Olin lihatiskillä numerolapun kanssa. Olisi minun vuoro? Myyjä, ainoa, alkoikin pakata jotain tiskiin? Aikani odotellessa ja meinasin jo lähteä.. Tuli takahuoneesta toinen myyjä!
Citymarketin palvelualttius?
5
250
Vastaukset
- marketman
Mulla on Cittarista ihan mukavia kokemuksia. Eilen olin myös lihatiskillä ja kaunis naismyyjä kysyi: "Miten voin palvella ?". Näytin sormella paahtopaistiviipalepinoa ja sanoin: "Tuosta haluaisin vähän ". Myyjä vastasi:" Paljonko pannaan ?". Minä punastuin ja vastasin hädissäni:" Pannaan vaan vähän eli sopivasti". Sitten aloimme molemmat vähän naureskelemaan.
Todella hyvää asiakaspalvelua.- mitenrektyroitu
Jossain on, jossain ei..
- vistinhyppääjä
kuulostaa vanhalta vitsiltä
- palveluvastaava
Oma aloitteisuuttakin saa käyttää. Olisit mennyt tiskin taakse ja ottanut mitä sitten halusit, punninnut ja eteenpäin. Ja siinä toisen myyjän ohittaessasi olisit tuikannut hänelle pusun.
- aikamarkkinat
Toimiko Citymarketissa? Jätkää pissata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693