”Tämän blogin lukijoille tulos ei tainnut olla niinkään hätkähdyttävä. Tosin itse nostelin kyllä kulmakarvojani, sillä minä en olisi vastannut kysymykseen "kyllä", koska en näe syytä lopettaa aivan kaikkea maahanmuuttoa muslimimaista.
Minulle riittäisi, että lopetettaisiin suurin osa islamilaisesta ns. humanitaarisesta maahanmuutosta asettamalla sen määrälle yksiselitteinen katto huomioiden sen, miten resurssimme riittäisivät tulijoiden integroimiseen suomalaiseen yhteiskuntaan sekä sivistyksellisesti, taloudellisesti että kulttuurisesti. Se tarkoittaisi nykyistä aivan oleellisesti pienempää tulijamäärää, ehkä muutamia turvallisuutensa takia välittömässä hengenvaarassa olevia henkilöitä vuodessa.
En myöskään näe ongelmaa muslimimaista tulevan työperäisen maahanmuuton suhteen, kunhan siihen sovelletaan normaalia tarveharkintaa. Enkä näe mitenkään haasteelliseksi lukukausimaksunsa maksavien islaminuskoisten opiskelijoiden tänne asettumista.
Oman näkemykseni pohjalta epäilenkin, että jos ajatuspaja olisi muotoillut kysymyksensä esimerkiksi "maahanmuuttoa muslimimaista tulisi rajoittaa voimakkaasti", olisi näkemyksellä ollut vielä paljon totaalikieltoa suurempi kannatus EU-maiden kansalaisten parissa. Mitähän ajatuspajan tutkijat olisivat siitä sanoneet?”
En yhdy professorin ajatuksiin. Resurssien määritteleminen sivistykselliseen, taloudelliseen ja kulttuuriseen integroitumiseen on mahdotonta. Absoluuttisen mahdotonta. Miten mittaat resurssien riittävyyttä, kun et edes tiedä, millaisia henkilöitä tulijat todellisuudessa ovat?
http://beta.oikeamedia.com/o1-3709
Professorin ajatuksia- mitä mielt
Kerrromielipiteesi
6
443
Vastaukset
- asddsad
Ossatko lukeakin?
- wwqww
Xiina dikkaa.
- dsdsff
ok--
- zvcxvcxb
ok--
- 324232535
ok---
- fdgg
ok..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053691
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472630- 1142462
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401974Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291717- 271522
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221521- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701255Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251