nimimerkki Aivot.Hoi

kyl-läs-ty-nyt

Kokeeko kukaan muu jo tuon nimimerkin muita loukkaavaksi? On umpiateisti? Olisiko syytä poistattaa palstalta? Kommentteja?

72

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivot.Hoi

      Taas fundis yrittää rajoittaa sananvapautta ja nillittää neitimäisesti kun on tunteet niin pinnassa. Mikä on, eikö kestä kritiikkiä? Kyllä asioista pitää pystyä puhumaan suoraan ja oikeilla nimillä.

    • Loukkaako sinua tuhansien nikkien Räyhistä kovastikin se, jos moni muu kirjoittaa tänne vain yhdellä nikillä?

      Toivottavasti. 😉

      Miksi muuten et voinut tehdä tätä aloitusta reilusti usko.vainen-persoonanasi?

      Kyllä sinut olisi syytä poistattaa palstalta, mutta saat nyt kuitenkin olla, koska tuotat jotain omituista hupia. 😀

    • rauhoitu

      En oo tuommosta edes täällä nähnyt, joten ei kai mitään kovin suurta tarvetta toimenpiteisiisn.

    • Tietysti on kurjaa, kun ajattelee jonkun nikin käyttytyvän loukkaavasti. Onko se poistamisperuste? Minusta ei ole, mutta en ole moderaattori.
      Jos ajattelee uskon näkökulmasta, anteeksiantaminen on niitä Jeesuksen oppeja. Aika monta kertaa Hän kehoitti antamaan anteeksi..siitä itse lähtisin..

      • MoitässäeerikA

        Mutta kun täällä 99% on ateisteja jorka tuon taivaallista välittävät mitä Jeesus sanoi.


      • MoitässäeerikA kirjoitti:

        Mutta kun täällä 99% on ateisteja jorka tuon taivaallista välittävät mitä Jeesus sanoi.

        Vastasinkin miten itse näen asian. Ateismi ei ole este kirjoittamiselle täällä. Ateistillekin kuuluu antaa anteeksi.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Vastasinkin miten itse näen asian. Ateismi ei ole este kirjoittamiselle täällä. Ateistillekin kuuluu antaa anteeksi.

        Tuon sinunkin nikkisi voisi kokea loukkaavana . Toki voit sitä käyttää 😊


      • asia.unohtui

        Miten vastaat hänen kommenttiinsa?


      • asia.unohtui kirjoitti:

        Miten vastaat hänen kommenttiinsa?

        Jos kysyit minulta vastaan; antakaa anteeksi toisillenne...


      • pohdintaa

        Käyttäytyyko ko. nikki loukkaavasti vai onko hänen nikkinsä loukkaava vai sekä että. Vai loukkaako ateismi? Onko loukkaantuminen nykyajan muotisairaus?


      • asia.unohtui
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Jos kysyit minulta vastaan; antakaa anteeksi toisillenne...

        Miksi ateistien pitäisi noin toimia?


      • asia.unohtui kirjoitti:

        Miksi ateistien pitäisi noin toimia?

        Ei pidä toimia. Kenenkään ei pidä toimia mitenkään, mutta voi jos haluaa....siis jos....


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Vastasinkin miten itse näen asian. Ateismi ei ole este kirjoittamiselle täällä. Ateistillekin kuuluu antaa anteeksi.

        Melko moni meistä on lähtöisin ateistien leiristä mm. minäkin.
        He ovat vain ehkä "matkalla" kuten yleensäkin ihminen on.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Melko moni meistä on lähtöisin ateistien leiristä mm. minäkin.
        He ovat vain ehkä "matkalla" kuten yleensäkin ihminen on.

        Ensimmäistä kertaa painoin vihreän peukun Pertsalle. Inhimillinen ja ystävällinen kommentti, ja jopa perusteltavissa.


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa painoin vihreän peukun Pertsalle. Inhimillinen ja ystävällinen kommentti, ja jopa perusteltavissa.

        Meinasin peukuttaa itsekin.


      • Reinikaista..vihataan
        pertsa2012 kirjoitti:

        Melko moni meistä on lähtöisin ateistien leiristä mm. minäkin.
        He ovat vain ehkä "matkalla" kuten yleensäkin ihminen on.

        Ateistit vihaavat eniten uskoon tulleita ateisteja. Kuten Pekka Reinikaista.


      • Reinikaista..vihataan kirjoitti:

        Ateistit vihaavat eniten uskoon tulleita ateisteja. Kuten Pekka Reinikaista.

        Ei varmaan voi yleistää sitäkään. On varmasti paljon ateisteja, joille on ihan sama uskoko jooku johonkin vai ei. Viha ei ole kovin mukava tunne pitkän päälle.


      • Reinikaista..vihataan kirjoitti:

        Ateistit vihaavat eniten uskoon tulleita ateisteja. Kuten Pekka Reinikaista.

        Pekka Reinikaisen jutut liitelevät niin hämärän rajamailla, että ei voi kuin ihmetellä...oh-hoh...kui toi noi sekasin on?


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Pekka Reinikaisen jutut liitelevät niin hämärän rajamailla, että ei voi kuin ihmetellä...oh-hoh...kui toi noi sekasin on?

        Minusta Pekka puhuu täyttä asiaa. Mitä sinä et ole ymmärtänyt?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minusta Pekka puhuu täyttä asiaa. Mitä sinä et ole ymmärtänyt?

        Reinikaisesta voi olla montaa mieltä. En ehkä kauan jaksaisi itse häntä kuunnella.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Reinikaisesta voi olla montaa mieltä. En ehkä kauan jaksaisi itse häntä kuunnella.

        Se on sinun mielipiteesi. Minä,kuuntelen oikein mielelläni ja opin paljon asioita häneltä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi. Minä,kuuntelen oikein mielelläni ja opin paljon asioita häneltä.

        Niin onkin minun mielipiteeni, kenen muun mielipiteitä jakelisin. Tiedän monien kuuntelevan, tiedän monien skippaavan.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Niin onkin minun mielipiteeni, kenen muun mielipiteitä jakelisin. Tiedän monien kuuntelevan, tiedän monien skippaavan.

        Mitä siis sinä,tiedät mitä kukaan muu ei tiedä ja se piti tänne kirjoittaa?


      • Eerikatässämoi
        usko.vainen kirjoitti:

        Mitä siis sinä,tiedät mitä kukaan muu ei tiedä ja se piti tänne kirjoittaa?

        Tipahdin kärryiltä...en yhtään ymmärtänyt kommenttisi sisältöä.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tipahdin kärryiltä...en yhtään ymmärtänyt kommenttisi sisältöä.

        Voipi olla, että ymmärsit tai sitten et mutta todennäköisemin ehkä 😀


      • usko.vainen kirjoitti:

        Voipi olla, että ymmärsit tai sitten et mutta todennäköisemin ehkä 😀

        Hyvä on.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Hyvä on.

        Tai sitten ei tai ehkä🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minusta Pekka puhuu täyttä asiaa. Mitä sinä et ole ymmärtänyt?

        Jo peruskoulun oppimäärällä ymmärtää, että "käytännön lääkäri" Reinikainen on pihalla kuin lumiukko.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tai sitten ei tai ehkä🤗

        Juu kiitos, viesti tuli perille...


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Jo peruskoulun oppimäärällä ymmärtää, että "käytännön lääkäri" Reinikainen on pihalla kuin lumiukko.

        Mutta esimerkkejä et pysty yhtään sanomaan 😳


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mutta esimerkkejä et pysty yhtään sanomaan 😳

        Esimerkiksi käy ihan mikä tahansa Pekan selitys. Vaikka nyt tuo:
        https://www.youtube.com/watch?v=-VwuySb_O00
        Toki lääkärinä Pekka on viisas mies ja tietää paljon, mutta silti täysin sokea omalle hölmöydelleen. Ei ristus...


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Esimerkiksi käy ihan mikä tahansa Pekan selitys. Vaikka nyt tuo:
        https://www.youtube.com/watch?v=-VwuySb_O00
        Toki lääkärinä Pekka on viisas mies ja tietää paljon, mutta silti täysin sokea omalle hölmöydelleen. Ei ristus...

        Voisitko nyt vain kertoa jonkun ASIAN mitä tarkoitat.


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Esimerkiksi käy ihan mikä tahansa Pekan selitys. Vaikka nyt tuo:
        https://www.youtube.com/watch?v=-VwuySb_O00
        Toki lääkärinä Pekka on viisas mies ja tietää paljon, mutta silti täysin sokea omalle hölmöydelleen. Ei ristus...

        Reinikainen on pihalla kuin lukiukko. Hänmtä ei ota vakavasti kukaan muu kuin pieni joukko Suomen uskovaisia änkyröitä.


      • Minua vähän ( aika paljon) häiritsee se, että elämme loopun aikoja. Juuri tämä aika on se, kun profetiat toteutuvat..on ollut jo varmaan kaksi tuhatta vuotta...joka sukupolvi hokee sitä samaa. Nyt tämä on se merkki, että Jeesus tulee pian...niin no, hyvähän sitä on merkkejä tarkkailla.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Voisitko nyt vain kertoa jonkun ASIAN mitä tarkoitat.

        Älä jänkkää, ymmärrät aivan hyvin mitä tarkoitan. Ja jos et, omapa on häpeäsi. Maailmassa on kolme hyvää periaatetta:
        1) terroristien kanssa ei neuvotella
        2) kreationistien kanssa ei väitellä (Dawkins)
        3) ja kolmas on...hmmmmm...ööööö


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Älä jänkkää, ymmärrät aivan hyvin mitä tarkoitan. Ja jos et, omapa on häpeäsi. Maailmassa on kolme hyvää periaatetta:
        1) terroristien kanssa ei neuvotella
        2) kreationistien kanssa ei väitellä (Dawkins)
        3) ja kolmas on...hmmmmm...ööööö

        Unohdit
        3) Räyhis ei koskaan perustele mitään väitteitään


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Älä jänkkää, ymmärrät aivan hyvin mitä tarkoitan. Ja jos et, omapa on häpeäsi. Maailmassa on kolme hyvää periaatetta:
        1) terroristien kanssa ei neuvotella
        2) kreationistien kanssa ei väitellä (Dawkins)
        3) ja kolmas on...hmmmmm...ööööö

        3) Ilmoita nimimerkki usko.vainen asiattomaksi joka päivä.


      • mietipppä
        Aivot.Hoi kirjoitti:

        Älä jänkkää, ymmärrät aivan hyvin mitä tarkoitan. Ja jos et, omapa on häpeäsi. Maailmassa on kolme hyvää periaatetta:
        1) terroristien kanssa ei neuvotella
        2) kreationistien kanssa ei väitellä (Dawkins)
        3) ja kolmas on...hmmmmm...ööööö

        Etkö edes ymmärrä että omalla käytöksellä oikutat tämänkin aloituksen?


      • pikku-Hitlerille
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        3) Ilmoita nimimerkki usko.vainen asiattomaksi joka päivä.

        Mikä alenmuuskomplesksi sinulla on???


      • votvot.hei

        Tietysti on kurjaa, kun ajattelee jonkun nikin käyttytyvän loukkaavasti.

        Just noin suvakit ajattelee, ne olettaa että niitä loukataan, sit ne loukkaantuu. Sitten ne antaa anteeksi ja kuvittlee olevansa hyviä ihmisiä. :););)


      • vanhamuttavastaan
        usko.vainen kirjoitti:

        Minusta Pekka puhuu täyttä asiaa. Mitä sinä et ole ymmärtänyt?

        Vai asiaa? Et VOI olla tosissasi!


      • vanhamuttavastaan kirjoitti:

        Vai asiaa? Et VOI olla tosissasi!

        Alkaako olla jankutuksesi vähissä 😂❓


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Reinikainen on pihalla kuin lukiukko. Hänmtä ei ota vakavasti kukaan muu kuin pieni joukko Suomen uskovaisia änkyröitä.

        Olet väärässä. USKOVAT eli siis PELASTUVAT tietävät että LUOMINEN on tosiasia!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Olet väärässä. USKOVAT eli siis PELASTUVAT tietävät että LUOMINEN on tosiasia!!!

        Voi kai sitä noinkin kuvitella.


      • niinmuuten
        pertsa2012 kirjoitti:

        Melko moni meistä on lähtöisin ateistien leiristä mm. minäkin.
        He ovat vain ehkä "matkalla" kuten yleensäkin ihminen on.

        Minnekä muuten olet Pertti sinä matkannut kun et enää kirjoittele?


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Minusta Pekka puhuu täyttä asiaa. Mitä sinä et ole ymmärtänyt?

        En olisi uskonuty että täällä Reinikaisen faneja on. Se mieshän karkottaa uskovaisetkin.


    • ei.tarvitse

      Ei loukkaa, ei tarvitse poistattaa.

    • eioonäkynä

      Kuka on aivot.hoi?

    • No voi buuuuuuuuu-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....jos joku vetää herneet nokkaan minun jutuistani, vetäköön. Yritän kyllä keskustella asiallisesti ja tahattomasti ketään loukkaamatta. Palstan fariseuksia, "uskovia", tulee kyllä tarkoituksella sivalleltua sanan säilällä. Heittelelisin kivillä, jos livenä näkisin...no eeeeeeeeeennnn....uskoitte jo!!!

    • ymmärsinköväärin

      Eikös täällä pitäisi palstan aiheena on luterilaisuus.

      • Kyllä kai näin pitäisi olla. 😊


      • Olen luterilainen joten läheltä liippaa. Ja tähän loppuun laittaisin tommosen hymiön minäkin, mutta enhän minä tumpelo ossoo.


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Olen luterilainen joten läheltä liippaa. Ja tähän loppuun laittaisin tommosen hymiön minäkin, mutta enhän minä tumpelo ossoo.

        Olet luterilaisen kirkon jäsen 😉 luterilanen et kuitenkaan kirjoituksistasi päätellen ole.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olet luterilaisen kirkon jäsen 😉 luterilanen et kuitenkaan kirjoituksistasi päätellen ole.

        Sinäkö sen päätät?


      • Aivot.Hoi kirjoitti:

        Sinäkö sen päätät?

        En vaan päättelin 😎


    • näitäriittää

      Näitä riittää.

    • imitaattori

      Imitoin aivot.hoita:


      ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö....totatota..................................ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööhmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............öööööööööööö


      Fiksu kaveri totta tosiaan!

      • Hyvin imitoit AHta


      • imitaattori
        naurunpaikka kirjoitti:

        Hyvin imitoit AHta

        se on helppoa kun juuri muuta sillä pellellä ei ole sanottavaa :D


    • nostoa

      nosto

      en tiedä miksi mutta

      nosto

      ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

      • siksipähänkö

        "en tiedä miksi mutta"

        Ehkä siksi että olet itse aivot.hoi ja masentunut kun ketään ei kiinnosta.


    • hyvin.kirjoitteli

      Aivot.hoi oli tosiaan viime kevään ja kesän yksi parhaita kirjoittajia. Paljasti mm. eerikatässämoin kaksinaamaisuuden ja trolliuden. Ettei vain aivot.hoi ollut itse pvv?

      • mitkä.ovat.kriteerit

        >>Paljasti mm. eerikatässämoin kaksinaamaisuuden ja trolliuden.

        Mikäli toisen paljastaminen kaksinaamaiseksi ja trolliksi olisi hyvin kirjoittamisen kriteeri, niin sitten kaikki jotka ovat paljastaneet usko.vaisen kaksinaamaisuuden ja trolliuden ovat hyviä kirjoittajia.


      • totta.on
        mitkä.ovat.kriteerit kirjoitti:

        >>Paljasti mm. eerikatässämoin kaksinaamaisuuden ja trolliuden.

        Mikäli toisen paljastaminen kaksinaamaiseksi ja trolliksi olisi hyvin kirjoittamisen kriteeri, niin sitten kaikki jotka ovat paljastaneet usko.vaisen kaksinaamaisuuden ja trolliuden ovat hyviä kirjoittajia.

        niin ovatkin!


      • mdmdm

        Laitatko esimerkkejä noista aivot.hoin hyvistä kirjoituksista, niin tarkastellaan niitä yhdessä?


      • semmoisia.helmiä
        mdmdm kirjoitti:

        Laitatko esimerkkejä noista aivot.hoin hyvistä kirjoituksista, niin tarkastellaan niitä yhdessä?

        Fiksuinta mitä itse olen nähnyt ko. nimimerkin kirjoittavan on seuraava:

        "No siinä tapauksessa: öööööööööööööööööööööööööööööööö.....hmmmmmmmmmm........ööööööööööööööööööööööööööööö... "

        Ja tuo helmi löytyy keskustelusta:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14889165/aivot-hoin-ajatus-maailma-ja-logiikka


      • hiörhiör
        semmoisia.helmiä kirjoitti:

        Fiksuinta mitä itse olen nähnyt ko. nimimerkin kirjoittavan on seuraava:

        "No siinä tapauksessa: öööööööööööööööööööööööööööööööö.....hmmmmmmmmmm........ööööööööööööööööööööööööööööö... "

        Ja tuo helmi löytyy keskustelusta:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14889165/aivot-hoin-ajatus-maailma-ja-logiikka

        Tuo lainaus kiteyttää hyvin aivot.hoin tuotannon tällä palstalla :-D


      • sddmsd

        "Paljasti mm. eerikatässämoin kaksinaamaisuuden ja trolliuden. "

        Totta mutta se oli ainut saavutus.


    • nostellaanilmansyytä

      nosto

    • Anonyymi

      Mitä eivätkö aitouskovat kannatakkaan sanan- ja uskonnonvapautta ?

      • Anonyymi

        Ovatko koskaan kannattaneet aitouskovat, vihreät, vegaanit, feministit ja muut oikeaoppiset.


    • Anonyymi

      1800 luku meni jo ja sitä edeltäneet kristinuskon diktatuurin vuosisadat Euroopassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2856
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1945
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1885
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1815
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1703
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe