ejakulaatio

jarsse78

Ois mahtavaa joskus päästä nuolee naista jolla on ominaisuus todella märkiin orgasmeihin.vaikka maata selällään sängyllä ja nainen istuun kasvojen päälle ja kunnolla nuolettaa kummatkin reiät ja räjähtää niin että nesteet vaan lentää ja vielä parempi jos olisi sillee sopivasti lihava huh huh 😘😉

65

1810

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkuyk

      Mitään naisten ejakulaatiota ei lääketieteen mukaan ole olemassa vaan se on vain virtsaa. Tunnetaan myös "kusiorkkuna". Nainen ejakuloi (lirahtaa pissaa) kun saa oikein hyvän orkun niin että lihasten hallinta heikkenee hetkeksi.

      • jarsse78

        Kyllähän tuokin käy😁 kaikki märkä kelpaa😁😁


      • Kokija_näkijä

        Naisen ejakulointi on kyllä ihan oikeasti olemassa. Ei se mitään kusta ole todellakaan!


      • Mikez87

        Et oo selvästi koskaan ollut ejakuloivan naisen kanssa puuhissa :D


      • moroalpotäälä
        Mikez87 kirjoitti:

        Et oo selvästi koskaan ollut ejakuloivan naisen kanssa puuhissa :D

        Minäpä olen ! Ei se kyllä kuselle haise eikä maistu.


    • jarsse78

      Onko kyseisistä leikeistä pitävää naista olemassakaan?😬ois hauska ku joku vastais ja vähän raottais omia fantasioita tai mitä on touhuillu jonkun KAA ! En kai ny oo ainut joka näistä leikeistä pitää😨😀

      • Nainen47v

        On täällä yksi sellainen nainen ;) Itse ejakuloin melkein aina yhdynnässä. Ei sitä tehdä tahallaan, on vaan niin kiihottavaa naida kunnolla ja estottomasti. Mut sänky on kyl märkä sen jälkeen. Oon myös masturboinu sillee, et squirttaan suoraan miehen kasvoille.


      • Nainen47v kirjoitti:

        On täällä yksi sellainen nainen ;) Itse ejakuloin melkein aina yhdynnässä. Ei sitä tehdä tahallaan, on vaan niin kiihottavaa naida kunnolla ja estottomasti. Mut sänky on kyl märkä sen jälkeen. Oon myös masturboinu sillee, et squirttaan suoraan miehen kasvoille.

        Oi että..kelpais


      • Durasellit69
        Nainen47v kirjoitti:

        On täällä yksi sellainen nainen ;) Itse ejakuloin melkein aina yhdynnässä. Ei sitä tehdä tahallaan, on vaan niin kiihottavaa naida kunnolla ja estottomasti. Mut sänky on kyl märkä sen jälkeen. Oon myös masturboinu sillee, et squirttaan suoraan miehen kasvoille.

        Mistä päin olet nainen 47,saisit estootonta miestä 49,monta kertaa päivässä,69 mieleeni ois ,,namm sitä lipoisin


    • Kuom

      Kuten aloittajakin ,tahtoisi myös tämä Kuopion mies tavata edellä kuvatun kaltaisen naisen

      • Nainen47v

        Tällä hetkellä ei tarvista panokaverista; sellainen minulla on, jolle asia on ok, mut ei kuitenkaan fetissi. Mutta kun näitä kommentteja lukee, tulee mieleen kuinka tärkeää olisi keskustella näistä mieltymyksistä uuden ihmissuhteen alussa. Ihan niin avoin en kuitenkaan ole, et heti puheeks ottaisin. :D


      • jarsse78

        Ai tääkin keskustelu on herännyt henkiin😁 oon hän viesti ketjun aloittaja oot just sellainen jonka kanssa ois aivan mahtavaa päästä touhuileen 😅en Tiiä mikä noissa märissä leikeissä niin paljon kiinnostaa jotenkin ne on niin pervoja leikkejä😂oon kyl tosi kade kaverilles itellä vähän huono tilanne nyksän kaa ku ei oo kiinnostunut yhtään kyseisistä leikeistä


      • Nainen47v
        jarsse78 kirjoitti:

        Ai tääkin keskustelu on herännyt henkiin😁 oon hän viesti ketjun aloittaja oot just sellainen jonka kanssa ois aivan mahtavaa päästä touhuileen 😅en Tiiä mikä noissa märissä leikeissä niin paljon kiinnostaa jotenkin ne on niin pervoja leikkejä😂oon kyl tosi kade kaverilles itellä vähän huono tilanne nyksän kaa ku ei oo kiinnostunut yhtään kyseisistä leikeistä

        Anna hälle aikaa... itsekin löysin tämän puolen itsestäni vasta kun vapauduin seksuaalisesti (erosin, sain itsetuntoni kuntoon, tuli ikää ja varmuutta nauttia seksistä estottomasti, sain orgasmeja). Nyt elänkin elämäni parasta aikaa! Ehkä Naisesi vielä innostuu ajatuksesta ja vapautuu 😉


      • jarsse78

        Kohta 20vuotta yhdessä eipä tähän enään mitään uutta tuu intohimot aikast nollissa 😥jos ois kanttii ni hommais itellee rakastajattaren jonka kanssa pääsis touhuilemaan märkiä leikkejä 😄se ois ihan parasta kun nuollessa sais kokee ton ejakulaation tulisin varmaan ihan hulluks nautinnosta ja antaisin lisää vaan sellasta kielikylpyy et oksat pois😀😀


      • Nainen47v
        jarsse78 kirjoitti:

        Kohta 20vuotta yhdessä eipä tähän enään mitään uutta tuu intohimot aikast nollissa 😥jos ois kanttii ni hommais itellee rakastajattaren jonka kanssa pääsis touhuilemaan märkiä leikkejä 😄se ois ihan parasta kun nuollessa sais kokee ton ejakulaation tulisin varmaan ihan hulluks nautinnosta ja antaisin lisää vaan sellasta kielikylpyy et oksat pois😀😀

        Oihhhh...huomaan kommentistasi, että oisit kyl täysil mukana, aito fetissi sinulle.😜 Ja juuri se asenne tekee kyseisestä touhusta täydellisen. 👍Kun ejakulaatio on miehelle vain ok, jää kokemus naiselle hieman vajaaksi. Mutta jos mies sitä himoitsee, niin itse ainakin ruiskin vielä innokkaammin, estotta, jopa pervosti. 😝 Jos tulisit baarissa/kadulla vastaan ja tietäisin, että oot jarsse......grrrr.....😝


      • Nainen47v

        Hyvää yötä jarsse......näe kosteita, ruiskivia unia 😜😉💋


      • jarsse78

        Oisin todellakin täysiä mukana 😂mut tuskin kadulla tai baarissa kohdataan 😢missäspäin neiti tallustelee et onko ees mitää mahiksii kohdata😄 ompas kiva ku joku joka ymmärtää hän fetissin perään😀


      • jarsse78

        Ny mentävä nukkuu katotaa jos vaiks näkis noita kosteita ruiskivia unia😂😘


      • Jarsse78

        Mihinkäs nainen47 katos? Onkos tullut leikittyä märkiä leikkejä 😋 Entä Mitäs oot mieltä Pikku pisuttelusta ? Munsta menee vähän samaan kategoriaan yhtä kiihottavaa olisi leikkiä niitäkin leikkejä😜


      • Nainen47v
        Jarsse78 kirjoitti:

        Mihinkäs nainen47 katos? Onkos tullut leikittyä märkiä leikkejä 😋 Entä Mitäs oot mieltä Pikku pisuttelusta ? Munsta menee vähän samaan kategoriaan yhtä kiihottavaa olisi leikkiä niitäkin leikkejä😜

        Vähä kiirusta nyt...oon reissussa. Tolle pikkujarsselle ehdotan, et pitäytyy ite nois löylykauhoissa ku niitä näyttää himoitsevan. Minulla riittää ehtaa kamaa, joten nautin siitä 😝 Ja mielikuvitustakin hällä vois olla enemmän, ihan erilaiseen nimimerkkiin, ettei tartte isoa Jarssea matkii.😄


      • Nainen47v
        Nainen47v kirjoitti:

        Tällä hetkellä ei tarvista panokaverista; sellainen minulla on, jolle asia on ok, mut ei kuitenkaan fetissi. Mutta kun näitä kommentteja lukee, tulee mieleen kuinka tärkeää olisi keskustella näistä mieltymyksistä uuden ihmissuhteen alussa. Ihan niin avoin en kuitenkaan ole, et heti puheeks ottaisin. :D

        Käyn aina välil lukemas tätä viestiketjuu...ja sit alkaa niin kovasti tekee mieli ko. fetissin omaavaa miestä! Tää on kyl itsensä kiusaamista, kun tietää, et Teitä on olemassa, mut ei kohdalle sattunut. Ei tätä vaan voi ottaa esille ekas tapaamises. Kuinka ihanaa oliskaan, jos kaks saman fetissin omaavaa kohtais. Kaksi ihmislasta tulis kerralla onnelliseks!


