Jos puhumme liirunlaarun loruja...meillä on hyvinkin aika laaja sananvapaus...mutta kun lähdemme puhumaan todella asiaa...sananvapausloppuu siihen...ja hyvässä lykyssä sinä oikean tiedon omaavana saat loppupelissä syyt ja seuraamukset niskaasi...eli miksi sananvapautta korostetaan monessaiin asiassa...kun ...hei haloo...ei sellaista ole..kaunis ilma tänään...siinä sanavapautta...ja jos joku tirehtööri tämönkin lauseen analysoi...löytää varmaan tästäkin lauseesta sensuroitavaa...
sananvapaus
5
215
Vastaukset
- hähäyhähähähäähää
Maahanmuuttopolitiikkamme arvostelu on täysin kiellettyä ja voi johtaa vankilatuomioon.
Esimerkkinä Seppo Lehto joka tuomittiin tästä yli kahden vuoden vankeuteen.
Syytteet tästä ovat aina kiertyneet kiihotuksista kansanryhmää vastaan.
Käytän tässä tilaisuutta sanoakseni että 99,5 % terroristeista ovat muslimeita.
Teuvo Hakkarainen sanoi että kaikki ovat ja tuomittiin. Tarkkana siis on oltava.- TotuudenTorvinen
Sanavapaus ei poista sitä että tarvitaan edes jonkinverran aivoja että sitä osaa käyttää.
- AjanPäinKalliota
Suomessa on pitkät perinteet kunniaväkivallasta ja itsemurhaiskujakin on ollut paikallisväestön tasolla riittämiin. Täältä se levisi pitkin Eurooppaa, rahtareita on näet joka junaan. Niitä todistettavasti on, jotka kantavat ivaa sydämessään ja siksi murtuvat paineen alle. Ymmärrän kuoleman kaipuun Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
- OlempaTosiAkka
Olen iloinen tästä tasavitunarvon kehdosta, totuudessa olosta.
- Päivääkirvesvartta
Olen vartavasten seurannut ja aika paljon häviää tiettyjä kirjoituksia. Tarkkavaistoiset modet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195