MISSÄ LEHDESSÄ KANNATTAA ILMOITTAA?
Suurin töppäykseni oli ilmoittaa maallisessa lehdessä vuoden 2007 kirjastani "Yhtä matkaa - Seurakuntalainen nettilehden kymmenvuotisjuhlajulkaisu." Tässä kirjoitan niille, jotka harkitsevat ilmoittamista lehdessä. Kannattaa harkita tarkkaan! Tämä aihe jatkuu myöhemmin laajemmin, kun olen ilmoittanut "kaikissa" hengellisissä lehdissä mihin nyt yleensä ilmoituksen saan. Harvoilla on tällaista ongelmaa tulla sensuroiduksi maksullisiltakin palstoilta, mutta seurakunnan evankelistan on siedettävä kaikkea vastustusta kirkkojen taholta.
Muistelen vanhasta kokemuksesta missä lehdissä kannattaa ilmoittaa. Oikeastaan ei missään, mutta jos kuitenkin tekee kuten minä "alle omien" kirjalevitystä, on ilmoitettavakin jossakin. Nyt juuri ILMOITIN Vapaakirkon Suomen Viikkolehdessä. Ei pienintäkään liikettä edes nettisivuilleni
http://wwnet.fi/users/veijone/. Ristin Voitossa ilmoittaminen on hieman kannattavampaa, jos nyt yleensä ilmoitus julkaistaan. Viikolla 22 siinä piti olla ilmoitus Kristillisestä aikalaiskirjasta, ja ihme kyllä ilmoitus julkaistiin. Taannoin ainakin Kotimaa-lehti kieltäytyi ilmoitusteni julkaisemisesta.
Tuloksekkain hengellinen lehti kokemukseni mukaan on kansanlähetyksen Uusi tie. Ilmoitukseni siinä ja muissa lehdissä jää syksyyn, jolloin minulla lienee myydä kuutta uutta eri kirjaa tai kirjasta. HV
Lukeeko kukaan Suomen Viikkolehteä?
harriveijonen
1
243
Vastaukset
- korpiteolooki
UUsi Elämä yhteiskristillinen lehti. Itse ainakin luen siitä tarkkaan kokousilmoitukset. Tilaajamäärä ei taida olla kovin iso, mutta leviää massajakeluna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746