, kun pelkää että lähtee toisen mukaan tai pettää. Mielenkiintoinen näkemys että kivittäminen on kannustamista uskollisuuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe