http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201706022200181649_ul.shtml
Lakiluonnos paljastaa: Trump haluaa naisten maksavan tulevaisuudessa itse oman ehkäisynsä - työnantajan velvoite pois vakuutuksesta
Ja lisää Trumpin ideoita...
4
83
Vastaukset
Annamari Sipilä kirjoitti tästä aihepiiristä hyvin Hesarissa muutama päivä sitten. Monet miehet kokevat yhä naisen seksuaalisen vapauden uhkaksi ja haluavat valvoa sitä kaikin keinoin. Aborttien kieltäminen ja ehkäisyn rajoittaminen ovat keinoja tässä valvonnassa, jossa naisen oikeuden omaan kehoonsa on oltava miesten tahdolle alisteinen ja miesten kontrollissa.
Nämä ovat aivan järkyttävää luettavaa.
Amerikassa tehdään bisnestä eri vakuutuksilla ja sairasvakuutus on yksi keino. Nyt kaavaillaan lakia, joka mahdollistaa mielivallan.
”…työnantajat voivat itse päättää, kuuluuko naisten ehkäisy sairausvakuutukseen vai ei…”
Se tarkoittaa että miljoonat naiset joutuvat siirtymään ehkä halvempiin ja huonompiin ehkäisymenetelmiin.
”Yhdysvalloissa yli puolet kaikista vakuutuksista on työnantajien tarjoamia, ja nykyisen käytännön mukaan lähes kaikki työnantajan tarjoamat sairausvakuutukset kattavat ehkäisyn.”
”…yritysten ei tarvitse millään tavoin perustella sitä, jos johonkin vakuutukseen ei kuulu ehkäisymenetelmiä.”
Eli tässä tulee se mielivalta esiin.
”Luonnos ei koske heitä, jotka ovat Medicaidin eli vähävaraisille tarkoitetun ohjelman piirissä. Tosin Trump on uhonnut leikkaavansa rahoitusta myös Medicaidilta…”
Kun sairasvakuutus jo muutenkin viedään miljoonilta naisilta, sitä vielä tässäkin suhteessa heikennetään.
”Uskonnolliset yhteisöt ja uskonnollisten yhteisöjen johtamat yritykset ovat kritisoineet voimakkaasti sitä, että ehkäisymenetelmät ovat osa sairausvakuutusta.”
”Järjestöt ovat kritisoineet myös sitä, että he joutuvat perustelemaan omia arvojaan aivan kuin ne olisivat jollain tapaa huonompia sen vuoksi, että yhteisöt suhtautuvat kriittisesti aborttiin.”
Sokerina pohjalla tämä. Siis halutaanko saada yhä enemmän vahinkoraskauksia ja kenties enemmän naisia, jotka eivät kykene huolehtimaan vasten tahtoa syntyneistä lapsista? Pakkosynnytyksiä? Vai mitä?- fdfdasfasdfasd
niin kuinkahan kauan usassa katsellaan tätä kaiken tuhoavaa trumpia. Miehessä eile mitään hyvää. kuinkahan kauan vie ennen kuin usassa saadaan tutkimukset valmiiksi että oikea presidentti ei ole trump vaan Clinton näin muuten on. en jaksa millään uskoa että trump on koko 4 vuotiskauden presidentti. jo tähän mennessä mies on saanut paljon pahaa aikaiseksi!!
vaikka vasta vallassa 5 kkNiin, Trumpin tuohojen korjaaminen vie vuosia. Mutta Yhdysvaltojen presidentit tahtovat olla näitä kummajaisia.Ei Clintonkaan mikään hyvä vaihtoehto ole, ehkä vähän vähemmän paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024702Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493192Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852939- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411480450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40931Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25910- 184894