Töölö on ihana kaupunginosa!oon asunut täällä kolmisen vuotta enkä pois muuta ellei ole pakko.Tää on turvallinen,kaunis,lähellä keskustaa,viihtyisä...täydellinen paikka elää!
Löytyykö muita töölöläisiä?Kokemuksia Töölöstä?
Töölö
7
716
Vastaukset
- töölöstä
Varkaita helvetisti, mulla menty autoon 3-5 kertaa vuosi. Huumenuoria pyörii joka nurkalla kyttäämässä rosvottavaa ja huorat myy itteensä ihan tossa nurkalla poliisin puuttumatta mitenkään! Siistiä eikö totta?
- Petsta
Jouduin muuttamaan pois etu-Töölöstä, mutta vannon että vielä palaan sinne. Hesperian bulevardilla asuminen oli komeeta!
- 3. polven Tölikalainen
Missä päin Tölikaa on noin hurjaa menoa?
- Poika
hei,
koko elämäni, 27v., olen tölikassa asunut, toisessa polvessa. Huippupaikka, keskusta lähellä mutta kuitenkin seutu mukavan rauhallista. Koulut, kaupat ja luontoa unohtamatta, jotka nekin ovat keskeisessä asemassa. Mm. töölönlahti, rajasaaren seutu, taivallahti, mahtavia mestoja rauhoittumiseen ja liikuntaan.
Tölikan jenginkin häivyttyä kirjaston kulmilta on meno rauhoittunut (tai sitä en ainakaan ole pitkään aikaan nähnyt:).- Anonyymi00006UUSI
Onhan vielä muistissa ja käytössä sanonta
"Lähti kuin k uppa Töölöstä" 😄
- Anonyymi00005UUSI
Nykytilanne?
- Anonyymi00007UUSI
Hyvä paikka ja vielä saadaan panobussi kulmille horoeukon mukana,niin täydellinen paikka lapsiperheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471349
- 55792
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe38711- 80617
Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39586- 45585
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa31572Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...53571Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi49557- 32530