Mieluummin karvainen rinta kuin iso kulli

AlastonApina81

Jos voisin valita, ottaisin itselleni mieluummin karvaisen rinnan kuin ison kullin. 35 vuoden ikään ehtineenä voin todeta, että perusnysällä pärjää ihan ok, ja totta kai paljaalla rinnallakin, mutta minusta tuntuu, että rintakarvoista olisi huomattavasti enemmän iloa kuin isosta kalusta. Karvainen rinta on miehekäs ja se on näkyvillä niin paljon enemmän kuin kalu. Mitä mieltä?

10

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsien-mies.bi

Vaikea valita varmaan, itselläni on molemmat miehiset tunnusmerkit.

• kakkahattutäti69

voi sitä kaluakin pitää esillä. ainoo vaa et välil kukkahattutädit kiljuu ja poliisi tulee pamputtaa

• Treasuretrailer

Minulla on karvainen rinta ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Myös vaimoni kehuu sitä ja mielellään koskettelee kauluksesta esiin puskeva turkkia ; ) Muutoin ei rintakarvoitukseni juuri ole esillä, koska en viihdy rannalla, uimassa tai saunassa. En vaihtaisi normikulliani isompaan, jos mukana tulisi sileä rinta!

• ekkönäämuista

Mutta sinähän olet karvainen pienipillinen läski muurari Oulusta.

• Naisellinen-72

Naisena voi sanoa, että karvainen rinta EI ole miellyttävä. Sellaista ei ole mukavaa suudella ja hyväillä. Karvainen selkä melkein vielä yökömpi. Perusnysällä pärjää vaan jos todella osaa käyttää sitä. Eli nainen on täysin vatsallaan ja mies päällä niin että välillä työntöjen aikana pyörittää lantiotaan. Tai nainen ratsastaa.

• Kokeilevamaisteri

Minulla on aika iso, 18cm ja ympärys 14cm. Mahtuuko peräaukkoosi hyvin, onko kiinnostusta kokeilla?

• 546b54y66656u

Ja tuo on kyllä emävale. Miksi miehet haluaisi isomman kalun ja naiset himoavat isoja jos perusnysällä pärjäisi. Mietitkö yhtään ennen kuin kirjoitat? Jos kerran tykkäät suudella miesten karvaisia rintoja niin tykkäätkö suudella myös heidän karvaista peräaukkoa. Tsiisus mikä nainen.

• MitatKohdilleen

Oho. Tulee näemmä kerran vuodessa asiaakin. Kiitos -72

• vaansairasläski

Sinä mikää nainen ole.

• saksanseisoja

Miksi valita kun on molemmat? Ja aina voi esitellä. Onhan nakurannat ja alastonsuomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe