http://aijaa.com/35zmv1
tässäpä se mysteeri tuli selvitettyä miksi jotkut haksahtavat onecoiniin...ja moneen muuhunkin!! sossutuet sioitettuna pilveen tälläkertaa
Ostaisitko tunkilta kellon..
4
227
Vastaukset
- On.se.Äijä
wespa toteaa..elämä alussa..
OC taru lopussa MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
On se tämä sossuwespa kanssa aikamoinen tyyppi. Koskahan sen lääkitys on viimeksi tarkistettu?- Viklööfff
Ostaisin, jos tarvitsisin, mutta juuri nyt sattuu olemaan ihan uusi kello kädessä.
Wespan kellot näyttivät oikein hyviltä, kun näin ne aiemmin ensimmäistä kertaa. Silloin just samaan aikaan olin jo ostanut kellon.
Käytettyä autoa en Wespalta ostaisi, mutta kellon kyllä.
Wespalla on asenne kohdillaan, ja halua riittää löytää uusia juttuja. Wespa tulee vielä menestymään, kun löytää sen oikean jutun.Tota noin ... lienetkö tosissasi? Nyt puhutaan tästä syrjäytyneestä lääkehumalassa touhuavasta rääpäleestä. Aina saanut turpiinsa ja saa edelleen. Niin kauan kuin elää. Wespa on aina ottanut turpiinsa ja saa sitä edelleen. Ihan kuin se oikein kerjäisikin sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805