Kylläpä minä näyn olleen kauhea päänvaiva täällä eräille, vaikka taas olin toista päivää palstaa avaamatta! Vai siksikö juuri olen sellainen päänvaiva ollut? Kai tuollaista on tuottanut suuri kaipaus saada tyhjän elämän täyttöä minusta.
Kun minusta on tehty lukuisia avauksiakin, saanen vastata niihin tällä yhdellä. Tuolle genitaaleihini ripustautumaan pyrkivälle jo vastasin, mutta tämä teille muille. Teille, joiden mielen näkyy murtaneen se, että menestyin puolustusvoimissakin niin, että ei tarvinnut jäädä sinne kentälle, jossa kaikki aloitimme, ja että minusta tuli peräti kapteeni, kun teistä tuli korkeintaan saunamajureita. Eikä minun tarvinnut jäädä aloitustasolleni talonpoikaistaustaisella Valiollakaan, vaan sielläkin pääsin sellaiseen asemaan, että en olisi teitä huolinut alaisikseni edes pihamiehiksi.
Vaivoin pystyin ymmärtämään nuo pankkolägvitsillä tekemänne avauksenne ja niiden jatkoviestit, mutta selväksi kuitenkin tuli, että kauheasta kateudestanne ne kumpuavat. Mutta onko siihen enää aihetta? Puolustusvoimat jäivät taakseni jo 37 vuotta sitten, ja Valionkin jätin jo 18 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut vain tällainen eläkeläisvaari, kohta jo 13 vuotta leskimies, puolipäätoiminen maailmanmatkaaja. No, siinä sivussa, jo 17 vuotta sitten kirjoitin tosin muistelmani, joista tuli 350-sivuinen järkäle, kun elämässäni on tapahtunut niin paljon, josta riittää muisteltavaa. No, on elämässäni toki edelleen muutakin kuin vain maailmanmatkailu ja vanhojen muistelu, kuten evp-tovereista ja entisistä rauhanturvaajista koostuvat toveripiirit ja valioeläkeläisetkin. On myös oikein ihana naisystävä, jonka kanssa on yhdessä koettu jao paljon oikein kivaa. Ja tietysti omat jälkeläiset, joiden elämässä parhaillaan tapahtuu myönteisesti hyvin jännittäviä asioita.
Niin, ja olenhan jo toistakymmentä vuotta kirjoitellut tälle palstalle, ja jo alkuaikoina tulin melkoiseksi päänvaivaksi eräille. Mutta en sentään sellaiseksi kuin teille, kun nuo eräät silloin olivat niin rohkeita, että esiintyivät omina itsenään tai ainakin rekisteröityneinä, ja minuakin koskien he pitäytyivät enemmän tosiasioissa. Te arat raukat joudutte piileksimään vain siellä puskissanne, niin kyllä sellainen heikon itsetunnon täysin vie, ja sitten teiltä minustakin puhuessanne alkaa tulla tuollaista. Siis mielikuvituksenne tuotosta, joka ei kerro minusta vaan teistä ja kertoo, että mielikuvituksennekin on hyvin sairas.
Kun en siis viitsi vastailla noille älyttömyyksillenne, tämä riittäköön vastauksekseni teille kaikille. Niin, ja kun mieltänne kalvaa jatkuvasti minun sosialisminikin, jospa edes siltä osin voisitte huojentua, sillä jos seuraavissa vaaleissa vielä äänestämässä olen, saatan äänestää vaikka kepua. Sen tiedätte, kun luette vastineeni, jonka n. tunti sitten heitin tälle avaukselle:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14869538/keskustan-kannatus-romahtanut-!-jee-!!!
Sitten teidän kannattaa lukea myös vastineeni, jonka heitin tälle hauskalle avaukselle:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14868376/kekkos-tutkija-salapoliisina
Ei muuta, ei tässä eikä muuallakaan tällä erää.
Huojennan minusta saamaanne päänvaivaanne
9
185
Vastaukset
- kempeleenUkki
Kun kapi reppana syntyi karjakon äpäränä, kävi muutaman luokan kansakoulua ja rottakoulun, niin eipä elämää juurikaan voi kehua menestystarinaksi.
Munakarvojen esittely tällä palstalla kertoo loput kapiluuserista.Näin on näreet??? - MaissiAnusAUJombenJOH
Nyt Kapi vituttaa. Minun oma elämän kerta oli 23 sivua. Haista sinä esim kunta upseeri perse.
- Kapi.ressukka
Taas sama litania.
Itse itseään kehunut kuin ollut hyvä armeijassa, ja nyt sitten ottaa puheitaan takaisin, ettei nyt niin hyvä ollutkaan. Kun aika syönyt hampaita. Kuulemansa mukaan nuoremmat on pankkolävitsejä
ja pankkopoikia, ei hän, sanoo.
Eiköhän its Kapi ole suurin pankkopoika.
Tätä se demaruis teetättää, luullaan itsensä kauheita. Keput ja nämä hälle pölyä vain, kun vasemmisto niin hyvä.>>Tätä se demaruis teetättää, luullaan itsensä kauheita<<
Ruistakin kyllä syön, mutta en tiedä, mitä on demaruis. Jos tarkoitat demariutta, ammut harhaan, sillä minähän sanoin tuossa avaukseni ensimmäisessä linkissä tarkoittamassani viestissäni:
>>Puolueista riippumaton ja roikkumaton kyllä olen, mutta jo kauan olen kuitenkin ollut hieman kokoomukseen päin kallellani, ja jos Sipilän johdolla kokoomuspolitiikka toteutuu parhaiten, miksipä en häntä äänestäisi<<
Tuohon
>>Itse itseään kehunut kuin ollut hyvä armeijassa, ja nyt sitten ottaa puheitaan takaisin, ettei nyt niin hyvä ollutkaan<<
En ole itseäni kehunut, mutta oikaistakseni minusta esittämäänne mielikuvituksenne tuottamaa olen kertonut tosiasioita ja kertomalleni pitävät tositteet esittänyt. Eikä minun ole tarvinnut ottaa niistä mitään pois.
Kerroin aikoinaan olleeni RUK:n kurssini 2.komppanian priimus ja todistukseni oli samalla paras koko 500-miehisellä kiväärilinjalla, mutta yhdellä krh-komppanian oppilaalla - kanta-aliupseeri hänkin - oli vielä parempi todistus. Te vain sitten teitte minusta koko RUK:n priimuksen.
Mutta tuo menestykseni RUK:ssa kuten kaikissa muissakin sotaväen kouluissani, ei itselleni ole ollut niin tärkeä asia kuin teille. Ei liioin se, että menestyin sillä sotilasurallanikin niin, ettei minun tarvinnut jäädä koko urakseni pakertamaan sinne kentälle, jossa kaikki aloitimme, vaan sain kokea hyvin monipuolisen uran niin kotimaassa kuin YK-joukoissakin, ja kai korkeat esimieheni näkivät minun sillä menestyneen, kun ensimmäisten joukossa kapteeniksi ylenin. Mutta ei tuokaan ole minulle ollenkaan niin tärkeää kuin se näkyy olevan teille. Elämässäni kun sen jälkeenkin on tapahtunut niin kovin paljon muuta ja minulle merkittävämpääkin.
Miksi nuo jatkuvasti esillä pitämämme asiat ovat teistä niin merkittäviä? No, tietysti siksi, kun oma elämänne on ollut ja on edelleen yhtä tyhjää kuin päännekin, jonka tyhjyyttä täällä jatkuvasti näytätte, tarkoittamattanne varmaan, mutta ehdottoman luotettavasti.- Laajennan.katsontoa
kapi_ kirjoitti:
>>Tätä se demaruis teetättää, luullaan itsensä kauheita<<
Ruistakin kyllä syön, mutta en tiedä, mitä on demaruis. Jos tarkoitat demariutta, ammut harhaan, sillä minähän sanoin tuossa avaukseni ensimmäisessä linkissä tarkoittamassani viestissäni:
>>Puolueista riippumaton ja roikkumaton kyllä olen, mutta jo kauan olen kuitenkin ollut hieman kokoomukseen päin kallellani, ja jos Sipilän johdolla kokoomuspolitiikka toteutuu parhaiten, miksipä en häntä äänestäisi<<
Tuohon
>>Itse itseään kehunut kuin ollut hyvä armeijassa, ja nyt sitten ottaa puheitaan takaisin, ettei nyt niin hyvä ollutkaan<<
En ole itseäni kehunut, mutta oikaistakseni minusta esittämäänne mielikuvituksenne tuottamaa olen kertonut tosiasioita ja kertomalleni pitävät tositteet esittänyt. Eikä minun ole tarvinnut ottaa niistä mitään pois.
Kerroin aikoinaan olleeni RUK:n kurssini 2.komppanian priimus ja todistukseni oli samalla paras koko 500-miehisellä kiväärilinjalla, mutta yhdellä krh-komppanian oppilaalla - kanta-aliupseeri hänkin - oli vielä parempi todistus. Te vain sitten teitte minusta koko RUK:n priimuksen.
Mutta tuo menestykseni RUK:ssa kuten kaikissa muissakin sotaväen kouluissani, ei itselleni ole ollut niin tärkeä asia kuin teille. Ei liioin se, että menestyin sillä sotilasurallanikin niin, ettei minun tarvinnut jäädä koko urakseni pakertamaan sinne kentälle, jossa kaikki aloitimme, vaan sain kokea hyvin monipuolisen uran niin kotimaassa kuin YK-joukoissakin, ja kai korkeat esimieheni näkivät minun sillä menestyneen, kun ensimmäisten joukossa kapteeniksi ylenin. Mutta ei tuokaan ole minulle ollenkaan niin tärkeää kuin se näkyy olevan teille. Elämässäni kun sen jälkeenkin on tapahtunut niin kovin paljon muuta ja minulle merkittävämpääkin.
Miksi nuo jatkuvasti esillä pitämämme asiat ovat teistä niin merkittäviä? No, tietysti siksi, kun oma elämänne on ollut ja on edelleen yhtä tyhjää kuin päännekin, jonka tyhjyyttä täällä jatkuvasti näytätte, tarkoittamattanne varmaan, mutta ehdottoman luotettavasti.Meidän päät tyhjiä, sulla Kapi täynnä.
