Olin lihatiskillä numerolapun kanssa. Olisi minun vuoro? Myyjä, ainoa, alkoikin pakata jotain tiskiin? Aikani odotellessa ja meinasin jo lähteä.. Tuli takahuoneesta toinen myyjä!
Citymarketin palvelualttius?
5
268
Vastaukset
- marketman
Mulla on Cittarista ihan mukavia kokemuksia. Eilen olin myös lihatiskillä ja kaunis naismyyjä kysyi: "Miten voin palvella ?". Näytin sormella paahtopaistiviipalepinoa ja sanoin: "Tuosta haluaisin vähän ". Myyjä vastasi:" Paljonko pannaan ?". Minä punastuin ja vastasin hädissäni:" Pannaan vaan vähän eli sopivasti". Sitten aloimme molemmat vähän naureskelemaan.
Todella hyvää asiakaspalvelua.- mitenrektyroitu
Jossain on, jossain ei..
- vistinhyppääjä
kuulostaa vanhalta vitsiltä
- palveluvastaava
Oma aloitteisuuttakin saa käyttää. Olisit mennyt tiskin taakse ja ottanut mitä sitten halusit, punninnut ja eteenpäin. Ja siinä toisen myyjän ohittaessasi olisit tuikannut hänelle pusun.
- aikamarkkinat
Toimiko Citymarketissa? Jätkää pissata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362374
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191689
- 171659
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai911445- 241437
- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko901280