Voisko joku selittää

uigkjoiu

miksi katolisessa kirkossa seurakunnanjohtajaa ja kaitsijaa nimitetään papiksi eikä pastoriksi? Vaikka Raamatussa sanotaan jokaisen uskovaisen olevan osa Jumalan pyhää papistoa ja seurakunnanjohtajan olevan nimeltään pastori?

Papistoon kuuluvat ovat siis myös naisia, jos he ovat uskossa, mutta pastori voi olla vain mies.

2

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgtf4e

En tiedä kuinka sen asian suhteen on kristittyjen rikollisuuden katolilaisuudessa
      MUTTA
      Jeesustas seuranneiden ja edelleen seuraavien varma tieto on, että Jumala ja Jeesuksen ole pappeja virkaan asetanut, Sanokoon rikollisuuden käsikirja/raamattu mitä haluatte!

Totuus on, että kristittyjen papisto on itse itselleen valehtelija eksyttäjinä tuomiostaan tietoisia, ilmeisesti Paavalin herraa, saatanaa palvelevina...
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      Eikä Jeesusta kristilliset tappaneet.

2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

• Katsobaptismia

Kannattaa katsoa miten asiat on seurakuntaelämässä järjestetty baptistiseurakunnissa. Baptismissa ollaan kaikkein raamatullisimpia ja eletään kuin alkuseurakunnan apostolit. Luterilaisessa kirkossa, ortodoksisessa kirkossa ja katolisessa kirkossa on omia traditioita jotka poikkeavat apostolisesta hyvästä käytännöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      385
      2052
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2009
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1698
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      440
      1696
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1385
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      104
      1069
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      197
      894
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      806
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      802
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      69
      768
    Aihe