Eiköhän se ole ainakin kohdallani painvastoin, et sinä kyvyissä yllä tasolleni alkuunkaan.
Ja itse osaan ihan muuta kuin kynän teroitusta, ja onko se kirjoitus nyt juuri äidinkielen mukaista. Nämä "akkojen hommia, ei raavaitten miesten kuulu niitä seurata laillasi.
Kirjoitusvirheitä tulee tarkastamatta se selviö, jos ne maailman suurin asia, monet sitten jää taka-alalle.
Jos osaaminen puuttuu asioihin, sitten tälläiset pienet asian nousee pintaan.
Jos kuvittelet insinöörinkin voittavasi tiedoillasi, kuten olet antanut ymmärtää,
melko epeli olet sitten.
Te vasurit ja sosialistit nauratte ja ivaatte osaamiselle. Ettekä suinkaan ole ainoita, sitä harrastaneenne..
Kyllä teidät pitää kivireessä vetää, kuljettaa mukana. Osaatte tehdä vain mitä käsketään, sitäkin pitää valvoa, että tulee oikein tehtyä. Omatoimisuus pääosin puuttuu, vielä Ay liike sekottaa pakkaa, että lakkoillaan, kun ei mene kuin Ay johtajat sen ajatelleet. palkka
vain työajalta, ei vapaa-ajalta kuuluisi työpalkkaa maksaa, olisi kuin tahansa vaadittu ja sovittu.
En anna teille vasurit ja soisialistit kovin hyvää arvosanaa, aina tietenkin poikkeuksiakin on.
Suomi 100 vuotta, ja heti alkajaiseksi vasemmisto sotki maan rakennusta, joka teille oli mielelestänne oikein tehty, aseellinen kapina. Emme me halunneet tähän maahan Bolseviikki valtaa, jota silloin sdp ajoi.
VARMAAN TAAS SAATTA KIRJOITUSVIRHEITÄ OLLA JOSTA Kapi ivaat, muttei se
ole haitta mitenkään. - Onko.mitään
Mikä se Jytilän Tommin koulutus on ?
- kaverina.esiintyy
Onko.mitään kirjoitti:
Mikä se Jytilän Tommin koulutus on ?
Taisi Turmiolan miehen kirjoitus poistua, siihen oli vastaus.
- Lusikalla.annettu
Laajennan.katsontoa kirjoitti:
Meidän päät tyhjiä, sulla Kapi täynnä.
Eiköhän se ole ainakin kohdallani painvastoin, et sinä kyvyissä yllä tasolleni alkuunkaan.
Ja itse osaan ihan muuta kuin kynän teroitusta, ja onko se kirjoitus nyt juuri äidinkielen mukaista. Nämä "akkojen hommia, ei raavaitten miesten kuulu niitä seurata laillasi.
Kirjoitusvirheitä tulee tarkastamatta se selviö, jos ne maailman suurin asia, monet sitten jää taka-alalle.
Jos osaaminen puuttuu asioihin, sitten tälläiset pienet asian nousee pintaan.
Jos kuvittelet insinöörinkin voittavasi tiedoillasi, kuten olet antanut ymmärtää,
melko epeli olet sitten.
Te vasurit ja sosialistit nauratte ja ivaatte osaamiselle. Ettekä suinkaan ole ainoita, sitä harrastaneenne..
Kyllä teidät pitää kivireessä vetää, kuljettaa mukana. Osaatte tehdä vain mitä käsketään, sitäkin pitää valvoa, että tulee oikein tehtyä. Omatoimisuus pääosin puuttuu, vielä Ay liike sekottaa pakkaa, että lakkoillaan, kun ei mene kuin Ay johtajat sen ajatelleet. palkka
vain työajalta, ei vapaa-ajalta kuuluisi työpalkkaa maksaa, olisi kuin tahansa vaadittu ja sovittu.
En anna teille vasurit ja soisialistit kovin hyvää arvosanaa, aina tietenkin poikkeuksiakin on.
Suomi 100 vuotta, ja heti alkajaiseksi vasemmisto sotki maan rakennusta, joka teille oli mielelestänne oikein tehty, aseellinen kapina. Emme me halunneet tähän maahan Bolseviikki valtaa, jota silloin sdp ajoi.
VARMAAN TAAS SAATTA KIRJOITUSVIRHEITÄ OLLA JOSTA Kapi ivaat, muttei se
ole haitta mitenkään.Kuule Pankkomajuri. Ei ole Kapin vika että elämäsi on mennyt päin persettä ja että sinusta tuli pelkkä katkera ja kateellinen luuseri.
- On.kysytty
Lusikalla.annettu kirjoitti:
Kuule Pankkomajuri. Ei ole Kapin vika että elämäsi on mennyt päin persettä ja että sinusta tuli pelkkä katkera ja kateellinen luuseri.
Mikä sun koulutus ?
Kun toisista tiedät paremmin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382262Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671537Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842