Tänään puhumme hiukan siitä, millaista elämä olisi ilman ateismia. :)
Kuten kaikki tiedämme, te olette opetuslapsiani ja on minun tehtäväni kertoa teille, asioista ja opettaa teitä paremmiksi ihmisiksi. Teidän tehtävänne on kuunnella ja toimia.
Olen pitkään ihmetellyt, miksi kukaan haluaisi olla ateisti? Mitä niin hienoa ja ihmeellistä ateismissa oikein sitten on? Minä voin kertoa teille rakkaat, että ei mitään ihmeellistä saati hienoa. Ei yhtikäs mitään. Niin, no sitten päästään siihen, että mikä siinä vetää sitten puoleensa?
- Ihmiset nauttivat, että voidat tehdä, mitä tahansa lystää, ajatellen, ettei ole Jumalaa, joka rankaisee. Mutta kyllä rankaisee. Jumala on luonut oikeuden. Jumala on luonut ihmiset tekemään oikeuden. Mutta sen oikeuden lähde, se lähtee Jumalasta. Uskokaa minua, kun sanon.
Ateismissa on se huono puoli, että Jumalaa ei nähdä sen läpi. Ihmisiä on niin helppo aivopestä ateisteiksi, että jopa surettaa, miten helppoa se on.
Tämä yhteiskunta toimii väärin, ja totuutta pitäisi valaista kaikille.
Minä ehdotan, että lapsia saa tehdä vain kristinuskoiset ihmiset, siten saamme tämän järjettömän ateismin tulvan loppumaan.
Tästä voitaisiin tehdä yhdessä kansalaisaloite, vai mitä?
Hyvä.
Kuka osaa tehdä kansalaisaloitteen? Minä en osaa, auttakaa joku, help!
Ajattelin, että voisimme puhua hiukan ateismista!
19
340
Vastaukset
Maanantai on hyvä päivä puhua tästä aiheesta. Ja ihana aurinko myös lämmittää mukavasti mieltä, Kiitos Jumalalle siitä.
Meidän pitää olla kiitollisia pienistä asioista, siitä että Jumala antaa meille aurinkoa näinä vaikeina aikoina. Aurinko, kun täällä Suomessa ei ole itsestäänselvyys, katsokaas.Muistakaa tarkistaa noista sekopäisistä kommenteissa tuolla alhaalla, onko ne täsmälleen minun nimimerkilläni tehdyt, koska tuo demoni kiusaa minua ja väittää minun haluavan seksiä. Se on valetta hyih!
- jumalavita
"millaista elämä olisi ilman ateismia."
Se olisi kamalaa robottimaista olemattoman perseen nuolemista ja palvontaa. Onneksi on ateismi vapauttamassa mokomasta joutavasta itseviihdytyksestä.Ei olisi ollenkaan robottimaista, höpsistä nyt. Se olisi ihanaa, aitoa ja elämää pelkällä rakkaudella. :) Kyllä vain.
- jumalavita
JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Ei olisi ollenkaan robottimaista, höpsistä nyt. Se olisi ihanaa, aitoa ja elämää pelkällä rakkaudella. :) Kyllä vain.
Kristinusko on robottimaista kaksinaamaista tekopyhyyttä, jonka harrastajat väittävät lähimmäisrakastavansa, mutta rakastavatkin vain itseään. Luulevat tekevänsä uskollaan nimenomaan juuri itsestään ikuisia. Voi kuinka narsistista ja itserakasta. Muut he lähettävätkin helvettiin, rakkaudella :D :D :D
jumalavita kirjoitti:
Kristinusko on robottimaista kaksinaamaista tekopyhyyttä, jonka harrastajat väittävät lähimmäisrakastavansa, mutta rakastavatkin vain itseään. Luulevat tekevänsä uskollaan nimenomaan juuri itsestään ikuisia. Voi kuinka narsistista ja itserakasta. Muut he lähettävätkin helvettiin, rakkaudella :D :D :D
Narsisista on käyttäytyminen, jossa mikään ei ole sinua ylempänä, ei edes Jumala tai Jeesus. Se on narsistista elää elämää miten sattuu pelkästään itselleen. Joten olet väärässä, opetuslapseni.
- jumalavita
JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Narsisista on käyttäytyminen, jossa mikään ei ole sinua ylempänä, ei edes Jumala tai Jeesus. Se on narsistista elää elämää miten sattuu pelkästään itselleen. Joten olet väärässä, opetuslapseni.
On narsista asettua kuoleman yläpuolelle vain uskomalla olemattomiin.
- ateismionnollaja
Ateismi ja jumalattomuus kulkee kohti päätöstään. Kun Jumala luo uudet taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus ja rauha asuu, Ilm. 21. niin ei muistella enää ateismia ja se ei kenenkään ajatuksiin astu.
- J-La
"Ajattelin, että voisimme puhua hiukan ateismista!"
Lopeta heti. Ajattelu ei ole vahvuutesi! Kuinka keskustella jonkin olemattomuudesta...? Miksi avaaja yrittää puhua ateismista vaikka samalla kirjoituksellaan todistaa ettei tiedä mitä se on?
Minä kyllä tiedän liiaksi ateismista, Jumala on kertonut siitä olen nähnyt omilla silmilläni koko elämäni ajan ateisteja ympärilläni ja se on näyttänyt jo kaiken, mitä haluan tietää. Tai siis, en olisi halunnut edes niitäkään asioita tietää.
Se aiheuttaa ihmisissä pahuutta.JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Minä kyllä tiedän liiaksi ateismista, Jumala on kertonut siitä olen nähnyt omilla silmilläni koko elämäni ajan ateisteja ympärilläni ja se on näyttänyt jo kaiken, mitä haluan tietää. Tai siis, en olisi halunnut edes niitäkään asioita tietää.
Se aiheuttaa ihmisissä pahuutta.Miksi sitten todistettavasti kaikessa puheessasi ilmenee ettet tiedä, tarkoittaako se että sinä tiedät paremmin mutta puhut sitten tahallasi väärin?
No onpa tuhmaa täyttää ateismipalsta pelkillä parodioilla hihhuleista.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927