Jos puhumme liirunlaarun loruja...meillä on hyvinkin aika laaja sananvapaus...mutta kun lähdemme puhumaan todella asiaa...sananvapausloppuu siihen...ja hyvässä lykyssä sinä oikean tiedon omaavana saat loppupelissä syyt ja seuraamukset niskaasi...eli miksi sananvapautta korostetaan monessaiin asiassa...kun ...hei haloo...ei sellaista ole..kaunis ilma tänään...siinä sanavapautta...ja jos joku tirehtööri tämönkin lauseen analysoi...löytää varmaan tästäkin lauseesta sensuroitavaa...
sananvapaus
5
211
Vastaukset
- hähäyhähähähäähää
Maahanmuuttopolitiikkamme arvostelu on täysin kiellettyä ja voi johtaa vankilatuomioon.
Esimerkkinä Seppo Lehto joka tuomittiin tästä yli kahden vuoden vankeuteen.
Syytteet tästä ovat aina kiertyneet kiihotuksista kansanryhmää vastaan.
Käytän tässä tilaisuutta sanoakseni että 99,5 % terroristeista ovat muslimeita.
Teuvo Hakkarainen sanoi että kaikki ovat ja tuomittiin. Tarkkana siis on oltava.- TotuudenTorvinen
Sanavapaus ei poista sitä että tarvitaan edes jonkinverran aivoja että sitä osaa käyttää.
- AjanPäinKalliota
Suomessa on pitkät perinteet kunniaväkivallasta ja itsemurhaiskujakin on ollut paikallisväestön tasolla riittämiin. Täältä se levisi pitkin Eurooppaa, rahtareita on näet joka junaan. Niitä todistettavasti on, jotka kantavat ivaa sydämessään ja siksi murtuvat paineen alle. Ymmärrän kuoleman kaipuun Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
- OlempaTosiAkka
Olen iloinen tästä tasavitunarvon kehdosta, totuudessa olosta.
- Päivääkirvesvartta
Olen vartavasten seurannut ja aika paljon häviää tiettyjä kirjoituksia. Tarkkavaistoiset modet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165