Olen 12-vuotias poika ja olen ihastunut yhteen meidän luokkalaisen tyttöön mutta en uskalla kertoa sille face to face enkä halua kertoa sitä somessa joten mitä teen ?
Olen pulassa
4
110
Vastaukset
Hipelöi häntä pimeällä kujalla koulun jälkeen.
- kullipoikaa
Hipelöi häntä pimeällä kujalla koulun jälkeen. ok
- Kaverikokeilijatoimi
Jos teillä on molemmilla sc niin laita my storyyn et "voisinko olla yhes sen tytön kaa ketä näkee tän ekana" ja laita sil et käy äkkii kattoos mun ms
Soita sille. Lähetä tekstari. Postita kirje. Kouluvuoden aikana voi sujauttaa kirjelapun pulpettiin. Pistä kaverisi sanansaattajaksi.
Kaikki nuo old school - jutut toimi ennen someaikaa, joten toimii ne vielä nytkin.
Ai niin, sehän minun piti sanoa, että se on ihan sama, vaikka et hänelle mitään sanokaan, koska ei siitä mitään vakavaa tule kuitenkaan, ei vielä vuosiin.
Hyvää kesälomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2621926Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i661529Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2161260- 831175
- 571074
- 341043
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801014Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment206979Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7966- 73943