      • Jarsse78

        Juu sama tääl 😂Kiva on jo kirjoitella samaa haluavan kanssa yllättävän kiihottavaa ku tietää et toinen haluis laueta naamalle 😍antaisin Kyl sellaista kielikylpyy sul et huh huh joka reikä tulis hoideltuu ja sit sais märän palkinnon lahjaksi 😘


      • Jarsse78

        Saako nainen47:lta kysyä ruumiinrakennetta eli ootko laiha lihava vai jotain siltä väliltä😇ite pidän ihan normi naisesta eikä haittaa vaikka on vähän kiloja kertynyt koska nainen on seksikäs kun vain hymyilee paljon ja kantaa itsevarmasti kroppansa😀 nainen on Kyl Sellanen otus et niitä ei voi kun rakastaa huh huh😁😂😘


      • Nainen47v

        Saa kysyä ja kyllä kiitos, olen xl-kokoinen joten masua, peppua, koipireittä ja tissiä on sen verran, et kiinni saa 😉Kuitenkin nuo kädet ja nilkat on sen verran hoikat, et niistä saa hyvin pitänee tän naisen aloillaan 😀 Täytyy sanoo, et miehessä kiihottaa myös tuo terve itsevarmuus, avoimuus ja rohkeus puhua (ja tehdä) seksistä, siitä mitä haluaa.💪👫👅 Ja koska itse hymyilen paljon ja olen iloluontoinen muutenkin, en jaksas kattoo tympeetä tai apaattista miestä.🙂😝


      • Jarsse78

        Voi vitsi kyllä hyvältä kuulostaa😋Ois hienoo öljytä ja hieroo tuollast kroppaa vaiks nii et oisit nelinkontin takaapäin pääsis ihastelee isoo peppuu ja hieroo sitä öljystä kiiltävänä ja tietty sitä kielihoitoo sekä pyllylle että pimpsalle 😘😜👅


      • Nainen47v
        Jarsse78 kirjoitti:

        Voi vitsi kyllä hyvältä kuulostaa😋Ois hienoo öljytä ja hieroo tuollast kroppaa vaiks nii et oisit nelinkontin takaapäin pääsis ihastelee isoo peppuu ja hieroo sitä öljystä kiiltävänä ja tietty sitä kielihoitoo sekä pyllylle että pimpsalle 😘😜👅

        No todellakin kuulostaa hyvälle! Taidat olla mieltymyksiltäsi minun ihanneMies 😉😝👅 Juuri tuollaisesta kiihottuisin valtavasti! Ja kostuisin!!!! Fantasioin myös siitä, että olisin Miehen tutkittavana 😝 Mies tutkisi jokaisen ulokkeen ja kolon tarkasti; venyttäen, availlen, kokeillen mitä tapahtuu....
        Kaikki aistihavainnot, erityisesti aidot rakastelun äänet (litinä yms) 👂ovat minulle tärkeitä.
        Toisinaan haluan itse ottaa ohjat käsiin; näyttää Miehelle, kuinka kovasti häntä haluan. Mutta on myös ihanaa, kun Mies päätttää ottaa minut tässä ja nyt, kyselemättä mitään!


      • Jarsse78

        No niin oot säkin mun unelma Kyl naisen pitää olla Just Sunlainen kunnon nainen 😋ei mikään ripakinttu ja perseetön 😣niin paljon Oon pylly miehii et ei Kyl haittaa vaikka kokoa onkin onpahan enemmän aluetta missä leikkiä ja Pehmonen vatsa on Kiva kans sitä on Kiva puristella 😂ja siihen vielä tuo noin märkä alakerta ni avot😘ja tuo aukkojen venyttely sormilla ja erinäisillä tapeilla Ois varmaan sairaan siistiä vitsi siinä sekois ku kattelis ja sais touhuilla toisen kropan kimpus😋😋et vielä vastannut mitä mieltä oot pisuttelusta?👅👄


      • Jarsse78

        Jotain on ylläpito poistanut?😣


      • Nainen47v
        Jarsse78 kirjoitti:

        No niin oot säkin mun unelma Kyl naisen pitää olla Just Sunlainen kunnon nainen 😋ei mikään ripakinttu ja perseetön 😣niin paljon Oon pylly miehii et ei Kyl haittaa vaikka kokoa onkin onpahan enemmän aluetta missä leikkiä ja Pehmonen vatsa on Kiva kans sitä on Kiva puristella 😂ja siihen vielä tuo noin märkä alakerta ni avot😘ja tuo aukkojen venyttely sormilla ja erinäisillä tapeilla Ois varmaan sairaan siistiä vitsi siinä sekois ku kattelis ja sais touhuilla toisen kropan kimpus😋😋et vielä vastannut mitä mieltä oot pisuttelusta?👅👄

        No toi pisuttelu ei oo kyl minun juttu...ehkä outoo, mut noi tollaset eritteet ei kiihota lainkaan. Et se siitä unelmanaisestasi 😁


      • Jarsse78

        Siis outoo et pisuttelu ei Oo Sun juttu vai muuten sunsta outoo?itseäni kiinnostaa siinä Just se lämpö kun on ruumiinlämpöistä 😀siis kummatkin ejakulaatio ja pisu ja tietty paikka mistä kyseiset eritteet tulee jotenkin vaan vaalin naisen alakertaa niin paljon😂ja mitä tuohon unelma naiseen tulee ni ei kauhean kauas jää😁xl-nainen joka rakastaa kun sitä hierotaan öljyllä ja pitää kaikenlaisesta tutkimisesta/venyttelyistä ja laukeaa räjähtäen naamalle 😘😅öö mitä mies voi enää pyytää?😂😁


      • Jarsse78

        Mitäs nainen 47:lle kuuluu ?😜ootkos päässyt ejakuloimaan jonkun naamalle?👄👅😂


      • jarsse78

        Huh mutta kyl o ikävä tätäkin keskusteluun😢oli hauskaa kirjoitella ihmisen kanssa kel sama fetissi😱ja vielä unelma kropal😘😘


    • 28neiti

      Täällä myös bingo. Itse kyllä käy vähän kateeksi tuo 'Nainen47v , kertoi laukeavansa ejakuloiden suhteellisen helposti, tai ainakin sain sellaisen käsityksen.
      Minulla ejakulointi ei ole automaatio, vaan siinä miehen kyllä pitää pelata 'korttinsa oikein' . Silittely ei siis riitä ;) .
      Mukava kyllä jos on sellaisiakin miehiä joilla kiihotus kyseistä asiaa kohtaan on suuri. Lisää nautintoa...

      • Jarsse78

        Ilmeisesti Sun kohdalles ei Oo tullut miestä joka todella nauttisi siitä että saa naisen ejakuloimaan 😕hyvä jos omaat kyvyn 👍 itselle Ois aivan mahtavaa joskus tavata nainen joka kykenee ejakuloimaan tulisin hulluksi intohimosta ja jatkaisin nuolemista aivan intona👅😛😜


      • 28neiti
        Jarsse78 kirjoitti:

        Ilmeisesti Sun kohdalles ei Oo tullut miestä joka todella nauttisi siitä että saa naisen ejakuloimaan 😕hyvä jos omaat kyvyn 👍 itselle Ois aivan mahtavaa joskus tavata nainen joka kykenee ejakuloimaan tulisin hulluksi intohimosta ja jatkaisin nuolemista aivan intona👅😛😜

        Hmm.. Mistäpäin olet? :)


      • Jarsse78

        Pääkaupunki seudulla viikkoisin pyörin ja väljähtäneessä suhteessa elän joka ei todellakaan tarjoa minkäänlaista vipinää/intohimoa sängyn puolella puhumattakaan mistään märistä leikeistä 😖siks fantasioin ja kirjoittelen tääl 😏Mitäs ite oot mieltä muista märistä leikeistä eli Pikku pisuttelusta munsta sekin on ihan mielenkiintoista😁😘


      • Tääl olis mies joka haluais nuolla mistäpäin 28neiti olet


      • 28neiti
        jou24 kirjoitti:

        Tääl olis mies joka haluais nuolla mistäpäin 28neiti olet

        Tampereeltahan minä.. :)


      • Ihana olis päästä nuolemaan sut nautintoon itellä himokasvaa kun laskee kasvoille saa nuolla kaiken ;)♡


      • 28neiti kirjoitti:

        Tampereeltahan minä.. :)

        Ota yhteyttä jutellaan lisää


      • 28neiti kirjoitti:

        Tampereeltahan minä.. :)

        Vastasin sulle mahtoko tulla perille ?


      • jarsse78

        Mitäs se tampereen tytöl vaatii et alkaa ejakuloimaan eli mitä haluut et sulle tehdään?😋munsta miehen pitää kuunnella naisen haluja ja naisen tietysti uskallettava kertoo mitä haluu ja kun ne yhdessä toteutetaan niin eiköhän sitä ala ejakuloimaan 😝sun pitää vaalöytää mies jolle se on intohimo ni jo lähtee.jos työt joskus Tampereelle päin ni voin tulla reenailee😘


      • 28neiti
        jou24 kirjoitti:

        Vastasin sulle mahtoko tulla perille ?

        eipä ole tullut mitään?


      • 28neiti

        Jarsselle : voimakkaampaa sormityöskentelyä ainakin. En ole aktin aikana (ainakaan vielä) onnistunut ejakuloimaan, kun taas oikealla 'sormitaktiikalla' kylläkin ☺️.
        Samaa mieltä olen kyllä että haluista ja tarpeista pitää puhua etukäteen, on nautinnollisempaa molemmille osapuolille luonnollisestikkin.

        Heihei silittelijämiehille 😅👋🏼🙅


      • jarsse78

        Nimenomaan silittäjät on perseestä😂eikait kai se silittelyki kivaa on ku on oikee moodi pääl😍ehkä se yhdynnässäkin onnais jos sais osumii oikeaan kohtaan oikeassa asennossa vaiks keittiön pöydän niin et ITE makaat ja äijä seisten kohti g-pistettä😁ite kyl koettaisin nuolten sormia apuna käyttäen ois mahtavaa ku nainen laukeis naamal😛😜😝iha pikku fetissi ohella tuohon😁


      • 28neiti kirjoitti:

        eipä ole tullut mitään?

        Laitoin luukusta viestin 24 ei näköjään toimi


    • Nainen47v

      Kyllä on köyhää elämää noilla löylykauhafetissin omaavilla. Kumpa pysyisivät toteuttamassa niitä ja pois täältä.....!!!!!

      • Nainen47v

        Et pysty paremapaan! Hoet vaan samaa. No ymmärrän kyllä, kaikista ei oo laadukkaaseen keskusteluun.


      • Jarsse78
        Nainen47v kirjoitti:

        Et pysty paremapaan! Hoet vaan samaa. No ymmärrän kyllä, kaikista ei oo laadukkaaseen keskusteluun.

        Ehkä Sun pitäis ottaa löylykauhamies kiinni sitoo johonkin ja ejakuloida kunnolla naamalle loppuisi toi löylykauhajuttu😁mut voi olla et et ei sen jälkeen osais muusta puhuu ku märistä leikeistä toisia häirien 😬 hauskaa lomaa toivottavasti pääset leikkimään kyseisiä leikkejä lomalla😜😂


    • orjam69

      Löylykauhatyypeille pitäs olla omat sivut. Onko Oulun ja Jyväskylän puolivälissä naista joka tykkäisi ejakuloida? Olisi naitinto saada naamalle nesteet ja nuolla lopuksi :)

    • Nainen47v

      Ylläpidolle plussat 😉 Jarsselle tiedoksi, et oon Kymenlaaksosta. Orjam ja Jarsse...kiitos tuesta. 28neidille toivon ihania kumppaneita, jotta voi kokea squirttauksen ihanuuden 😉 Ja totta on, että nykyisin saan sen kokea lähes aina 😉

      • Jarsse78

        Kymenlaaksossa hhm no tuskin sit tosiaankaan baarissa tai kadulla vastaan kävellään😥ellei joskus joku työmaa Satu sinnepäin 🔨pitää sit pommittaa uudelleen 😘Sun pitää vaa opettaa se ukkos rakastaa näitä leikkejä ja kerro tääl kui projekti etenee😀 ite pitää jatkaa unien tasolla vaa😥😘


      • Kokematta

        Tuommoisen naisen tapaaminen olisi hienoa. Vapautuneisuus on hieno piirre ja olisi hienoa saada ilmiö esille. Semmoinen on kokematta. Hienoa, kun kerroit. Samalta suunnalta, ikä ei ole kaukana. Hienoa, että sinulla on mies, toisaalta sääli...


    • Kerran päässy kokemaan kun pillua nuolemassa ja yhtäkkiä nainen räjähtää sun naamalle ja lipität kaiken.

      Siinä ei tarvinnu vastapalvelusta pyytää kun oli jo kullissa kiinni ja imutus oli hurjaa.

    • saappaatjalassa

      Kyllähän meilläkin tykätään kun vaimo ejakuloi. Ainoa miinuspuoli on se että pyykkiä tulee melkoisesti jos petivaatteita ei suojata millään, nykyään se jo tehdään.
      Takuuvarma roiskiminen alkaa kun kieli ja sauva on tehnyt työtänsä, sanoinkuvaamattoman runsasta on ejakulointi. Ei silti, miehen näkökulmasta varsin kiihottava näky ja tunne. Varsinkin toimituksen loppuvaiheessa kun käännymme kuusysiin jolloin kaikki mahla valuu kasvoille ;)

      • jarsse78

        No huh huh ei kuulosta todellakaan pahalta😁varsinkaan TOS 69:ssä


      • gfjgh

        Jos vaimosi on synnyttänyt niin runsas "ejakulointi" ei ole mikään uutinen. Synnytyksessä virtsanpidätyskyky voi vahingoittua ja naisella voi ruveta lirahtelemaan housuunkin. Ejakulointihan kun on vain pissaa joka karkaa orgasmin saadessa. Joku ejakuloiva nainen voisi kokeilla vaikuttaako tuohon kykyyn lantiopohjan lihasten treeni joiden pitäisi vahvistaa virtsanpidätystä.


      • Ei kaikkia tarvitse pakottaa samaan kuosiin musta on ainakin ihanaa et nainen antaa tulla kun nuolee


      • Nainen47v
        gfjgh kirjoitti:

        Jos vaimosi on synnyttänyt niin runsas "ejakulointi" ei ole mikään uutinen. Synnytyksessä virtsanpidätyskyky voi vahingoittua ja naisella voi ruveta lirahtelemaan housuunkin. Ejakulointihan kun on vain pissaa joka karkaa orgasmin saadessa. Joku ejakuloiva nainen voisi kokeilla vaikuttaako tuohon kykyyn lantiopohjan lihasten treeni joiden pitäisi vahvistaa virtsanpidätystä.

        Perehdy asiaan, ennen kuin lauot omia ajatuksiasi. Joku yhtä kokematon ja tietämätön saattaa vielä luulla sinun juttuja todeksi. Tietoa naisen ejakulaatiosta löytyy kyllä. Kysehän on skenen rauhasesta:
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio


      • Kokematta

        Kiitos sivistämisestä. Siitä ei ollut mainintaa, miten usealla naisella on tuo kyky. Ejakuloitjo aina orgasmissa vai vaatiiko se vahvaa orgasmia? Miehestä varmaan tuntuu tuommoisen jälkeen, että sainpa tehtyä hyvää 😉


      • jkkgr
        Nainen47v kirjoitti:

        Perehdy asiaan, ennen kuin lauot omia ajatuksiasi. Joku yhtä kokematon ja tietämätön saattaa vielä luulla sinun juttuja todeksi. Tietoa naisen ejakulaatiosta löytyy kyllä. Kysehän on skenen rauhasesta:
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

        Sitä elintä josta naisen ejakulointi neste tulee ei ole olemassakaan. Hollannissa ilmiötä kutsutaan "kusiorkuksi".


      • kokenuteero
        jkkgr kirjoitti:

        Sitä elintä josta naisen ejakulointi neste tulee ei ole olemassakaan. Hollannissa ilmiötä kutsutaan "kusiorkuksi".

        Ei muuten haise eikä maistu kuselle.


    • ei vaan maistuu ihanalta... kuin linnunmaito *nami*

    • Nainen 28 ja muutkin jotka tykkää ejakuloida miehen kanssa, nim. Merkin takaa löytyy meiliä, ei tarvitse arvuutella kuka ja mitä kirjoitaa.... T. Mies joka rakastaa ejakuloivaa ja nauttivaa naista. Ps. Kieli ja sormet on taikasana laukeavaan naiseen

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe