Grillikauppa.com

grillikauppacom

Kokemuksia?? Ite tehnyt kyseiseen liikkeeseen 3 tilausta noin vuoden sisällä. Viimeisestä tilauksesta jäi vähän paskan maku suuhun. Oliko huonoo säkää vai liikkeen mokailua?

126

24824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eijatkoon

      En suosittele! 1/5.

    • Tiluli11

      Toimitus hidas muuten ihan asiallisen oloinen mesta! :)

    • grilliävailla2017

      Kukaan tilannut grillikauppa.com sivulla myynnissä olevaa kaasugrilli torinoa? Onko ihan lelu vai tekeekö jotain tuolla?

      • Ostakalliimpi

        Tuohon rahhaan varmaan ihan lelu..


    • Grillikauppa

      Ei toimita tilauksia.. Eivät vastaa kun ottaa yhteyttä.

      • grillitilattu

        Odotellut grilliä 3 viikkoa.


      • Eki3

        Olen odottanut terassilämmitintä kohta 3vkoa. Eivät vasta puhelimeen, eivätkä sähköposteihin.


      • Jepappi

        On ilmeisesti menossa konkurssiin


      • Harmistunut

        En suosittele. Eivät toimittaneet tilattua tuotetta. Usean kyselyn jälkeen palauttivat rahat kuitenkin luottokortille takaisin. Haettiin korvaava tuote kaupasta.


      • Anonyymi

        Huonointa asiakaspalvelua....tai siis ei asiakaspalvelua ollenkaan. Odotettu tuotetta yli kaksi viikkoa. Mistään kautta ei saa vastauksia. Nyt peruttu klarnan kautta koko tilaus. Ei kerinnyt paviljonki pihajuhliin.


      • Anonyymi

        Ihmettelen kanssa tämän firman toimintaa, ei tule pakettia, mistään ei saa ketään kiinni,. Tuli mieleen onko joku huijauskauppss🙄


    • Onkohuonosäkä

      Epäluotettava mesta tilata mithään.

    • Tilaus-saapui

      Ihan OK pulju. Tavara on sitä mitä luvattiinkin.

    • Äkäinenakka

      HMMM, olen Grillikaupasta tehnyt vain yhden tilauksen viime vuoden Joulukuussa. Tilasin Pihagrillin ja maksoin sen jo joulukuussa. Sovimme että Grilli tuodaan Heinäkuun alussa. Odottelin pari päivää Grilliä heinäkuun alkupäivinä, kunnes kysyin asiakaspalvelusta, että koskahan se Grilli tuodaan? Asiakaspalvelun vastaus: Oi nyt on käynyt kyllä ikävä virhe, Grilli on myyty toiseen kertaan, eikä heillä ole enää varastossa sellaista toista. Siis jäi kyllä mullekkin oikein huono maku suuhun tosta kaupasta. Vaikka olivat myyneet Grillin toiseen kertaan, ei rahoja silti oltu pistetty takaisin meille, vasta kun kesällä kysyin siitä Grillistä, laittoivat rahat takaisin.

      • tuttu-tunne

        Tyypillistä touhua grillikauppa.comilta. Vetkuttelevat loppuun asti rahanpalautuksien kanssa.


      • Exasiakas

        Grillikaupalla on erittäin suuri konkurssi riski


      • konkurssiko-tulee

        Mistä näin päättelet? Oletko katsonut netistä yritystietoja vai mistä moinen epäily?


      • Jaakko3339

        Katsoin asiakastiedosta, niin huonolta näyttää


      • Eitollahinnalla-ostella

        Rosvouspulju, kalliit hinnat.


      • Äläpuhupaskaaa

        Ei se mihkään konkkaa oooo menos?


      • Jaremään

        On se


      • Loppuunmyynyi
        Äläpuhupaskaaa kirjoitti:

        Ei se mihkään konkkaa oooo menos?

        Älä puhu paskaa!


    • Totuudenäänitorvi

      Aika näyttää...

      • Konkurssiko-ovellavai

        Niin näyttää...


    • Paskakauppa.com

      Ei toimita tilauksia.. Eivät vastaa kun ottaa yhteyttä. Harvinaisen huono paikka! Älkää erehtykö tilaamaan.

      • Toimitälläin

        Tee rikoilmoitus ja kuluttajavirastoon myös ota yhteyttä.


    • kjk12

      Myyvät näköjään Phantom-droneja jopa kolminkertaisella ylihinnalla! Ilmeisesti tarkoituksena saada joku hintatiedoton koukkuun. Törkeää rahastusta!!

    • simokuassimo

      Keväällä 2017 tilasin keraamisen Kobe kamado grillin. Grilli toimitettiin sovitusti mutta pakettia avatessani huomasin että grilli oli haljennut kuljetuksessa tai varastossa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he veivät rikkinäisen pois ja toimittivat ehjän tilalle ilman mitään mutinoita. Minulta siis 5/5

    • Grillinostoja

      Onko kellään viime aikojen kokemuksia? Uskaltaako tuolta tilata? Ja millaisia kokemuksia heidän Kobe merkkisistä grilleistä ylipäätänsä löytyy?

    • grrrrrr

      Ei ole kokemusta ko. kaupasta, mutta viime vuonna Netraudasta löytyi hyvään hintaan Landmannin grilli, kotiin toimitus, tosin palautetta kaupoista kysyttiin ennen kuin tuote oli toimitettu. Tyytyväisiä olemme grilliin. Näyttää olevan edullisempaa siellä nytkin.

    • pahastipettynyt

      Toimitus ajat ovat kaikkea muuta kuin lupaavat

    • hurrilandia

      Luin jostakin että ruotsalaiset ostivat tämän kaupan.

    • onn

      5/5

    • Anonyymi

      Oisin ostanut terassilämmittimen ja pyysin lisätietoja, eivät tienneet asiakaspalvelussa ja lupasivat soittaa mutta ei ole soittoa kuulunut, joten ostinpa Bauhausista

    • Anonyymi

      Itse tilasin ko. firmasta tuotteen jota ei grillikauppa ei pystynyt toimittamaan vaikka tuotetta mainostettiin liikkeen nettisivuilla ,,kuinkahan kauan oisivat pantanneet sitä tietoa ellen olisi ruvennut kyselemään ,,,paska maku mullakin jäi

    • Anonyymi

      Erittäin epäluotettava, konkurssikypsä yritys. Luvattu lähettää tuote, lopulta kun asiaa lähtee tiedustelemaan niin sitä ei olekaan lähetetty ollenkaan. Ketään ei saa kiinni. Asiakaspalvelu töykeää.

      • Anonyymi

        Hei!

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen jos verkkokaupassamme on ollut tuote jota ei ole ollut kuitenkaan myynnissä. Näitä tapahtuu silloin tällöin ja varsinkin sesonkituotteissa käy ihmillisiä saldovirheitä sekä muita tapahtumia.
        Jos haluat voin vielä tuplatsekata löytyykö tuotetta, laita vaikka sähköpostilla minulle viesti niin tarkistellaan.

        Emme oman tietoni mukaan konkurssikypsä vaan itseasiassa teimme yrityksen historian parhaimman tilikauden v. 2019 ja rekryämme koko ajan lisää henkilökuntaa yritykseemme.

        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen
        [email protected]

        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen jos verkkokaupassamme on ollut tuote jota ei ole ollut kuitenkaan myynnissä. Näitä tapahtuu silloin tällöin ja varsinkin sesonkituotteissa käy ihmillisiä saldovirheitä sekä muita tapahtumia.
        Jos haluat voin vielä tuplatsekata löytyykö tuotetta, laita vaikka sähköpostilla minulle viesti niin tarkistellaan.

        Emme oman tietoni mukaan konkurssikypsä vaan itseasiassa teimme yrityksen historian parhaimman tilikauden v. 2019 ja rekryämme koko ajan lisää henkilökuntaa yritykseemme.

        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen
        [email protected]

        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy

        ** Emme siis ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen jos verkkokaupassamme on ollut tuote jota ei ole ollut kuitenkaan myynnissä. Näitä tapahtuu silloin tällöin ja varsinkin sesonkituotteissa käy ihmillisiä saldovirheitä sekä muita tapahtumia.
        Jos haluat voin vielä tuplatsekata löytyykö tuotetta, laita vaikka sähköpostilla minulle viesti niin tarkistellaan.

        Emme oman tietoni mukaan konkurssikypsä vaan itseasiassa teimme yrityksen historian parhaimman tilikauden v. 2019 ja rekryämme koko ajan lisää henkilökuntaa yritykseemme.

        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen
        [email protected]

        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy

        Hyvä Ossi, täällä sitä vaan kehutaan miten hyvin menee!


    • Anonyymi

      Myyvät tuotteita 3-6 päivän toimitusajalla vaikkei heillä ole koko tuotetta.

    • Anonyymi

      Itse tilasin tammikuun alesta (oliko normaalia halvemmat hinnat, sitä en tiedä) Char-Broil grillin jossa oli 2-5 arkipäivän toimitusaika. Tilaus sisään maanantaina illalla, grilli pihassa toirstaina puolen päivän jälkeen. Sanoisin, että toimii!

      • Anonyymi

        tilasin eilen sellaisen air blockin maksoi noin 70€ olikohan järkeä päätyykö tuote koskaan meille? voisitteko auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tilasin eilen sellaisen air blockin maksoi noin 70€ olikohan järkeä päätyykö tuote koskaan meille? voisitteko auttaa

        Mä aion kanssa tilata onko vielä tullut perille ja jos on niin onko huväkuntoinen?


    • Anonyymi

      Auttakaa mitä tehdä tilattiin air block maksoi noin 70€ aloin lukemaan näitä viestejä ja tajusin että kauppa on huijaus kuinka saan rahani takaisin ja mistä ottaa heihin yhteyttä?????? Auttakaa tarvitsen apua pelottaa.....

      • Anonyymi

        Oikeasti pyydätte täällä apua, ettekä esim. kyseisen kaupan asiakaspalvelulta XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti pyydätte täällä apua, ettekä esim. kyseisen kaupan asiakaspalvelulta XD

        Asiakaspalvelusta tällä hetkellä 3-6 työpäivän ruuhka. Kannattaa kysyä. No peruin tilauksen jos ei kiinnosta toimittaa tavaraa.


    • Anonyymi

      Tilasin sohvan grillipaikasta. Luki että tulee spostiin vahvistus kun tilaus lähtee matkaan. Tätä ei koskaan tapahtunut, joten aloin epäillä kuinkahan tässä mahtaa käydä.
      Huoleni oli turha. Tuote tuli neljän päivän päästä tilauksesta.
      Omasta puolesta voin siis suositella kauppaa!

      • Anonyymi

        Viikko sitten tilattiin ja maksettiin kolmijalkainen grillipata niin eipä ole mitään kuulunut. Lienee jossain Kiinassa vielä. Nuo tilauksen viivästymiset ja epätietoisuus on monien verkkokauppojen asiakkaiden ongelma. Vaikka tuotteen on maksanut niin maksettu tuote on jossain missä lie. Eli mitäpä sitä suotta kiirehtimään kun rahat ovat tilillä, odottakoon asiakas vaikka syksyyn.


    • Anonyymi

      Perjantai illalla tilasin, seuraavan viikon tiistaina tuli jo kotiovelle.

      • Anonyymi

        Maksettu grillipata on edelleen tiellä tietymättömällä. Harmittaa tietenkin kun yrittää joskus tukea pienyrittäjiä tilaamalla ja maksamalla tuotteen niin ne yrittäjät eivät olekaan sanojensa mittaisia.


    • Anonyymi

      Tein kaksi tilausta viime viikolla toukokuun lopussa. Ensimmäisen ja viimeisen. Sivuilla väittivät, että tuote on varastotuote ja toimitus 3-6 pv. Kolmen päivän jälkeen kyselin perään, kun lähetyslinkki ei vieläkään toiminut. Meni päivä tai toinenkin ja sitten tuli viesti että tuote maahantuojalta loppu. Aika harhaanjohtavaa toimintaa, kun sivuilla luki vielä muutama tunti aikaisemmin sama teksti "varastotuote - toimitus 3-6 pv". No tuossa odotellessa on tuotteet myyty muualtakin eli jäi luu käteen. Rahoja en ole vielä tietenkään saanut takaisin....katsotaan koska ne tulevat. En voi suositella.

      • Anonyymi

        Olet yllättynyt, että tuotetta oli myyty muillekin, etkä ole maailman napa? :D


    • Anonyymi

      Nyt oli sitten sähköpostiin tullut ilmoitus, että grilli tulee Suomeen vasta 12.6. On se ihme, tavaraa mainostetaan ja myydään täyttä häkää toukokuussa mutta roinat on Kiinassa!? No jospa se grilli juhannukseksi joutuu. Jos itsellä on jollekin firmalle 3-4 viikoa lasku maksamatta niin alkaa perintätoimiston kirjeitä tulla.
      Eikö todellakaan verkkokaupassa ennen tavaran maksua olisi tilaajalle kerrottava ettei tuotetta ole varastossa vaan se saattaa joskus viikkojen kuluttua Kiinasta tulla?

      • Anonyymi

        Et varmaan ole koskaan kuullut ennakkomyynnistä?


    • Anonyymi

      Hei,

      6 viikkoa odotellut tuotetta, ei vastausta minkäänlaista. Älkää vaan hairahtuko tähän puljuun, tai ainakin luottokortilla maksu..

      Timppa

    • Anonyymi

      Joo, nyt sitten tuli sähköpostiin viesti, että grillipata saapuu Suomeen 15,6!?
      Toukokuussa tilatessa ihan aidosti luultiin Grillikaupan myyvän tavaraa joka on jo Suomessa eikä jossain Kiinassa.

      • Anonyymi

        Tulihan se 22.5 tilattu Jette grillipata 16.6 niin ei ihan täyttä kuukautta toimitus kestänyt. Padan toimittaja oli Sunwind Gylling Oy ja tavaran nettimyyjä Grillikauppa.com. Eli kenen syy lopulta lienee tavaran toimituksen hitaus mutta onko silläkään väliä, uppoaahan niitä laivojakin. Toisaalta aivan sama, koska tilattu tuote lopulta kuitenkin toimitettiin ja kesää on vielä jäljellä.


    • Anonyymi

      Tilausta tehdessä 6.7.2020 ”tuote varastossa” ja luvattu toimitusaika 1-2 päivää. Nyt on kulunut tilauksesta 8 päivää eikä paketti vieläkään saapunut.

      • Anonyymi

        Toimarihan ilmaisi, että rahaa tulee niin paljon.....
        Suomessa on vaan niin tyhmiä ihmisiä, että haluaa maksaa grilleistään ylihintaa...


    • Anonyymi

      Tilasin autolämppärin ja hyvin pelasi toimitus, ei mitään probleemaa.

    • Anonyymi

      Tilasin reilu viikko sitten juoksu/kävelymaton. Sain tilausvahvisuksen, mutta mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Iso pettymys tu Grillikauppa. Olen tilannut eri paikoista verkkkaupoista, ja aina on tullut ilmoitus ja arviotu tomitusaika.

    • Anonyymi

      Sama homma mullakin. Tilasin sähköpotkulaudan, ja ei ole kuulunut mitään. Kaksi kertaa olen laittanut viestiä asiakaspalveluun, jossa luvataan laittaa asia eteenpäin. Nyt pyysin sitten rahat takaisin. Katsotaan saanko niitä takaisin.

      ja piti olla nopea toimitus(1-3 päivää,! yeah right!

    • Anonyymi

      Todella hidasta palvelua luvattiin että paketti lähtisi heti mutta todelliseuudessa lähti viikon päästä! EN SUOSITTELE

    • Anonyymi

      On kyllä paska kauppa. Myivät grillejä alennuksella jota heillä ei edes ole ja ottavat näin ilmaisia lainoja asiakkailta. Kyselyihin ei vastailla ja seurantalinkkejä et tietenkään saa.

    • Anonyymi

      Grillikaupan asiakaspalvelu? Sitä ei ole!

    • Anonyymi

      Lasku kyllä tuli ,viikon maksuaika ,tuotteista ei tietoakaan eikä saa yhteyttä.Varoitan tilaajia.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen ,vahvistus tuli ja tieto että matkalla on tuote ,ei vaan ole näkynyt muuta kuin postissa tullut eräpäivällinen maksu.Soitin maksun lähettäneille kun grillikauppaan ei saa mitään yhteyttä,yrittänyt soittaa ja sp viestejä useita ei mitään.Laskutusfirma siirti eräpäivää ja sanoivat ottavansa yhteyttä grillikauppa an,jospa nyt asiat menevät eteenpäin

      • Anonyymi

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen tapahtunutta, laitathan vielä sähköpostia meille uudestaan ja asianne varmasti hoidetaan kuntoon jos ei ole jo hoitunut.

        Asiakaspalvelussamme on pientä kevät ruuhkaa ja tästä syystä puhelinpalvelumme on vain rajallisesti auki.

        tästä syystä suosittelemme yhteydenottoasi chat-palvelumme kautta, tilausvahvistukseen vastaamalla tai sähköpostilla [email protected].
Jotta voimme käsitellä kaikkien asiakkaidemme viestit mahdollisimman nopeasti niin pyydämme kärsivällisyyttä, saat kyllä pian vastauksen asiaamme.
 Johtuen maailmantilanteesta, tilauksien sekä kyselyiden määrä on iso ja haluamme varmistaa että pystymme toimittamaan tuotteet edelleen nopeasti ilman viiveitä. 


        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen


        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen tapahtunutta, laitathan vielä sähköpostia meille uudestaan ja asianne varmasti hoidetaan kuntoon jos ei ole jo hoitunut.

        Asiakaspalvelussamme on pientä kevät ruuhkaa ja tästä syystä puhelinpalvelumme on vain rajallisesti auki.

        tästä syystä suosittelemme yhteydenottoasi chat-palvelumme kautta, tilausvahvistukseen vastaamalla tai sähköpostilla [email protected].
Jotta voimme käsitellä kaikkien asiakkaidemme viestit mahdollisimman nopeasti niin pyydämme kärsivällisyyttä, saat kyllä pian vastauksen asiaamme.
 Johtuen maailmantilanteesta, tilauksien sekä kyselyiden määrä on iso ja haluamme varmistaa että pystymme toimittamaan tuotteet edelleen nopeasti ilman viiveitä. 


        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen


        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy

        Hieno automaattivastaus, Hermanni. Samanlaisen muuten automaattivastauksen saa sähköpostin kautta. Siinä tosin kehoitetaan esittämään kysymyksiä samaan viestiketjuun mutta ei niihin kysymyksiin ikinä mitään vastauksia saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno automaattivastaus, Hermanni. Samanlaisen muuten automaattivastauksen saa sähköpostin kautta. Siinä tosin kehoitetaan esittämään kysymyksiä samaan viestiketjuun mutta ei niihin kysymyksiin ikinä mitään vastauksia saa.

        Kannattaisi ehkä mainita verkkokaupassa tuosta kovasta ruuhkasta jo etukäteen. Säästäisi paljon kaikkien aikaa kun voisi tilata grillissä sitten sieltä missä niitä on oikeasti hyllyssä.

        Ainiin sehän vähentäisi heti omaa myyntiä , hupsis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen tapahtunutta, laitathan vielä sähköpostia meille uudestaan ja asianne varmasti hoidetaan kuntoon jos ei ole jo hoitunut.

        Asiakaspalvelussamme on pientä kevät ruuhkaa ja tästä syystä puhelinpalvelumme on vain rajallisesti auki.

        tästä syystä suosittelemme yhteydenottoasi chat-palvelumme kautta, tilausvahvistukseen vastaamalla tai sähköpostilla [email protected].
Jotta voimme käsitellä kaikkien asiakkaidemme viestit mahdollisimman nopeasti niin pyydämme kärsivällisyyttä, saat kyllä pian vastauksen asiaamme.
 Johtuen maailmantilanteesta, tilauksien sekä kyselyiden määrä on iso ja haluamme varmistaa että pystymme toimittamaan tuotteet edelleen nopeasti ilman viiveitä. 


        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen


        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy

        Kitin juuri soittaa asiakaspalveluun, siellä kerrotaan edelleen ruuhkasta. Aikaa on kuitenkin mennyt tästä viestistä yli kuukausi. Minkälainen firma ei pysty purkamaan asiakaspalvelun ruuhkaa kuukaudessa? Sellainen firma, joka ei halua purkaa sitä ruuhkaa, eikä panostaa asiakaspalveluun.

        Pikkasen tarvittais nyt firmalta tahtoa, eikä vain kärsivällisyyden pyytämistä asiakkailta. Poikkeustilanteet on toki poikkeustilanteita, mutta ei ne tällaisessa tapauksessa kuukausia voi kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitin juuri soittaa asiakaspalveluun, siellä kerrotaan edelleen ruuhkasta. Aikaa on kuitenkin mennyt tästä viestistä yli kuukausi. Minkälainen firma ei pysty purkamaan asiakaspalvelun ruuhkaa kuukaudessa? Sellainen firma, joka ei halua purkaa sitä ruuhkaa, eikä panostaa asiakaspalveluun.

        Pikkasen tarvittais nyt firmalta tahtoa, eikä vain kärsivällisyyden pyytämistä asiakkailta. Poikkeustilanteet on toki poikkeustilanteita, mutta ei ne tällaisessa tapauksessa kuukausia voi kestää.

        Hei älä ny. Toimitusajoissa kuitenki lupaukset vaan kovenee! 2-5 päivää muuttunut 2-3 päiväksi. HUUTISTA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja palautteestasi!

        Pahoittelen tapahtunutta, laitathan vielä sähköpostia meille uudestaan ja asianne varmasti hoidetaan kuntoon jos ei ole jo hoitunut.

        Asiakaspalvelussamme on pientä kevät ruuhkaa ja tästä syystä puhelinpalvelumme on vain rajallisesti auki.

        tästä syystä suosittelemme yhteydenottoasi chat-palvelumme kautta, tilausvahvistukseen vastaamalla tai sähköpostilla [email protected].
Jotta voimme käsitellä kaikkien asiakkaidemme viestit mahdollisimman nopeasti niin pyydämme kärsivällisyyttä, saat kyllä pian vastauksen asiaamme.
 Johtuen maailmantilanteesta, tilauksien sekä kyselyiden määrä on iso ja haluamme varmistaa että pystymme toimittamaan tuotteet edelleen nopeasti ilman viiveitä. 


        Mukavaa kevättä!

        Terveisin,
        Ossi Jääskeläinen


        Toimitusjohtaja
        Grillikauppa.com Edututor Oy

        Mutta miksi se varasto kirjanpito ei päivity samantien kun se tavara ostetaan? Vaan vielä myydään tuotetta vaikka on jo loppu. Muissa netti kaupoissa tämä näyttää toimivan! Ulkomailtakin tulee tavara nopeammin ja sähköpostiin vastataan heti eikä viikon päästä. Onneksi kuluttajalla on vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Myyvät tuotteita 3-6 päivän toimitusajalla vaikka tuotteita ei ole varastossa!

      Tilasin tuotteen 30.3. ja sain tilausvahvistuksen heti. Nyt 13.4. ei ole vielä kuulunut toimituksesta mitään.

      Toimituksen seurantakoodi ei ole ikinä aktivoitunut, mutta tilausvahvistuksessa tosin sanottiin, että niin voi käydä.

      Asiakaspalvelun sain kiinni päivien yrittämisen jälkeen. Hän kertoi, että ” 3-6 arkipäivää on meidän arvio tilauksen käsittelyajasta kuljetukseen menevä aika (joka riippuu kuljetusyhtiöstä)” Eli ymmärtääkseni vastauksen tuo 3-6 toimitusaika on pelkkää paskapuhetta koska se tarkoittaakin tilauksen käsittelyä ja oikea toimitusaika on sitten mitä on ja se ei riipu heistä..?

      No kun tätä koko asiaa koitin selventää niin asiakaspalvelija siihen , että: ” tämä näyttäisi odottavan grillin uuden tuote-erän saapumista meille ja näitä olisi itseasiassa pitänyt jo saapua, voisin laittaa varastopäälliköllemme tiedustelua asiasta ja palata sinulle sähköpostilla kun saan hänelta vastauksen”.

      Eli tästä nyt saan vain sen kuvan, että myynnissä on tuotteita joita ei ole varastossa, joiden toimitusajasta varastoon ei ole tietoa ja joiden toimitusajasta asiakkaalle ei ole tietoa. Perus inventaariota ja verkkokaupan ylläpitoa ei osata, asiakaspalvelu on todella vaivalloista, eli kaupan rakenteet ja infra ei ole kovin vakuuttavalla tolalla. ( verkkokauppaa käyttöliittymä on osittain heikosti toteutettu. )

      Tosi harmillista tässä on se, että olisi kiva tukea yksityistä saman kylän verkkokauppaa mutta tänä aikana olisin voinut joka päivä kantaa K-Raudasta vastaavan tuotteen samantien ulos.

      Nyt toivon ainoastaan, että itse tuote on hyvä (ellen peru kaupoja), mutta kauppaa en voi suositella mitenkään päin, en kenellekkää.

      • Anonyymi

        Kaupat peruttu. Kokemus 2/5. En suosittele.


    • Anonyymi

      Ylimielistä touhua. En tilais mitään. Osyan muualta.

    • Anonyymi

      Älkää vaan prkle ikinä erehtykö tilaamaan tästä puljusta mitään!!!!

    • Anonyymi

      Myyvät olemattomia tuotteita. 5 viikkoa odotin tuotteita. Selitykset muuttui aina. Nyt kun peruin tilauksen niin just olis kuulema olleet lähdössä. En voi suositella kyllä kellekään!

    • Anonyymi

      Varoitus!! Älkää vaan kukaan erehtykö tilaamaan tästä kaupasta mitään. En edes ymmärrä miten tämä pulju on vielä pystyssä kun kusettavat asiakkaitaan olemattomilla tuotteilla. Oma kokemukseni tästä kaupasta on niin luokattoman huono ja niin paska maku jäi ettei mitään rajaa. Enkä näemmä ole ainoa.

    • Anonyymi

      Grillitilaus sunnuntaina, kotiovella heti tiistaina klo 18. Täydellinen tuote ja loistava palvelu!

    • Anonyymi

      Huutista teille kaikille, joilla ei ole selvästikään harmaintakaan hajua miten verkkokaupat toimii.

    • Anonyymi

      3kk odotus päättyi tilauksen perumiseen. Pari eri rillitilausta. Ei näkynyt vaikka jossain välissä väittivät, että tilaus toimitettu.. Ai perkele mikä 2-5 toimituspäivän putiikki! Valehtelevia k*s*aisia täynnä. Älkää vaan ikinä hairahtako... No onneksi näin. Ois joutunut asioimaan vielä myöhemminkin varmasti varaosien kanssa. Nyt motonetistä haettu weber pihassa ja hymyhuulilla.

    • Anonyymi

      Huono kokemus.

      Tuote ei vastannut tuotekuvausta (puuttui osa), eikä reklamaatiosta huolimatta haluttu korvata mitenkään. Toisen kyselyn jälkeen heitettiin kympillä (jee.). Toimitus hidas. Ei julkista 2/5 tähden arvostelua sivuillaan.

      Tuli tilattua kerralla kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen.

      Ei voi suositella.

      • Anonyymi

        Mulla sama juttu, ei ollut Kobe 21” kamadossa kannen iskaria vaikka kuvissa ja videoissa oli. Saas nähä miten käy. Voin elää kyl tarvittaessa ilmankin. Grilli tuli kyl nopeesti, oisko ollu 4 päivää ja asiakaspalvelu täysi 10.


    • Anonyymi

      Tilasin sulanapitokaapelin kesävesipumpulle. Luvattiin nopea toimitus. Nyt mennyt 2 viikkoa. Ei vastaa sähköposteihin. Törkeää toimintaa. Älä tilaa täältä

    • Anonyymi

      Ihan idiootin firma, en suosittele !
      Niin uskomatonta kommentointia jos saat viallisen härpäkkeen

    • Anonyymi

      En suosittele !

    • Anonyymi

      Tilasin grillin jota piti olla hyllyssä. Vaan eipä ollut ja toimitusaika olisi ollut syksy. Kaupan perumista odotellaan edelleen koska asiakaspalvelu on hidasta. Mistään puhelinpalvelusta et saa ketään kiinni. Sähköpostilla joku vastaa jos vastaa. Tässä sitten odotellaan ja mietitään valitusta jonnekkin…

    • Anonyymi

      Tilasin ruokaryhmän 14.4. Toimitus piti olla 24.5. Ei ole kuulunut mitään. Sähköpostiin vastaa robotti. Chatti ei mene mihinkään. Seuranta ei aukea. Olen maksanut pöydän. Toivoin saavani sen ennen kesäkuun alun pieniä juhlia, mutta luulen että pöytää ei näy. Olisi kiva saada joku oikea ihminen kiinni tästä firmasta joka kertoisi onko pöytä koskaan edes tulossa, jotta voisin pyytää rahat takaisin ja ostaa muualta!!

    • Anonyymi

      Uskokaa nyt hyvät kyrväkkeet että tästä kusipuljusta ei kananta tilata MITÄÄN!

    • Anonyymi

      Voi prkl! Olis pitänyt lukea tää palsta, olisin säästynyt paljolta... Aikaa on kulunut ja ihan sama meno kuten monilla muilla. Ei paljon auta kun rahojakaan ei kuulu. Ja sitten se ett en saanut mitään tilausvahvistusta, no voi hitto se kuuluu normaaliin kauppatapaan, että tulee netissä heti! Mut maksanut olen eikä mitään kuulu.
      Älkää kukaan menkö siihen paskalafkaan halpaan! Tollaset firmat ja tj:tä myöten pitäis jo syyttää, on petoksen merkkejä ilmassa! Liiketoimintakieltoon ja kakkua kans!

    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele!

      Tilatessa näyttää, että tuote on varastossa ja toimitus 2-3 arkipäivässä. Tämä on kaukana todellisuudesta. Kolme viikkoa sitten tehty tilaus antaa edelleen odottaa itseään. Asiakaspalveluun on turha ottaa yhteyttä: Kaksi numeroa, joissa molemmissa sama viesti. Ruuhkaa, palaamme asiaan. Turha odottaa että palaavat. Mesen kautta saa yhteyden johonkin naiseen, joka pyytää kärsivällisyyttä. Ja sitten asia seisoo taas.

      Vaikea käsittää, että joku nykypäivänä pyörittää tällaista puljua, jossa asioiden hoito on suorastaan olematonta. Arvosana: Heikko ja pitkä miinus.

    • Anonyymi

      Taitaa oikeasti olla huijaus firma. Olen tilannut sieltä kahdesti. Ensimmäinen tilaus oli ok mutta toisesta tilauksesta puuttui pehmusteet. Väittävät että ei kuulu enää kauppaan. Tuote tilattu maaliskuussa jolloin pehmusteet kuului hintaan. Taitavat kusettaa asiakkaita.

    • Anonyymi

      Älä tilaa tästä kaupasta! Huono asiakaspalvelu, meillä on reklamaatio ja meidän pitää odottaa 3-4 ark. sähköpostin vastauksesta, koska heillä on ruuhka. Mikä palvelu, samalainen tuoteet myynissä!

    • Anonyymi

      Paska lafka. Lupaavat lähettää varastolta heti ja parin päivän päästä tulee sähköposti
      että toimitus viivästyy ainakin viikolla koska ei olekaan varastossa.

    • Anonyymi

      Googlettakaa ihmiset aina kun aiotte tilata firmasta mistä ei ole kokemusta, ellei mitään hälyyttävää löydy niin voi kokeeksi jotain tilata, jos taasen negaa löytyy niin parempi valita joku muu paikka.

    • Anonyymi

      Moi, tilasin Ainola ulkohellan kannen, toimitus meni ihan ok, mutta tuote, puolitoista senttiä valurautakansi notkolla, lisäksi vielä kieri, en viitsi reklamoida, tuskin johtaa mihinkään, heitin helvettiin ja käyn ostamassa uuden rautakaupasta. Sain 115 € oppitunnin, älä osta netistä mitään.

    • Anonyymi

      Aika toisenlaisia kokemuksia tuntuu olevan kun minulla. Tilasin tiistaina puolen päivän aikaan sup-laudan, keskiviikko illalla tuli postilta viesti koska haluat vastaanottaa ja torstaina paketti oli kotona. Hienosti meni. Toivotaan että muillakin menisi vastedes yhtä hyvin!

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelua ei käytännössä ole lainkaan. Kukaan ei vastaa sähköposteihin.

    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele!!

    • Anonyymi

      Itse tilasin jääkaapin ja sivulla luki että nopea toimitus suoraan varastosta 1-5pv. Soittelin kolmesti ja asiakaspalvelusta ei osanneet sanoa mitään tilauksista. Ei tullut edes tietoa ko. tilauksesta paitsi tilausvahvistus. Peruin tilauksen parin viikon odottelun jälkeen. Sitä ne varmaan vaan odottelikin. Toiminta oli kyllä alle kaiken arvostelun. Eipähän tarvi tuonne enään eksyä.

    • Anonyymi

      Tilasin trampoliinin toukokuun lopulla. Toimitus kesti viikon, puheet taisi olla 2-3 arkipäivää. Puuttui osia, osat puuttuu edelleen. Eikä lapset ole hyppineet siis kertaakaan, koska turvaverkon osat kyseessä.

      Asiakaspalvelu on olematon, huonoin kokemani. En ikinä tule ostamaan sieltä mitään enkä suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Olen tilannut useamman kerran ja saanut tuotteen muutaman päivän kuluttua. Sähköposteihin on vastattu heti.

    • Anonyymi

      En suosittele ollenkaan! Tuotetta ei toimitettu ja asiakaspalvelu on umpisurkea!

    • Anonyymi

      Ilmastointilaite tilattu 21.6, 1-2 päivän toimituksella. Nyt kaksi viikkoa myöhemmin, odottelen yhä laitetta, eikä asiakaspalvelu vastaa viesteihin. Hieno kauppa.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu auttaa sinua
      Pyrimme nostamaan jo tuotekuvauksissa esille kaiken olennaisen. Asiakaspalvelumme vastaa lisäkysymyksiisi niin chatilla, puhelimella kuin sähköpostilla. Jos emme itsekään tiedä, selvitämme sen sinulle.

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni erittäin positiivinen. Tein tilauksen valtakunnan halvimmalla hinnalla ja sisältäen kotiinkuljetuksen torstaina iltapäivällä. Tilattu paketti oli priimakuntoisena kotipihallani maaseudulla maan toisella laidalla maanantaiaamuna. Meinaan kyllä jatkaa asiakkuuttani ja välittää positiivisen kokemukseni sitä kysyttäessä. Joku tällä palstalla huutelee konkurssiyrityksestä. Usein kannattaisi selvittää edes itselleen asiat ennen kuin julkisesti möläyttelee ihan pehmeitä ja perättömiä.

    • Anonyymi

      Niin, sinun hyvin mennyt tapauksesi ei poista huonosti menneitä.
      En toivo mutta oletan että jos tuotteesi vikaantuu, toimintatapa selviää.
      Menee viikkoja ja viikkoja ja asiasi etenee kahden viikon välein pienen pätkän.
      Sitten haluaisimme kuulla mielipiteesi.
      On totta että huono voi johtua että menee liiankin hyvin kuuta myös siitä että ei ole vahaa asioistaan vastata.
      Se kuluttajajoukko mikä huonon palvelun kohteeksi joutuu on aina siinä huonossa asemassa ja kärsii.
      Rahat ovat menneet länsinaapuriin ja niistä eivät luovu mainehaitan hinnallakaan.
      Eivät tietenkään ole ainoa tällainen toimija, kuluttajan asema alkaa olla aika heikko.
      Perustakaa faceen käyttäjäryhmä vertaistueksi, jos vaikka alkaisi saada ääntään kuuluville.
      HS voisi tehdä koeostoksia.

    • Anonyymi

      Tilaus tehty ja maksettu on. Epäilyttävän halpa tilattu tuote oli. Kommentoin myöhemmin mitenkä tässä käy mutta ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Tuote ei toiminut. Palautettu. Rahoja ei kuulu takaisin.

    • Anonyymi

      Laituritikkaat, jotka ostin olivatkin loppuneet. Vaihtoivat ystävällisesti toiseen vastaavaan tuotteeseen... vähän kalliimpaan. Ilman lisäeuroja :)

    • Anonyymi

      Älä tilaa mitään !

    • Anonyymi

      Huijausta koko pulju!

      17.3.22 grillikauppa.comissa oli lyfco lounferyhmä tarjouksessa 589e 21.3.22 asti.
      Yritimme kihlattuni kanssa tilata tuotteen laskulla. Niin kuin sitä oltiin mainostettu joka paikassa. Mutta yllätys yllätys laskutus ei ollutkaan mahdollista. Yritimme molempien tiedoilla ja kummallakaan ennen ollut laskua sieltä tai svea palvelun kautta mitä he käyttävät. Otimme yhteyttä grillikauppa.comiin ja sieltä sanottiin että kyllä etukäteen maksettuna onnistuu. Mutta kun me juuri halusimme nähdä tuotteen ennen maksamista. Mutta se ei ilmeisesti sitten olekaan mahdollista kun ei onnistunut. Ja 18.3.22 he olivatkin nostaneet tuotteen hinnan 690e vaikka edellisen tarjouksen piti olla vielä voimassa.
      Raha kyllä kelpaisi mutta liekkö tuolta olisi koskaan edes koko tuotetta saanut.

      Ei kannata ostaa täältä mitään!

    • Anonyymi

      Itse sain kotipihaani väärän grillin. Laatikosta löytyi kaiken lisäksi paperi jossa pahoitellaan että kaikkia osia ei voitu toimittaa ja loput grillin osat tulevat jälkitoimituksena. . . Asiakaspalvelu on erittäin tottunut luovimaan sp:n välityksellä. Kauppias on ihan väärällä alalla kun kusettaa asiakkaita näin. Kauppiaan sivuilta et voi löytää negatiivista palautetta ja senkin pitäisi herättää hälytyskellot kaikissa ihmisissä. Tämä kauppias on roisto. Itse sain tosiaan grillin pihaani luvatussa kolmessa päivässä, mutta väärän grillin sekin puutteellisena toimitettu. Pari päivää meni sp aspan kanssa ennen kuin ekan kerran ilmoittivat tilaavansa haun väärälle tuotteelle seuraavalla viikolla toistui sama lupaus. Grillaamisen sijaan jouduin kyttäyshommiin joka johti tietenkin kaupan purkuun. Ei yksinkertsisesti jaksa kytätä mitä tulee, milloin tulee ja milloin hakevat pois. Huono kauppias pistää vihaksi. Miten grilliä edes kannattaa toimittaa vajaana toimituksena, erittäin outoa.

      • Anonyymi

        Tietenkin palautuksiakin joutuu ruinaamaan eikä eikä aspakaan vastaa mitään maksunpalautuspyyntöihin. Saa nähdä kuinka pitkään palautuksia joutuu kyttäämään. Kyllä sapettaa että jouduin tämmöisen roistokauppiaan ansaan🤬


    • Anonyymi

      Maanantaina iltana tilattu ja maksettu tuote. Kaukokiidosta soitto keskiviikkona klo 14, jossa tiedusteltu sopisikin toimitus klo 16.30. Aika sopi. Kuljetus ajallaan pihassa, asiakasystävällinen palvelu ja tavarat pihassa. Kaikki, mitä tilattu, niin oli myös toimitettu. Tilaan jatkossakin😎

    • Anonyymi

      Sunnuntaina tilasin Black flame tulisijan ja tänään keskiviikkona kun ei mitään kuulunut aloin selaamaan kommentteja firmasta. kun luin näitä kommentteja pikku epäusko iski firmaa kohtaan mutta turhaan. Samaanaikaan Postimies soitti , ilmoitti paketista ja nyt tulisijan kasaukseen😊
      Tuli kotiovelle 3 päivässä!

    • Anonyymi

      Mä tilasin riipputuolin,tuli pikaisesti,ei mitään ongelmia,hyvä palvelu.

    • Anonyymi

      Tilasin puljusta frisbeegolf repun, nopeaa toimitusta kun luvattiin. Melkein viikkoon ei tullut lähetyksestä vahvistusta. Asiakaspalvelusta kyselin tilannetta, että mikä mahtaa kestää. Samantien kun olivat kysymyksen saaneet, tuli sähköpostiin ilmoitus lähetetystä tuotteesta. Vihdoin ja viimein kun tuote saapui, ei ollut tietoakaan tilaamastani tuotteesta. Tilalla oli väärä kassi, huomattavasti halvempi ja pienempi versio, jota en edes löytänyt kyseisen puljun valikoimasta. Nyt sitten odotellaan mitä tapahtuu seuraavaksi. Itse suosittelen vahvasti tilaamaan tuotteet ihan mistä vain muualta kuin kyseiseltä nettikaupalta.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen tilaus tehty ja maksettu, tuote piti olla heti saatavilla ja toimitus 2-5 päivässä. No ei muuten ole, parin kyselyn jälkeen selvisi, että menee 4-6 viikkoa. Enkä usko hetkeäkään tähän lupaukseen. Kaupan peruutus pyydetty, mutta tuskinpa rahoja ihan heti on tulossa takaisin. En suosittele missään tapauksessa tätäkään nettikauppaa.....

    • Anonyymi

      Tilasimme kaasujääkaapin mökille kun oli sivujen mukaan varastossa ja toimitus 1-3 päivää. Tilausvahvistus kertoi samaa. Eipä tullut jääkaappia. Kysyimme ”asiakaspalvelusta” ja toimitusaika onkin nyt viikko tai pari. Ja sivujen mukaan kaappia on heti toimituksessa. Perhana tälläiset kusetus dropshipperit. Jos nyt siis firman rahat riittää edes ostaa jääkaappia sieltä tukkurilta. Selkeää petosta. Läheltä liippaa ettei ole poliisiasia. Perkele, kuivamuonalla sitten mennään puolet kesälomasta, kiitos grillikauppa.com

    • Anonyymi

      Tuotetta ei tullut. Luvattiin, että heti varastosta. Grillikaupalla ei ollut edes koko tuotetta varastossa. Eli möivät valmistajan varastoa. Siis valehtelivat suoraan asiakkaalle. Viikon tuotetta odoteltuani ja kyseltyäni, myönsivät ettei heillä tuotetta edes ole ja se on loppu. Siis, Myyvät varastossa olevana tavaraa, jota ei heillä ole !
      Nyt sit juhannus ilman jääkaappia ja lämpimät oluet. Ei enää koskaan tilausta tästä puljusta.

    • Anonyymi

      Itse tilasin sieltä laitteen, joka oli mennyt rikki kuljetuksessa tai alun perin jo rikki. Palautusprosessi on tooodella hidas. Heidän vastauksissa kestää monta päivää. Asiakaspalvelu on hyvin hidasta ja asiat ei etene. Nim. Kohta 2 viikkoa odotellut. En suosittele kyseistä kauppaa, ellet ole tilaamassa jotain mitä et sataprosenttisesti aijo palauttaa.

    • Anonyymi

      Tilasin Kompressorin 17.7.2022 päivän iltana.
      Ja Postin jakeluauto toi sen 20.7 päivän aamuna.
      Eli minun kohdallani luvattu 2-5 vrk toimitusaika toteutui.

    • Anonyymi

      Ostin koira-aitauksen pressukatolla sieltä ja verkko on niin heikkolaatuista että koira on päässyt karkaamaan useita kertoja sieltä ja olen korjannut verkkoa kymmeniä kertoja ja lopuksi jouduin ostamaan verkkoa puuilosta ja vahvistaa tämän häkin alaosan kokonaan ja tästä kaikesta viallisesta verkosta ja uuden asennuksesta sain vain sadan euron hyvityksen. Häkki sopii sellaisenaan vain kanoille.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä loppuunmyynti menossa. Tilasin sieltä
      sup-laudan ja sain tilausvahvistuksen. Sitten ei muutamaan päivään kuulunut mitään, joten kyselin tilauksen perään. Siihen vastasivat ettei ko. lautaa ole enää saatavilla ja tarjosivat tilalle mielestäni "marketti-laudan" veroista tuotetta. Tilaamani lauta oli kuitenkin vielä pari päivää oman tilaukseni jälkeen lisättävissä ostoskoriin ja vasta kysyttäessä kerrotaan ettei tuote ole enää saatavilla. Tuosta johtuen En suosittele ko. firmaa. 0/5*

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe