http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3529521/Hovirintaan hankitaan vaistotilat
Hovirintaan hankitaan väistötilat
Kaarinan kaupunginhallitus päätti maanantai-iltana yksimielisesti, että sisäilmaongelmista kärsivälle Hovirinnan koulukiinteistölle hankitaan väistötilat. Väistötilasuunnitelmaan ei kuulu erikoisluokkia, ruokalaa eikä liikuntatiloja.
Lisäksi kaupunginhallituksen päätöksen ehtona on, että ensi viikolla työnsä aloittava uusi valtuusto myöntää väistötiloille määrärahan.
Kaupunginhallitus päätti esittää kaupunginvaltuustolle 400 000 euron lisämäärärahan myöntämistä sivistyslautakunnan talousarvioon. Lisämäärärahalla pyritään kustantamaan väistötilojen vuokraamisesta aiheutuvat lisäkustannukset.
Lisäksi hallitus esittää 800 000 euron lisämäärärahan myöntämistä väistötiloista aiheutuvien perustamiskustannusten kattamiseksi tänä vuonna.
Kaupunginhallitus edellyttää, että hallitus saa viimeistään lokakuun aikana käsiteltäväkseen kustannusselvitykset sekä Hovirinnan peruskorjauksen kustannuksista että Hovirinnan koulurakennuksen mahdollisesti korvaavasta koulurakennuksesta.
Hallitus päätti myös esittää valtuustolle, että Hovirinnan koulun auditorion muutostyöt luokkatiloiksi keskeytetään.
Hovirintaan hankitaan väistötilat
suomen_laaturakentaminen
2
174
Vastaukset
- Kukamaksaa
Mistä rahat ?
- VeronmaksajaKaarina
Veronmaksajilta tietysti ja niitä pitää korottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512