Se on kuin venäläinen totuus se mitä sanotaan, on joinki totta. Se mitä ei sanota, muuttaisi asiat päälaelleen. Näin se menee totuusmediassakin.
Eräs tänään ilmestynyt lehti sivulla A10 käytti 1,8 palstaMETRIÄ jonkun EHKÄ kuolemanvaarassa olevan asialle. Samaisessa julkaisussa sivulla B17: 26 kuollutta ja 25 eriasteisesti haavoittunutta saivat 1,7 palstaMILLImetriä henkeä kohti.
Minkähänlainen on tämän päivän totuusmedia - uskottavako?
Valtamedian vale
TotuusmediaKunniaan
2
116
Vastaukset
- Konkkaroikka
Minulle tuli HS yli 40 vuotta. Se muuttui ensin hampaattomaksi ja sen jälkeen valemediaksi. Lopetin tilaukseni.
Nyt luen MV- lehteä ja katson ulkomaan uutiset laajasta nettitarjonnasta.
TV- uutisia seuraan enää vain satunnaisesti ja pidän suodattimen päällä. - DemisRussosfiiliss
https://www.youtube.com/watch?v=z-L9kQFwtLU
RAAMATTU ON TITTA EIKU TOTTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165