Moikka. Oon nuori naisen alku ja mulla olis ongelma johon tarvisin pikkasen apua. Elikkäs oon tosi yksinäinen koulussa ja mulla ei ole kavereita. Sen lisäksi olen todennut ITSE ITSELLENI lievää masennusta sekä ahdistusta (oireiden ja nettitestien perusteella) ja minulla ei ole siis ei sitten yhtään itseluottamusta. En ole tyytyväinen itseeni ja tunnen itseni huonommaksi kuin muut monessa asiassa. Lisäksi olen vähän ihastunut poikaan jota en oikeastaan tunne. Tiedän vain hänen nimen ja katselemme molemmat välillä toisiamme. Mutta se siitä saisinko teiltä apua mun itsetunto ongelmaan ja ahdistukseen sekä voisinko tehdä jotain. Olen tän asian kanssa ihan yksin ja en halua kertoa tästä kenellekkään. Ja mulla ahdistaa isot porukat, kova melu ja jos joku on niinkö oikeesti lähellä tai jos joku ärsyttää mua. Kiitos jos jaksoitte lukea ja jos vastaatte!
Itsetunto ongelmat, ahdistus, masennus ja ihastus
1
176
Vastaukset
- Johanna37
Usko vaan mutta niin kaikki nuoret tuntee ettei ole niin hyvä kuin muut, toiset vaan osaa peittää sen hyvin!
Itsetunto-ongelmat helpottuvat ainakin hiukan kun haet onnistumiskokemuksia, ihan mistä vain, kunhan koet että minä osaan, sain tuon tehdyksi, minä pärjään, jne.
Tuo ettet oikein siedä isoja joukkoja ja melua, viittais erityisherkkyyteen. Ei se mikään sairaus ole, mutta jotkut vaan ovat herkempiä kuin toiset. Erityisherkät tuntevat monet asiat, äänet, kaikki ympärillä olevat asiat voimakkaammin kuin muut.
Ahdistukseen auttaa, kun yrität vähentää stressiä. Ahdistus syntyy kun ihmiselle kasaantuu voimiin nähden liikaa paineita ja vaatimuksia. Jos olet herkkä, reagoit pienempiinkiin asioihin stressaamalla itseäsi, ja mielesi reagoi ahdistumalla.
Kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059