Olen vasta muuttanut paikkakunnalle ja menin asioimaan paikallisessa kirjastossa. ENPÄ TEE SITÄ VIRHETTÄ ENÄÄ.
Olisin tarvinnut tärkeisiin työpapereihini kopiot vielä tänä iltana, mutta se PERKELEEN kirjasto olikin kiinni ennenaikojaan.
Entisellä paikkakunnallani kirjasto oli kymmenen minuuttia ylimääräistäkin auki, jos liikennettä oli, mutta täällä on näköjään tapana vetää paikat kiinni jo ennen varsinaista sulkeutumisaikaa.
Aamulla en ehdi saamaan kopioita mistään eikä täällä takahikiällä ole mikään enää auki.
Jos teen kirjallisen valituksen kirjastosta kaupungille niin antaako se ks. kirjastolle harmia? (toivottavasti) Töistä nimittäin tulee ihan varmasti palautetta huomenna eikä vaan mitään "voi, voi, kävipä huono tuuri"
paska
6
923
Vastaukset
- utelias
jos paperit oli niin tärkeitä, miksi menit viime tingassa? monenko aikaan olit menossa?
mikset mennyt kirjakauppaan kopioimaan?
miksei teillä töissä ole kopiokonetta?- palamaan
Töistäni kestää ajaa kotiin n. tunti (riippuen ruuhkasta) eli kello oli lähemmäs puolta kuutta kun saavuin kotiin. Sitten valmistelin pari tuntia työpapereita täksi päiväksi ja laitoin samalla valmisruoan mikroon, jotta pysyin kasassa rasittavan päivän jälkeen.
Kello oli lähemmäs varttia vaille kahdeksan kun lähdin hanalla kirjastolle. Kello oli viisi minuuttia vaille kahdeksan kun pääsin ryskyttämään kirjaston lukossa olevaa ovea. Kukaan ei tullut avaamaan ovea. Aukioloajan mukaan kirjasto meni eilen tasan kahdeksalta kiinni eli minun olisi kuulunut saada ottaa kopioni vielä. (tarkistin kotona vielä että kelloni on valtion ajassa)
Täällä takahikiällä ei todellakaan ole kirjakauppaa. Mietin kyllä pääni puhki eilen mahdollista paikkaa.
Ja on töissä kopiokone mutta ovet avataan turvallisuus syistä vasta tasan kello kahdeksan ja tänään oli tärkeä kokous heti kymmentä yli kahdeksan. Kopiokoneemme ei sijaitse lähellä kokoushuonetta (kenenköhän idea?) ja 60 kopiota ei tuosta noin vain oteta. Vieraina oli tärkeitä henkilöitä joiden ei anneta odottaa.
Olisitte nähneet pomon ilmeen kun hän huomasi ettei kopioita oltu otettu. Muutama tunti sitten sain kuulla kunniani asian johdosta.
Ja jos joku näsäviisas nyt sitten luulee että olisin maksanut omasta taskustani kopioiden summan niin erehtyy. Firman piikkiin olisi mennyt. - utelias
palamaan kirjoitti:
Töistäni kestää ajaa kotiin n. tunti (riippuen ruuhkasta) eli kello oli lähemmäs puolta kuutta kun saavuin kotiin. Sitten valmistelin pari tuntia työpapereita täksi päiväksi ja laitoin samalla valmisruoan mikroon, jotta pysyin kasassa rasittavan päivän jälkeen.
Kello oli lähemmäs varttia vaille kahdeksan kun lähdin hanalla kirjastolle. Kello oli viisi minuuttia vaille kahdeksan kun pääsin ryskyttämään kirjaston lukossa olevaa ovea. Kukaan ei tullut avaamaan ovea. Aukioloajan mukaan kirjasto meni eilen tasan kahdeksalta kiinni eli minun olisi kuulunut saada ottaa kopioni vielä. (tarkistin kotona vielä että kelloni on valtion ajassa)
Täällä takahikiällä ei todellakaan ole kirjakauppaa. Mietin kyllä pääni puhki eilen mahdollista paikkaa.
Ja on töissä kopiokone mutta ovet avataan turvallisuus syistä vasta tasan kello kahdeksan ja tänään oli tärkeä kokous heti kymmentä yli kahdeksan. Kopiokoneemme ei sijaitse lähellä kokoushuonetta (kenenköhän idea?) ja 60 kopiota ei tuosta noin vain oteta. Vieraina oli tärkeitä henkilöitä joiden ei anneta odottaa.
Olisitte nähneet pomon ilmeen kun hän huomasi ettei kopioita oltu otettu. Muutama tunti sitten sain kuulla kunniani asian johdosta.
Ja jos joku näsäviisas nyt sitten luulee että olisin maksanut omasta taskustani kopioiden summan niin erehtyy. Firman piikkiin olisi mennyt.aika ihme firma on, jos tärkeet työpaperit kopsataan kirjastossa...
- KU KIRJASTO
utelias kirjoitti:
aika ihme firma on, jos tärkeet työpaperit kopsataan kirjastossa...
Etkö ymmärtäny että aika ei riittäny töissä kopioimiseen. Tottakai ne normaalisti töissä kopioidaankin, mutta poikkeuksia löytyy aina kuten kotona tehtävät valmistelut.
- utelias
KU KIRJASTO kirjoitti:
Etkö ymmärtäny että aika ei riittäny töissä kopioimiseen. Tottakai ne normaalisti töissä kopioidaankin, mutta poikkeuksia löytyy aina kuten kotona tehtävät valmistelut.
ei tarvi huutaa :)
luulis, että sen verran aikaa olis järjestyny, että ne paperit olis kerenny kopsaamaan siellä töissä aamulla..mutta kun ilmeisesti ei, niin ei. se siitä, jokainen tavallaan..
- duunari
Mikä paskalafka sellainen on, että duunia varten pitäisi kopiot kirjastossa ottaa? Kopiokone löytyy kuitenkin kaikista toimistoista. Kirjaston tarkoitus on pölyynnyttää veronmaksajien varoilla hyllyissä kirjoja, joita kukaan ei koskaan aikonutkaan lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683