Olemmehan jo kaikki nähneet että homous on hyödyllinen ominaisuus ja periytyy enon kautta joten on vain ajan kysymys että milloin selviää se että se on myös biologisesti havaittavissa jo lapsivesinäytteessä, eikä se ole vastoin Jyrin pervoiluja meille evokeille mikään valitettava asia jos havaitaan että esikoisemme tuleekin olemaan homo, sillä sehän on meille mitä suurin ilon aihe että lapsemme ei tarvitse opetella homoksi kuten oli meidän laitamme vaan hän on sitä syntymälahjana.
Luut kurkkuun Jyrille
7
90
Vastaukset
Todista, että kuka hyvänsä voi "alkaa" homoksi, koska sellaiseen näyt uskovan.
- hgfdsööh
No mutta, eikös se kelpaakaan evokeille että oma kakara olisi ihan ehtä sateenkaarihomo kun kerran sen heterovanhemmat ovat kuitenkin sateenkaariväkeä?
Jokainen henkisesti aikuinen isä ja äiti hyväksyvät omat lapsensa vaikka heidän sukupuolinen suuntautumisensa poikkeaisi tavanomaisesta. Minulle asia olisi voinut kasvatukseni ja kristillisen taustani takia olla vaikea, mutta ei ylipääsemätön. Lapseni ovat kuitenkin heteroja ja hyvä niin; pääsevät elämässä vähän helpommalla.
Jyri. Et ole ikinä kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi, etkä ikinä kasva. Homofobiasi ei ole enää normaalin rajoissa.- Exevokkijjjjjjjjjjj
No tuota, asiahan on niin että me evot vain kannatamme sitä että jokainen ihminen saa valita vapaasti sukupuolensa joten kun lapsemme tulevat aikuisikään tai siis ymmärrysikään niin toki me kerromme heille että jokainen heistä saa nyt valita vapaasti sukupuolensa sen luonnollisuuden mukaisesti mitä luonnollinen eläinympäsristö heille vaihtoehdoiksi tarjoaa. Siiis yleisimpäna evoakkoja kiinnostaa jakelu sinne sun tänne sikäli kun simpansseja, siin näitä lähimpiä sukulaisiamme pitää evomoraaliteorian mukaan matkia.
On se jotenkin surullista näin krissenä katsella sitä että evokit ihan evoluutioteorian mukaisesti ovat koko ajan kumppanin suhteen valmiita vaihtoon jos tilaisuus tulee, ...tähän kuuluisi pikku opettava sana, mutta en sitä sano koska älykäs tajuaa sen ilman että sanon
sen, muut eivät, heheh, mutta olen tästä niin pahoillani että en sitä sano.
Ihmiselämästä saa täyden tyydytyksen vain silloin kun rinnalla on se nuorena impinä aviopuolisoksi otettu vaimo vanhuuden aikanakin. Kokemusta on. - Tämäriittäneetälläkertaa
agnoskepo kirjoitti:
Jokainen henkisesti aikuinen isä ja äiti hyväksyvät omat lapsensa vaikka heidän sukupuolinen suuntautumisensa poikkeaisi tavanomaisesta. Minulle asia olisi voinut kasvatukseni ja kristillisen taustani takia olla vaikea, mutta ei ylipääsemätön. Lapseni ovat kuitenkin heteroja ja hyvä niin; pääsevät elämässä vähän helpommalla.
Jyri. Et ole ikinä kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi, etkä ikinä kasva. Homofobiasi ei ole enää normaalin rajoissa.Olet käsittänyt jotain väärin. Olen psykoalan ammattilainen ja nuoruudessani olin mukana eheyttämässä homoja heteroiksi ihan ilman mitään uskontohöpinää ts. puoskarointia, ja siitä pitäen olen alaa vaihtaneena kuitenkin seurannut tarkoin kaikkea homouteen liittyvää ja nyt tilanne on se että olen homojen paras ja ehkä ainoa todellinen ystävä sillä tiedän ettei sellaista homoa olekaan joka ei voisi eheytyä, ja valottamalla tätä olen vuosikymmenten aikana eri tilanteissa onnistunut saamaan monet homouteen taipuvaiset arvioimaan uudelleen sitä että mitä on se todellinen mieheys ja nauttimaan siitä.
Meinaan että vaikka en ole varsinainen uskovainen enkä varsinkaan funda, niin niin Aasiassa opiskellessani NL:n stipendin turvin, tulipunainen aktivistikommari kun olin, niin siellä erääseen yllättävän pitkään kuukausia kestäneeseen kurssiin kuului erittäin täsmällinen ja uskomusvapaa analyysi Raamatun kirjoittajien ihmiselämän piirteitä koskevasta hyöty-haitta-suhteesta, ja opin paljon. Mao Tse Tung oli käynyt saman kurssin ja siksi hänen Punainen Kirja oli täynnä sitaatteja Raamtausta, jos et sattunut viisaana ja tietävänä tätä ennen tietämään, tyhmä. (Raamattu käyttää sanaa "koira", niistä jotka halveksivat sitä), minä olen armollisempi vaikka olenkin samaa mieltä siitä että evot ovat kuin koiria raamatunymmärtämisen suhteen, eivät yhtään sen viisaampia ja tämä johtuu tietenkin aikamme Mäkispiispojen Raamattua halventavasta asenteesta joka heijastuu koko kansaan. - PedolahkonDementikolle
Tämäriittäneetälläkertaa kirjoitti:
Olet käsittänyt jotain väärin. Olen psykoalan ammattilainen ja nuoruudessani olin mukana eheyttämässä homoja heteroiksi ihan ilman mitään uskontohöpinää ts. puoskarointia, ja siitä pitäen olen alaa vaihtaneena kuitenkin seurannut tarkoin kaikkea homouteen liittyvää ja nyt tilanne on se että olen homojen paras ja ehkä ainoa todellinen ystävä sillä tiedän ettei sellaista homoa olekaan joka ei voisi eheytyä, ja valottamalla tätä olen vuosikymmenten aikana eri tilanteissa onnistunut saamaan monet homouteen taipuvaiset arvioimaan uudelleen sitä että mitä on se todellinen mieheys ja nauttimaan siitä.
Meinaan että vaikka en ole varsinainen uskovainen enkä varsinkaan funda, niin niin Aasiassa opiskellessani NL:n stipendin turvin, tulipunainen aktivistikommari kun olin, niin siellä erääseen yllättävän pitkään kuukausia kestäneeseen kurssiin kuului erittäin täsmällinen ja uskomusvapaa analyysi Raamatun kirjoittajien ihmiselämän piirteitä koskevasta hyöty-haitta-suhteesta, ja opin paljon. Mao Tse Tung oli käynyt saman kurssin ja siksi hänen Punainen Kirja oli täynnä sitaatteja Raamtausta, jos et sattunut viisaana ja tietävänä tätä ennen tietämään, tyhmä. (Raamattu käyttää sanaa "koira", niistä jotka halveksivat sitä), minä olen armollisempi vaikka olenkin samaa mieltä siitä että evot ovat kuin koiria raamatunymmärtämisen suhteen, eivät yhtään sen viisaampia ja tämä johtuu tietenkin aikamme Mäkispiispojen Raamattua halventavasta asenteesta joka heijastuu koko kansaan.Älä viitsi Jyri valehdella. Kukaan psykologian ammattilainen ei yritä eheyttää homoja heteroiksi.
Et ole minkään alan ammattilainen. Olet vanha dementoitunut kaappihomo jehovantodistaja, joka purkaa maailmantuskaansa tekemällä sairaita aloituksia homoseksuaalisuudesta. Et itse ole ikinä uskaltanut Harmagedonin pelossasi toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi ja nyt dementian rappeuttama ajattelusi pyörii jatkuvasti homoseksuaalisuuden ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717