Huutonaurajallemme!

Rumuus ei ole suinkaan ainoa ongelmasi. Kun siihen liitetään täällä todistetut: tyhmyys, köyhyys, työttömyys, tuhkamunaisuus, yksinäisyys ja lapsettomuus, niin näyttää jo aika pahalta. Tuulipuvun käyttö, rahvaanomaisuus ja persevakoisuus eivät myöskään lisää imagoasi. Sateenkaari yhteisöön kuuluminen ei sitä varsinkaan lisää.

6

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä minun naamassani on muka vikana? En ole komea kuten sinä, mutta minä kelpaan omissa ympyröissäni, eli sateenkaariporukoissa ja saan sieltä silloin tällöin seuraakin. Koska vaimoni lähti lätkimään näin petti minut, niin olen siirtynyt kokonaan B-rappuun ja pysyn siellä.

• UteliasU

Rumuus ei ole suinkaan ainoa ongelmasi. Kun siihen liitetään täällä todistetut: tyhmyys, köyhyys, työttömyys, tuhkamunaisuus, yksinäisyys ja lapsettomuus, niin näyttää jo aika pahalta. Tuulipuvun käyttö, rahvaanomaisuus ja persevakoisuus eivät myöskään lisää imagoasi. Sateenkaari yhteisöön kuuluminen ei sitä varsinkaan lisää.
      Ja tuon kaiken lisäksihän sinua potkitaan päähän joka ainoassa ketjussa säälittävistä ''tukijoukoistasi'' huolimatta.

Luojalle suuri kiitos siitä etten ole sinä.

• Multinikkeily ja muitten nikkien varastelu ja käyttäminen kuuluu myös oleisena osana HUUTONAURAJAN imagooni. Miksi joudun käyttämään useita kymmeniä eri nikkejä? Siksi, että kun yksi nolataan ja häviän sillä, niin on mukavaa ottaa lainattu "puhtoinen" puhtoinen käytöön kuten yllä taas teinkin.

• UteliasU

NoxBoxxx on taas nikkivarkaissa! Hyissaatana koita pärjätä vaihteeksi omallasi, vaikka se säälittävävä onkin ja helvetin ruma.

• Myönnän, että minua potkitaan joka ainoassa ketjussa päähän, mutta olen jo tottunut siihen HUUTONAURAJAN ominaisuudessani. Myönnän, että HUUTONAURAN aina kun minua pilkataan ja solvataan, sillä se sattuu ihan oikeasti. Itsetuntoni on muutenkin alamaissa, joten antakaa jo armoa.

• Kun katsoin taas peiliin ja totesin mikä rumilus sieltä näkyy, niin minulle tuli pakottava tarve HUUTONAURAA tuskaani ja niinpä aloitin raivokkaan ja kuuluvan HUUTONAURAMISENI. Oli kuitenkin aivan pakko lopettaa, sillä naapurit jyskyttivät yksiöni seiniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      211
      4880
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      23
      4024
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      228
      3791
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      134
      3072
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3034
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2661
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      65
      2550
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2345
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2155
    Aihe