Raju video

Merilän.mies

Tämä Barsk on syntyisin Lieksasta ja asui joskus Merilässä. Oli aika ongelmavyyhti jo lapsena. Muuttivat sitten johonkin pohjoiseen kun isänsä sai sieltä töitä. Kuka muu tuntee hänet.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005243797.html

27

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.heti.muista

      kävi koulunsa ja oliko lyskassa?

      • aika.entinen.ei.palaa

        Haloo! Henkilö on 35 v. Yli viiskymppiset on jo peruskoulun käyneitä.


      • en.heti.muista
        aika.entinen.ei.palaa kirjoitti:

        Haloo! Henkilö on 35 v. Yli viiskymppiset on jo peruskoulun käyneitä.

        Hei rohvessoori tarkoitin tietysti lukiota jos et itse tajunnu taavetti


    • Mitä-hourit

      Tämähän ei muuten koskaan asunut Lieksassa. Koetahan rauhoittua.

    • Meriilän.mies

      Kyllähän asui vaikka sinä et satu sitä tietämään

    • evvvvvk

      aloittaja ...kuka tuntee hänet ??? miksi edes pitäisi tuntea ? kun olet noin kiinnostunut niin pidäppä torilla ihan tiedotustilaisuus jos saisit vielä lisää tietoa.

      • tais.osua

        Olet näköjään tuon roiston sukulaisia kun niin innokkaasti puolustat sitä


    • keskuskoulussa

      Kyllä asui mutta otettiin huostaan jo 11 v ikäisenä

    • hyvä.kun.meni

      Onneksi muutti pois tuollainen roisto.

      • Näitä_on_nähty

        Joutaisi joku muuttamaan tuon pois ns. lopullisesti..
        Kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä rottia se leipä elättää maa päällään kantaa!


    • raju.on

      No jo on.

    • älkää.sotkeko.asioita

      Lieksassa asui Brisk niminen suku, ne muutti ameriikkaan ja perustivat samaa nimeä kantavan sytystulppatehtaan!

      • Tämä_on_todettu

        Eipä tuolla kusipäällä ainakaan sytytä, joten ei varmasti kuulu sytytystulppatehtailijoiden sukuun!


      • Erno.Rubikinkuutio

        Hauska tarina, mutta ei kuitenkaan totta.


    • tais.tuntea.poliisin

      Eikös Kamuttaja joskus kertonut tunteneensa jommankumman noista en muista kumman.

    • Tuon poliisin tunnen aika hyvin.
      Roistosta en tiedä, mutta sen tiesin heti, että tekijällä oli henkirikos taustallaan.

    • myös.poliisi

      Oletko tavannut häntä onnettomuuden jälkeen?

      • Olen useita kertoja.


      • uuuvelo
        kamuttaja kirjoitti:

        Olen useita kertoja.

        Et taida olla mikään turha jätkä.


      • PaZipoliisi
        uuuvelo kirjoitti:

        Et taida olla mikään turha jätkä.

        Kukaan poliisi ole turha jätkä; sen sinäkin tietäisit jos olisit joskus nähnyt.


    • jjjuui

      Mikä mies on Kamuttaja?

    • taitaapi.olla

      Luultavasti Kamuttaja on jonkin alan erikoislääkäri joka on eläkkeellä mutta hänellä on huippu asiantuntemusta koska on tavannut tuon poliisin useita kertoja.

    • henkilöllisyys.tarkentuu

      Tuon lähes kuoliaaksi loukkaantunutta poliisia ei ole voinut tavata muut kuin lääkärit, poliisit, asianajat ja syyttäjät. Niin tietysti omaiset joten Kamuttaja on jossain näistä ryhmistä.

    • on.se

      Asianajaja voi olla vanhakin jos vain järki pelaa Kamu on sitten juristi.

    • todeddäköisin

      Luulen että on todennäköisesti joku aivolääkäri.

    • tavallinen.duunari

      Mitäs Kamu kommentoit oli muuten hämmästyttävä juttu mitä kerroit. Varmaan on pieni piiri joka on tuon loukkaantuneen poliisin tavannut joten liityt varmaan hyvin tiivisti asiaan, mutta miten siinäpä kyssäri. Kyllä Lieksasta lähtösin olevista löytyy melkosia erikoismiehiä.

      • No minä kommentoin hieman.

        Pahoin loukkaantunut poliisi tuotiin tänne Syvään Etelään helikopterilla, sillä Rovaniemellä tai Oulussa ei löytynyt tietoa, eikä taitoa hänen auttamisekseen, mutta täällä löytyi molempia.
        Tämä on julkista tietoa.
        Enempää ei kannata kysyä hänen tilastaan, mutta se on julkista, että kotiin paluuseen ei tarvittu helikopteria.
        Myös tämä on julkista, että jälkinäyttöjä on siellä, ja myös muutama vielä täälläkin.

        Asianajajan hoiti Valtiokonttori, tämäkin on julkista tietoa.

        Sanaakaan en kerro sellaista mikä ei ole julkista, joten ei kannata kysyä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe