Kapia jo vedätteli sairaseläkeläinenkin

JytilänTommi

Ei voi nauramatta touhua katsoa.

Sairaseläkeläinen vain tietämättään laittoi vedätyksen Kapille.

20

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TasoissaOlette

Kapi sitten vedätteli sinut tänne. Kertomaan siitä omana avauksenaankin.

• Punikkiruuna.vain.hirnui

Kapi luuli, että oli parempikin aloituksen tekijä.
      heheh

• aita-Arska

Aidanseiväs-Arskakin parempi veronmaksaja kuin Kapi. Sheriffin hommasta kova eläke.

• 24cmtanassa

"Majuria" muistutan. että Arska entisenä luotsina tietää henkilöllisyytesi eli pistähän hieman sordiinoa riekkumiseesi.

• Muistuttaisin.vaan.että
        24cmtanassa kirjoitti:

"Majuria" muistutan. että Arska entisenä luotsina tietää henkilöllisyytesi eli pistähän hieman sordiinoa riekkumiseesi.

Arska ei henkilöllisyyksiin päässyt.

• Tuntematon.sotilas-
        24cmtanassa kirjoitti:

Eikai näitä kukaan tiedä, edes paikkakuntia kukaan saa selville.
        Kun tiedot on piilossa. Ei näitä nettiyhteyksiä mitenkään kirjata.
        Majurista en tiedä miten hänellä. Itsellä kuitenkin täysin nimettömät
        nettiyhteydet. Olen jo pitkään käyttänyt prepait liittymiä, nämä halpoja
        ja tosiaan kirjaamattomia, kuukausimaksuttomia. Ne päivät kun ei nettiä
        käytä ei mene maksua lainkaan. Suunnilleen puolet ajasta olen netissä,
        noin jokatoinenpäivä ja harvemminkin mökkiaikaan. Jos jokatoinenpäivä olen,
        niin kuukaudessa menee noin 4,50 euroa. Silloin ennakkomaksulla oli vuoden
        satsit 110 euroa (5-liittymää), siinä puhelutkin pääosin. Sitä tarjousta ei enään ole.

• Tuntematon.sotilas- kirjoitti:

Eikai näitä kukaan tiedä, edes paikkakuntia kukaan saa selville.
        Kun tiedot on piilossa. Ei näitä nettiyhteyksiä mitenkään kirjata.
        Majurista en tiedä miten hänellä. Itsellä kuitenkin täysin nimettömät
        nettiyhteydet. Olen jo pitkään käyttänyt prepait liittymiä, nämä halpoja
        ja tosiaan kirjaamattomia, kuukausimaksuttomia. Ne päivät kun ei nettiä
        käytä ei mene maksua lainkaan. Suunnilleen puolet ajasta olen netissä,
        noin jokatoinenpäivä ja harvemminkin mökkiaikaan. Jos jokatoinenpäivä olen,
        niin kuukaudessa menee noin 4,50 euroa. Silloin ennakkomaksulla oli vuoden
        satsit 110 euroa (5-liittymää), siinä puhelutkin pääosin. Sitä tarjousta ei enään ole.

Kun tuolle omalle avaukselleni vielä viestin heitin ja huomasin tuon, niin täytyy kysyä: miksi ihmeessä sinulle henkilöllisyytesi salaaminen on niin tärkeää, kuin tuossa sanomastasi on pääteltävä? Mitä kauheaa hävettävää sinulla on itsestäsi? Ja oletko todella niin köyhä, niin huonoissa rahavaroissa, että tuossakin asiassa täytyy kiemurrella kertomallasi tavalla? Jos ote, otan osaa.

Kuinkahan minusta kuitenkin tuntuu siltä, että olet esiintynyt täällä joskus varakkaampanakin, kun käytät noita samoja "uussuomalaisia" sanoja, kuten enään ;))

• Menttaalipotilaille
        kapi_ kirjoitti:

Kun tuolle omalle avaukselleni vielä viestin heitin ja huomasin tuon, niin täytyy kysyä: miksi ihmeessä sinulle henkilöllisyytesi salaaminen on niin tärkeää, kuin tuossa sanomastasi on pääteltävä? Mitä kauheaa hävettävää sinulla on itsestäsi? Ja oletko todella niin köyhä, niin huonoissa rahavaroissa, että tuossakin asiassa täytyy kiemurrella kertomallasi tavalla? Jos ote, otan osaa.

Kuinkahan minusta kuitenkin tuntuu siltä, että olet esiintynyt täällä joskus varakkaampanakin, kun käytät noita samoja "uussuomalaisia" sanoja, kuten enään ;))

Kyllä täysipäiset välttävät leimautumasta tämän sekopäiden palstan käyttäjiksi. Olet yksi, ja suurin syy siihen.

• 24cmtanassa kirjoitti:

Ei Arskalla sentään poliisin oikeuksia ollut. Ei ollut edes sheriffin, koska Allerit keräsivät näiltä tähdet jo aika päiviä sitten korvaten sheriffit luotseilla.

• Oh.kello.jo.paljon
        kapi_ kirjoitti:

Tai tarkennettuna kello on vähän. Taas toisaalta, on paljonkin.

Itse otin tammikuulla nämä viisi prepait liittymää, ne tosiaan täysin sielua vailla, eli, ei mitään kirjaamisia. Ei siinä mitään salaamista ole. Malli vain tämä prepait liittymillä, jotka ennakkoon ostetaan yhteydet. Kun tarjous oli yhtiöllä päällä, niin mikapä siinä 4G toimii ja hyvin vieläpä.
        R-kioski oli ostopaikka. Kukaan ei perään huuda, saa selville kuka niitä käyttää.
        Kun mallit tällaisia maassa, mitä pahaa siinä on ? ne on täysin laillisia.

Huomaa kun on vasemmisto, demari henkinen, että pitäisi päästä tietämään kuka missäkin on.
        Tulee se kyttäämis mentaliteetti esille.

Jokaisessa liittymässä on ns jalanjälki, eli IP numero, kuin puhelinnumero.
        Myös prepait liittymissä. Mutta se pysähtyy sitten siihen tieto niistä ulos.
        Ne voidaan kyllä paikantaa, silloin kun ovat päällä kortteli tarkkuudella,
        muttei tarkemmin, kuin kolmiomittauksella. Yhtiöt pystyy taajuuksilla katsomaan
        paikan eri mastojen väliin ja mittaaman etäisyyden sitten siihen. Ja IP numerolla näkevät, että se se juuri. Siihen sekin tieto pysähtyy, ajatellen vielä liikkuvuutta, se hankaloittaa mittaamista.

Kapi epäili että olen köyhä kuin kulkukoira, se nyt ei pidä paikkaansa.
        Hyvin tässä on toimeentultu. Työssä aina oltu nyt eläkkeellä. Eläkkeet on ihan riittäviä
        kuten nyt monilla muillakin.
        Juuri suunnitelmissa auton vaihtoa, kun insinööri miestä kiinnostaa kovin
        sähköautot, että sellainen pitäisi hankkia seuraavaksi. Kun nyt tulleet käyttöön
        uudet litium akutkin, kun niissä se pullonkaula näissä. Itse sähkömoorttoti on keksitty jo yli satavuotta sitten, nekin parantuneet harjattomiksi, eli, hiilettömiä. Yksi huoltokohde vähemmän.
        Sähköautojen voimansiirto, sanoisko " ovelan" yksinkertainen, tietää pitkää ikää,
        ja ajossa mukavia, kun vaihtaa portaattomasti, ei ole automaatilla mitään nykäisyjä.

Kerrotaan nyt laajemmin, kun ajankohtaista asia on monillekkin, vaikka itse ei hankintaa suoritakkaan, onpahan jotain hajua uudesta ajasta.
        Itse ajoin autolla parivuotta tuossa taannoin pelkällä kaasulla, se ei saastuta pahemmin.
        moottoriöljyt, tulpat..pysyi aina puhtaina. Se tietää pidempiä aikoja kestävyyteenkin, kun bensan ja deiselin huonot aineet palamiseen on poissa.

Siinä nyt teknistäkin, kun meillä meillä teknispäillä se tällaista elämä.
        Ja kun maailma on hyvinkin tekninen, se sitten tallaista.
        Ja kuten insinööreistä sanotaan, että haluavat aina tuplata lujuuden,
        tarkoittaa, että toimitaan varman päälle.

Saattoi monelle mennä yli ymmärryksen, että mitä tuo horisee.

• UteluaPankkoMajurilta
        Oh.kello.jo.paljon kirjoitti:

Tai tarkennettuna kello on vähän. Taas toisaalta, on paljonkin.

Itse otin tammikuulla nämä viisi prepait liittymää, ne tosiaan täysin sielua vailla, eli, ei mitään kirjaamisia. Ei siinä mitään salaamista ole. Malli vain tämä prepait liittymillä, jotka ennakkoon ostetaan yhteydet. Kun tarjous oli yhtiöllä päällä, niin mikapä siinä 4G toimii ja hyvin vieläpä.
        R-kioski oli ostopaikka. Kukaan ei perään huuda, saa selville kuka niitä käyttää.
        Kun mallit tällaisia maassa, mitä pahaa siinä on ? ne on täysin laillisia.

Huomaa kun on vasemmisto, demari henkinen, että pitäisi päästä tietämään kuka missäkin on.
        Tulee se kyttäämis mentaliteetti esille.

Jokaisessa liittymässä on ns jalanjälki, eli IP numero, kuin puhelinnumero.
        Myös prepait liittymissä. Mutta se pysähtyy sitten siihen tieto niistä ulos.
        Ne voidaan kyllä paikantaa, silloin kun ovat päällä kortteli tarkkuudella,
        muttei tarkemmin, kuin kolmiomittauksella. Yhtiöt pystyy taajuuksilla katsomaan
        paikan eri mastojen väliin ja mittaaman etäisyyden sitten siihen. Ja IP numerolla näkevät, että se se juuri. Siihen sekin tieto pysähtyy, ajatellen vielä liikkuvuutta, se hankaloittaa mittaamista.

Kapi epäili että olen köyhä kuin kulkukoira, se nyt ei pidä paikkaansa.
        Hyvin tässä on toimeentultu. Työssä aina oltu nyt eläkkeellä. Eläkkeet on ihan riittäviä
        kuten nyt monilla muillakin.
        Juuri suunnitelmissa auton vaihtoa, kun insinööri miestä kiinnostaa kovin
        sähköautot, että sellainen pitäisi hankkia seuraavaksi. Kun nyt tulleet käyttöön
        uudet litium akutkin, kun niissä se pullonkaula näissä. Itse sähkömoorttoti on keksitty jo yli satavuotta sitten, nekin parantuneet harjattomiksi, eli, hiilettömiä. Yksi huoltokohde vähemmän.
        Sähköautojen voimansiirto, sanoisko " ovelan" yksinkertainen, tietää pitkää ikää,
        ja ajossa mukavia, kun vaihtaa portaattomasti, ei ole automaatilla mitään nykäisyjä.

Kerrotaan nyt laajemmin, kun ajankohtaista asia on monillekkin, vaikka itse ei hankintaa suoritakkaan, onpahan jotain hajua uudesta ajasta.
        Itse ajoin autolla parivuotta tuossa taannoin pelkällä kaasulla, se ei saastuta pahemmin.
        moottoriöljyt, tulpat..pysyi aina puhtaina. Se tietää pidempiä aikoja kestävyyteenkin, kun bensan ja deiselin huonot aineet palamiseen on poissa.

Siinä nyt teknistäkin, kun meillä meillä teknispäillä se tällaista elämä.
        Ja kun maailma on hyvinkin tekninen, se sitten tallaista.
        Ja kuten insinööreistä sanotaan, että haluavat aina tuplata lujuuden,
        tarkoittaa, että toimitaan varman päälle.

Saattoi monelle mennä yli ymmärryksen, että mitä tuo horisee.

Kirjoitat, "Juuri suunnitelmissa auton vaihtoa, kun insinööri miestä kiinnostaa kovin
        sähköautot, että sellainen pitäisi hankkia seuraavaksi. "

Siis oletko parisuhteessa insinöörimiehen kanssa jota kiinnostaa kovasti sähköautot? Onnea vain suhteellenne.

Kun miehesi on insinööri niin mitä sinä teet? Ainakaan et ole mitenkään millään muotoa akateemisella alalla tai millään muullakaan missä vaaditaan kirjoitustaitoa.

Vai että ihan "viisi prepait liittymää" ostit ja nyt tekisi "sähkömoorttoti"-autoa miehesi mieli. LOL.

• KempeleenUkki
        kapi_ kirjoitti:

Lyhyet ovat nämä munakarvaveljen kaksviikkoset. Ensimäinen tulo palstalle lähtöitkun jälkeen alle tunnin. Sitten usein vähän väliä. Tällä karjakon äpärällä on pakkomielle tälle palstalle. Näin on näreet???

• KapilleTiedoksi
        kapi_ kirjoitti:

Kapi, huvittavaa tuo pakkomielteesi selvittää kuka on kuka tälläkin palstalla.

Eihän täällä todellista minäänsä ole paljastanut kukaan muu kuin sinä, ei MPP, ei Arska ei kukaan muu. Sinäkin valehdellut ummet lammet itsestäsi kun tulit, kuten nähtiin, ja valehtelu jatkunut senkin jälkeen, puheesi ja esittämäsi paperit ei täsmää. Sotilasmestarikin vielä 20 vuoden palveluksen jälkeen, muut jo silloin yliluutnantteja.

Sinulla tosiaan tuo sosialistin mieli, pakko valvoa muita, mitä tekee, mitä ajattelee.

Niitähän riitti sosialistimaissa, oli vakoojaa ja urkkijaa jos jonkinmoista. Naapuri naapuria kyttäsi ja toisin päin. Olisit ollut siellä kuin kotonasi, saanut ihan Stasilta tai KGB:ltä palkkioita kun olisit käräyttänyt kavereita. Puoluetoimistoon vaan viestiä, sitähän sinä olet täällä kotisuomessakin tehnyt, eikös vaan. Aattele, siellä aatteesi maassa olisit saanut lisää prenikoita siitä kun ilmoittelet puolueelle muista.

• Kai.vähän.selvensi
        UteluaPankkoMajurilta kirjoitti:

Kirjoitat, "Juuri suunnitelmissa auton vaihtoa, kun insinööri miestä kiinnostaa kovin

Siis oletko parisuhteessa insinöörimiehen kanssa jota kiinnostaa kovasti sähköautot? Onnea vain suhteellenne.

Kun miehesi on insinööri niin mitä sinä teet? Ainakaan et ole mitenkään millään muotoa akateemisella alalla tai millään muullakaan missä vaaditaan kirjoitustaitoa.

Vai että ihan "viisi prepait liittymää" ostit ja nyt tekisi "sähkömoorttoti"-autoa miehesi mieli. LOL.

Voi sinua ressukkaa! Yritän vääntää ihan rautalangasta.
        Ei prepait liittymillä ja sähköautolla ole mitään tekemistä keskenään.
        https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/
        -täältä minä silloin tammikuussa ostin viisi prepait liittymää, a 4,90 €
        Niissä oli silloin muhkeat edut, muhkeat, että 110 eurolla lähes vuoden netti ja
        puhelut. Prepait liittymiin tilataan/ostetaan lisää aikaa, kukanenkin tarpeensa
        mukaan. Itse ostin 100 eurolla. Ja kun tilauksiin oli niin muhkeat tarjoukset / alennukset
        käytin ne hyväkseni.

Ei nämä puhelin/netti tarjoukset nyt mitään ihmeellisä ole, jos siltä tuntuu.
        mm aikanaan oli Radiolinja, ja siihen oli 5 vuoden sopimus etuineen.Voi tuntua
        hassulta, mutta insinöörimiehen ajatusmaailma on erilainen, kun tuollainen
        tarjolla, se otetaan. Netti/puhelin yhteydet on puhdasta tekniikkaa, se kiinnostaa.

Kysynkin sinulta, kun menet markettiin -kauppaan, siinä kaksi samaa tuotetta,
        ensimmäinen 10 € ja toinen 2,75 €, kumman valitset ? mainitsemaani liittymiin on sama suhde.
        NÄITÄ LIITTYMIÄ EI OLE ENÄÄN MYYNNISSÄ (Telefinland lopetti myynnin, on osa Teliaa
        ex Sonera).

Kyllä se "autokuume" on nyt päällä, ei siitä mihinkään pääse, siihen vain yksilääke.
        aikanaan ajelin parivuotta nuorenamiehenä (-70 luvun loppua) nestekaasulla a 11 kg -butaanipulloa oli peräkontissa parikappaletta, yhdellä pullollisella pääsi n 190 km.
        Sitten myöhemmin, oli maakaasulla parivuotta myöskin matkan eteneminen yksinomaan
        sillä. Hyvin pelitti molemmat. Sittemmin ollut dieseleitä, kun senverran paljon liikun.

Sähköautoissa pohdituttaa kylmänmaan talvi, miten kajuutta lämpimäksi kätevimmin.
        Nyt olevat polttoainelämmittimet on kyllä..siihenkin olisi paremi ratkaisu, ehkä ?
        Sähköllä myös etukäteis lämmitys, eli sähkövaraaja nesteelle, joka kennon läpi virtaisi.
        Ollut jo vastaavan tyyyppisiä ns taukolämmittimiä olemassakin pitkään. Niissäkin
        jo lämpö varastoidaan paremmin kuin pakkasnesteeseen.
        Jos sähköautoon olisi n 50 kg varaaja, sillä ajelisi n 2-3 tuntia, tietenkin riippuu ulkolämpötilasta, mutta jos olisi 5 -15 pakkasta.

Kun tietoa puuttuu, sitten menee laillasi luulon puolelle, ja et varmaan ole ainoa sortissasi.
        Tällä mallilla juuri vasemmisto elää. Heille ei itse tieto ole tärkeää. Vihreissäkin paljon
        laillani ajattelevia, kun on koulutusta ao asioihin. Enkä nyt syytä sinua tietosi puutteista,
        jos ei ole annettu, vaikea niitä sitten uloskin ottaa.

Itse olen juuri oikealla palstalla kun keskustalaisuus meillä suvussa jo ollut aina.
        Ja kun maaomaisuuden kanssa elellään, keskusta hoitaa sitä parhaiten.

• Surullista.kattella
        Kai.vähän.selvensi kirjoitti:

Niissä oli silloin muhkeat edut, muhkeat, että 110 eurolla lähes vuoden netti ja
        mukaan. Itse ostin 100 eurolla. Ja kun tilauksiin oli niin muhkeat tarjoukset / alennukset
        käytin ne hyväkseni.

tarjolla, se otetaan. Netti/puhelin yhteydet on puhdasta tekniikkaa, se kiinnostaa.

ensimmäinen 10 € ja toinen 2,75 €, kumman valitset ? mainitsemaani liittymiin on sama suhde.
        NÄITÄ LIITTYMIÄ EI OLE ENÄÄN MYYNNISSÄ (Telefinland lopetti myynnin, on osa Teliaa
        ex Sonera).

Kyllä se "autokuume" on nyt päällä, ei siitä mihinkään pääse, siihen vain yksilääke.
        aikanaan ajelin parivuotta nuorenamiehenä (-70 luvun loppua) nestekaasulla a 11 kg -butaanipulloa oli peräkontissa parikappaletta, yhdellä pullollisella pääsi n 190 km.
        Sitten myöhemmin, oli maakaasulla parivuotta myöskin matkan eteneminen yksinomaan
        sillä. Hyvin pelitti molemmat. Sittemmin ollut dieseleitä, kun senverran paljon liikun.

Sähköautoissa pohdituttaa kylmänmaan talvi, miten kajuutta lämpimäksi kätevimmin.
        Nyt olevat polttoainelämmittimet on kyllä..siihenkin olisi paremi ratkaisu, ehkä ?
        Sähköllä myös etukäteis lämmitys, eli sähkövaraaja nesteelle, joka kennon läpi virtaisi.
        Ollut jo vastaavan tyyyppisiä ns taukolämmittimiä olemassakin pitkään. Niissäkin
        Jos sähköautoon olisi n 50 kg varaaja, sillä ajelisi n 2-3 tuntia, tietenkin riippuu ulkolämpötilasta, mutta jos olisi 5 -15 pakkasta.

Kun tietoa puuttuu, sitten menee laillasi luulon puolelle, ja et varmaan ole ainoa sortissasi.
        Tällä mallilla juuri vasemmisto elää. Heille ei itse tieto ole tärkeää. Vihreissäkin paljon
        laillani ajattelevia, kun on koulutusta ao asioihin. Enkä nyt syytä sinua tietosi puutteista,

Itse olen juuri oikealla palstalla kun keskustalaisuus meillä suvussa jo ollut aina.

Tätä paskaahan muutama vähä-älyinen kepulainen palstalle syöttää, kun alkaa asioissa Sipilän ja kepun perse palaa. Silloin tulee mongertavat tyhjäpäät selittelemaään elämäänsä palstalle.

• Tilttasko.punikki
        Surullista.kattella kirjoitti:

Tätä paskaahan muutama vähä-älyinen kepulainen palstalle syöttää, kun alkaa asioissa Sipilän ja kepun perse palaa. Silloin tulee mongertavat tyhjäpäät selittelemaään elämäänsä palstalle.

Ei taida sinusta olla tietoinesi insinöörin tasolle.Tieto se on joka maan nostaa,ei vasuri selittäjät.
        Tieto ja työ.

• PankkikselleFaktaa
        Tilttasko.punikki kirjoitti:

Ei taida sinusta olla tietoinesi insinöörin tasolle.Tieto se on joka maan nostaa,ei vasuri selittäjät.
        Tieto ja työ.

Sinä pankkis olet mielikuvitusinsinööri. Eiköhän tuo ole selvää kaikille jotka nauramatta kykenevät pankkolängvitsiäsi lukemaan. Insinöörejä ja majureja yhdistää yksi asia. He ovat elämässään joutuneet niin paljon opiskelemaan ja esittämään kirjallisesti erilaisia asioita, että heille oikeinkirjoitus on kuin toinen luonto. Turhaa sinun on pankkis lässyttää, että "toimiston tytöt" kirjoittivat tekstisi puhtaaksi.

Tekstisi ovat niin täynnä virheitä mutta etenkin naurettavia ovat nuo yhdyssanavirheesi puhumattakaan siitä, että jos sana on vähänkin vaikea kirjoitat sen säännönmukaisesti väärin esimerkiksi, "akrekaatti, prepait, burjetti". Saathan sinä esittää olevasi aivan mikä haluat täällä mutta ei sinua kukaan usko.

Tuo aiempi kirjoitusyritelmiisi perustuvat kysymykset pitävätkohdallasi paikkansa.

"Juuri suunnitelmissa auton vaihtoa, kun insinööri miestä kiinnostaa kovin
        Siis oletko parisuhteessa insinöörimiehen kanssa jota kiinnostaa kovasti sähköautot? Onnea vain suhteellenne."
        Vai että ihan "viisi prepait liittymää" ostit ja nyt tekisi "sähkömoorttoti"-autoa miehesi mieli.

• Leikkimajuri.sekaisin
        Kai.vähän.selvensi kirjoitti:

käytin ne hyväkseni.

ex Sonera).

Mistä sinulla riittää noita valheita? Lähes joka päivä tulee uutta tuubaa, etkä edes lainkaan häpeä jatkuvaa valehteluasi.

Yritä hillitä liian vilkasta mielikuvitustasi, niin säästyt muiden naurulta. Vaan eipä se taida sinua haitata.

• Inssin.vaimo
        Leikkimajuri.sekaisin kirjoitti:

Mistä sinulla riittää noita valheita? Lähes joka päivä tulee uutta tuubaa, etkä edes lainkaan häpeä jatkuvaa valehteluasi.

Yritä hillitä liian vilkasta mielikuvitustasi, niin säästyt muiden naurulta. Vaan eipä se taida sinua haitata.

Onko Jytin lääkitys kohdillaan ?
        puuttuu epäolennaiseen, kuin kirjaimen puuttumiseen kirjoituksesta.
        Kirjainko noin tärkeä kehitysvammaiselle.

• Leikkimajuri.sekaisin
        Inssin.vaimo kirjoitti:

Onko Jytin lääkitys kohdillaan ?
        puuttuu epäolennaiseen, kuin kirjaimen puuttumiseen kirjoituksesta.
        Kirjainko noin tärkeä kehitysvammaiselle.

Kyse ei ole kirjaimen puuttumisesta. Kyse on valehtelusta ja oletkin valehdellut jo monta vuotta milloin mistäkin asiasta. Ei sinua kukaan usko, voit lopettaa valehtelun jo tänään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3764
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3139
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2355
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2139
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1976
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1611
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe