Joku ulkoiluttaa isohkoa käärmettään? Näin eilen miehen ulkoiluttavan käärmettään entisen ysitien auton nykyisen pesula tip-topin suurella nurmialueella.
Oletteko nähneet vastaavaa? Kerrassaan epätavallista.
Joku ulkoiluttaa käärmettään?
7
537
Vastaukset 7
- snakeeye
Kerran näin, kun joku sulloi 2 (elävää) koiraansa autonsa peräluukkuun. Siis oikeaan takaloosteriin, josta ei ollut mitään yhteyttä "ulkomaailmaan" eli auton matkustamoon. Sitä oudoksuin itse silloin, mutta varmasti olisi käärmeen ulkoilutus ihmetyttänyt vielä enemmän. Ainakin yleisillä paikoilla. Huh!
Oliko käärme talutushihnassa? :D - PeeJiiHoo
Kävin vain kusella.
- vesurillapoikki
Oliko pyyttoni vai krapulapaska.
- mikamikamikamikamika
Oliko tämä tapaus? http://www.ruutu.fi/video/2758379
- Määkin.haluun
Minkähänlainen kaulapanta käärmeelle käy ja minkälainen talutushihna?
- Jamuutkinsatiaiset
Käärmeet ei kuulu lemmikeiksi,ne pitää hakata vesurilla sentin siivuiksi ja heittää kompostiin.
- tekstirobotti
Kaljoittelun jälkeen miehet useinki ulkoiluttavat käärmettään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556