Poikani on kannabiksen käyttäjä.

Huumeillestop

Millä saisin tajuamaan.Poikani 20v asun vielä hänen kanssaan. Viimeiset 2v ollut ihan helevetti. Jätti lukion kesken monet kerrat käytiin sopimassa uudelleen kurssit ei mennyt. Nyt diaksinoitiin vaikea masennus 3 kertaa vaihdettu lääkkeet. Käy terapiassa. Ei saa otetta mistään kaverit häipyy yksitellen..ihana poika rakastan yli kaiken. En.vaan tiedä enään mitä tekisin?????Vanhempi poika asuu omillaan ja käy töissä ihan ok.

5

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plähhh

      Enpä tiedä miten neuvoisin kun nykyinen mieheni käytti kannabista aluksi ja joi. Nykyään hän piikittää subuteksia.... Yritä saada tajuamaan ettei huumeissa ole mitään hienoa ja noin nuorena olisi hieno tulevaisuus edessä, eikä pilaisi sitä huumeilla. Toki osa jää vain kannabiksen poltteluun mutta on tullut selväksi että suuri osa siirtyy myös vahvempiin... Ei tästä mitään apua ollut mutta toivon että poika tajuaa lopettaa ajoissa ja siirtyä päihteettömään elämään!

    • aloittajanainen

      Kiitos kun vastasit. Sitä Toivon ollaan nyt muuttamassa erilleen. Pääsee nuorille tarkoitettuun tuettuun asuntoon helpottaa ehkä hieman. Toivon sydämestäni että ymmärtäisi lopettaa. 100‰ tuki minulta kaikkeni teen. Isänsä alkoholisti juonut nyt 12 viikkoa putkeen. Ihanaa kesää sinulle :)

    • nziovnsdg

      Olen pahoillani,mutta vika taitaa olla geeneissä,mulla on ihan sama jopa molemmista vanhemmista,tosin olen onnistunut jo rauhoittumaan todella paljon. Ikäni olen päihteitä käyttänyt ja poltan edelleen hamppua,tosin melko harvoin. Kaikki lähti kiusaamisesta ja väärästä kaveriporukasta,loppujen lopuksi päätöksen tein itse. Käytin yhteenaikaan jopa suonensisäiseti amfetamiinia ja joskus subuakin kokeillut,mutta en tykännyt,sitten päätin että vaihdan kaupunkia ja se päätös luutavasti pelasti mut pahimmalta. Poikas on kuitenkin vielä nuori ja kaikki mahdollisuus on edessä. Hoitakaa masennus balanssiin,ei liikaa kerralla,se vain ahdistaa enemmän.

      • aloittajanainen

        Kiitti vastauksesta ja tsemppiä sinulle. Oon muuten huomannut ton että sitä alkaa ahdistaa helposti varsinkin kun kyselen siltä liittyen kannibikseen. Oon nyt lopettanut kyselyn. Polttaa enään kerran kuussa haistan sen heti. Juteltiin siitä ni sano et sen on pakko päästä pois tästä maailmasta edes hetkeksi ja murheista myös. On kyllä iloisempi mutta vieläkin vetäytyy omiin oloihinsa eikä lähde juttuihin mukaan kavereita kyllä käy ja ne tietää masennuksesta. Pelkäsin kesää ajattelin että räjähtää käsiin kun voi tulla ja mennä ei se niin mennytkään. Osa kavereista häipynyt niitä ketä en tuntenut oikein hyvin. Toivotaan että kaikki menee hyvin.


    • ganjaa

      Poikasi on vain ihastunut ganjaan! I love <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe