Lukeeko kukaan Suomen Viikkolehteä?

harriveijonen

MISSÄ LEHDESSÄ KANNATTAA ILMOITTAA?
Suurin töppäykseni oli ilmoittaa maallisessa lehdessä vuoden 2007 kirjastani "Yhtä matkaa - Seurakuntalainen nettilehden kymmenvuotisjuhlajulkaisu." Tässä kirjoitan niille, jotka harkitsevat ilmoittamista lehdessä. Kannattaa harkita tarkkaan! Tämä aihe jatkuu myöhemmin laajemmin, kun olen ilmoittanut "kaikissa" hengellisissä lehdissä mihin nyt yleensä ilmoituksen saan. Harvoilla on tällaista ongelmaa tulla sensuroiduksi maksullisiltakin palstoilta, mutta seurakunnan evankelistan on siedettävä kaikkea vastustusta kirkkojen taholta.

Muistelen vanhasta kokemuksesta missä lehdissä kannattaa ilmoittaa. Oikeastaan ei missään, mutta jos kuitenkin tekee kuten minä "alle omien" kirjalevitystä, on ilmoitettavakin jossakin. Nyt juuri ILMOITIN Vapaakirkon Suomen Viikkolehdessä. Ei pienintäkään liikettä edes nettisivuilleni
http://wwnet.fi/users/veijone/. Ristin Voitossa ilmoittaminen on hieman kannattavampaa, jos nyt yleensä ilmoitus julkaistaan. Viikolla 22 siinä piti olla ilmoitus Kristillisestä aikalaiskirjasta, ja ihme kyllä ilmoitus julkaistiin. Taannoin ainakin Kotimaa-lehti kieltäytyi ilmoitusteni julkaisemisesta.

Tuloksekkain hengellinen lehti kokemukseni mukaan on kansanlähetyksen Uusi tie. Ilmoitukseni siinä ja muissa lehdissä jää syksyyn, jolloin minulla lienee myydä kuutta uutta eri kirjaa tai kirjasta. HV

1

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korpiteolooki

UUsi Elämä yhteiskristillinen lehti. Itse ainakin luen siitä tarkkaan kokousilmoitukset. Tilaajamäärä ei taida olla kovin iso, mutta leviää massajakeluna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe