paska

kirjasto

Olen vasta muuttanut paikkakunnalle ja menin asioimaan paikallisessa kirjastossa. ENPÄ TEE SITÄ VIRHETTÄ ENÄÄ.
Olisin tarvinnut tärkeisiin työpapereihini kopiot vielä tänä iltana, mutta se PERKELEEN kirjasto olikin kiinni ennenaikojaan.
Entisellä paikkakunnallani kirjasto oli kymmenen minuuttia ylimääräistäkin auki, jos liikennettä oli, mutta täällä on näköjään tapana vetää paikat kiinni jo ennen varsinaista sulkeutumisaikaa.
Aamulla en ehdi saamaan kopioita mistään eikä täällä takahikiällä ole mikään enää auki.
Jos teen kirjallisen valituksen kirjastosta kaupungille niin antaako se ks. kirjastolle harmia? (toivottavasti) Töistä nimittäin tulee ihan varmasti palautetta huomenna eikä vaan mitään "voi, voi, kävipä huono tuuri"

6

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      jos paperit oli niin tärkeitä, miksi menit viime tingassa? monenko aikaan olit menossa?

      mikset mennyt kirjakauppaan kopioimaan?

      miksei teillä töissä ole kopiokonetta?

      • palamaan

        Töistäni kestää ajaa kotiin n. tunti (riippuen ruuhkasta) eli kello oli lähemmäs puolta kuutta kun saavuin kotiin. Sitten valmistelin pari tuntia työpapereita täksi päiväksi ja laitoin samalla valmisruoan mikroon, jotta pysyin kasassa rasittavan päivän jälkeen.
        Kello oli lähemmäs varttia vaille kahdeksan kun lähdin hanalla kirjastolle. Kello oli viisi minuuttia vaille kahdeksan kun pääsin ryskyttämään kirjaston lukossa olevaa ovea. Kukaan ei tullut avaamaan ovea. Aukioloajan mukaan kirjasto meni eilen tasan kahdeksalta kiinni eli minun olisi kuulunut saada ottaa kopioni vielä. (tarkistin kotona vielä että kelloni on valtion ajassa)

        Täällä takahikiällä ei todellakaan ole kirjakauppaa. Mietin kyllä pääni puhki eilen mahdollista paikkaa.

        Ja on töissä kopiokone mutta ovet avataan turvallisuus syistä vasta tasan kello kahdeksan ja tänään oli tärkeä kokous heti kymmentä yli kahdeksan. Kopiokoneemme ei sijaitse lähellä kokoushuonetta (kenenköhän idea?) ja 60 kopiota ei tuosta noin vain oteta. Vieraina oli tärkeitä henkilöitä joiden ei anneta odottaa.

        Olisitte nähneet pomon ilmeen kun hän huomasi ettei kopioita oltu otettu. Muutama tunti sitten sain kuulla kunniani asian johdosta.

        Ja jos joku näsäviisas nyt sitten luulee että olisin maksanut omasta taskustani kopioiden summan niin erehtyy. Firman piikkiin olisi mennyt.


      • utelias
        palamaan kirjoitti:

        Töistäni kestää ajaa kotiin n. tunti (riippuen ruuhkasta) eli kello oli lähemmäs puolta kuutta kun saavuin kotiin. Sitten valmistelin pari tuntia työpapereita täksi päiväksi ja laitoin samalla valmisruoan mikroon, jotta pysyin kasassa rasittavan päivän jälkeen.
        Kello oli lähemmäs varttia vaille kahdeksan kun lähdin hanalla kirjastolle. Kello oli viisi minuuttia vaille kahdeksan kun pääsin ryskyttämään kirjaston lukossa olevaa ovea. Kukaan ei tullut avaamaan ovea. Aukioloajan mukaan kirjasto meni eilen tasan kahdeksalta kiinni eli minun olisi kuulunut saada ottaa kopioni vielä. (tarkistin kotona vielä että kelloni on valtion ajassa)

        Täällä takahikiällä ei todellakaan ole kirjakauppaa. Mietin kyllä pääni puhki eilen mahdollista paikkaa.

        Ja on töissä kopiokone mutta ovet avataan turvallisuus syistä vasta tasan kello kahdeksan ja tänään oli tärkeä kokous heti kymmentä yli kahdeksan. Kopiokoneemme ei sijaitse lähellä kokoushuonetta (kenenköhän idea?) ja 60 kopiota ei tuosta noin vain oteta. Vieraina oli tärkeitä henkilöitä joiden ei anneta odottaa.

        Olisitte nähneet pomon ilmeen kun hän huomasi ettei kopioita oltu otettu. Muutama tunti sitten sain kuulla kunniani asian johdosta.

        Ja jos joku näsäviisas nyt sitten luulee että olisin maksanut omasta taskustani kopioiden summan niin erehtyy. Firman piikkiin olisi mennyt.

        aika ihme firma on, jos tärkeet työpaperit kopsataan kirjastossa...


      • KU KIRJASTO
        utelias kirjoitti:

        aika ihme firma on, jos tärkeet työpaperit kopsataan kirjastossa...

        Etkö ymmärtäny että aika ei riittäny töissä kopioimiseen. Tottakai ne normaalisti töissä kopioidaankin, mutta poikkeuksia löytyy aina kuten kotona tehtävät valmistelut.


      • utelias
        KU KIRJASTO kirjoitti:

        Etkö ymmärtäny että aika ei riittäny töissä kopioimiseen. Tottakai ne normaalisti töissä kopioidaankin, mutta poikkeuksia löytyy aina kuten kotona tehtävät valmistelut.

        ei tarvi huutaa :)

        luulis, että sen verran aikaa olis järjestyny, että ne paperit olis kerenny kopsaamaan siellä töissä aamulla..mutta kun ilmeisesti ei, niin ei. se siitä, jokainen tavallaan..


    • duunari

      Mikä paskalafka sellainen on, että duunia varten pitäisi kopiot kirjastossa ottaa? Kopiokone löytyy kuitenkin kaikista toimistoista. Kirjaston tarkoitus on pölyynnyttää veronmaksajien varoilla hyllyissä kirjoja, joita kukaan ei koskaan aikonutkaan lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe