PYSÄKÖINTI VALVONTA TURKU

ratamies

Turun pysäköinninvalvonta kirjoitan kun autoilen turussa on outoja asioita kun on jotain tapahtumia minne tullaan autoilla jotka kestää päivän pysäköntivalvoja on varmasti paikalla vaikka sunnuntaina jos ei ole niin joku katellinen ilmoittaa että täällä on työ sarkaa jakamaan sakkolappuja autoihin vaikka ne on pysäköity asanmukaisesti eikä haittaa pelastustyötä.Itse olin jokirannassa Nooa ravintolassa 06.06. siinä oli paljon asiakkaita uusi ravintola on avattu ja sakkoja tuli moneen autoon siinä on autoille tilan ahtautta näinkö turku kannustaa yritäjiä jaetaan 60 euron sakkolappuja väliaikaispysäköinnistä tarkoituksellisuus mielestäni puuttuu on röyhkeää olisikohan ollut jonkun ilmoittama tämäkin.T sairaala alue tulee oikein pahaolo kun sairaalan pihalla pyörii sakottaja on aika röyhkeää kun autosta loppuu aika ja olet juuri hoidossa. Röyhkein tapaus oli mielestäni Hippoksentiellä muutamavuosi sitten oli omakotitalon kattoremontti pihalla oli tarvikkeita työntekiöitten autot oli siinä ruohikolla pyörätien ja ajokaistan välissä äijät töissä katolla lappuliisa sakottamassa autoja katsoin ja ajattelin ei voi olla totta.Olen autoillu 39 vuotta olen selvinnyt 2-3 ylinopeussakkoa lukuuottamatta ja kun käy hetkellisesti jossain ja jättää auton unohtaa parkkikiekon tai on rengas viivanpäällä tai ei pääse laitamaan lisää parkkiaikaa niin saa rankaistuksen Turussa 60 euroa.Itseläni liikennemoraalli on ikävä kyllä mennyttä onneksi ei näe lappuliisoja enää naistenvaateosastolla kaupoissa keskellä työpäivää on tullut myös miehiä alalle.Kiitos Turun Kaupunki Pysäköinninvalvonta ja hyvää kesää.

2

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippadaadapadii

Minä olen autoillut 47 vuotta, joten lienen sinua vanhempi. Jo tuolloin opetettiin koulussa äidinkieltä ja oikeinkirjoitusta. Missähän olit noiden tuntien aikana?

• Veikkaisin, että metsästämässä niitä päivän kestäviä autoja... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe