Merkittävä taloudellinen hyöty kunnassa on hyvin toimiva sisäinen joukkoliikenne, joka palvelee ja parantaa kunnan elinkeinoa, nostaen kunnan verotuloja sekä pitäen kunnan aktiivisena, elinvoimaisena, että haluttavana asuinpaikkana.
Kunnassa on osin puutteita sisäisessä joukkoliikenteessä, joka pitäisi rahan paremmin kunnan sisällä, joten tovottavasti joukkoliikenne päivitetään vastaamaan tämän ajan tarpeita ja nostamaan Lempäälän elinkeinoa ja hyvinvointia.
Toimiva sisäinen joukkoliikenne
11
202
Vastaukset
- edfghjkjhgfghjkjhgf
Maalaiskunnassa ei joukkoliikenne koskaan voi olla kaikkia aina palveleva, eikä tarvitsekaan. Jokainen on asuinpaikkansa valinnut ja silloin hyväksynyt ne ehdot, millä kotiinsa ja sieltä pois kulkee. Jos on niin kova sosialisti, että haluaa toisten taskuille kätensä tunkea, matkojensa järjestäjäksi ja maksajaksi, kannattaa muuttaa vaikka viherpunikkien Tampereelle.
- KehityksenJarruille
Kuka lopulta käy ja kenen taskuilla ?
Miten niin on sosialisti, jos haluaa kuntaa kehitettävän ?
Ei mikään maailmassa mene suotuisaan suuntaan ja eteenpäin, jos mitään uutta ei kehitetä, eikä tehdä.
Asuntoalueiden asukkaiden kiinteistöverot, hulemaksut ja verorahat kyllä kelpaavat. - lopetaJOtuoJauhaminen
KehityksenJarruille kirjoitti:
Kuka lopulta käy ja kenen taskuilla ?
Miten niin on sosialisti, jos haluaa kuntaa kehitettävän ?
Ei mikään maailmassa mene suotuisaan suuntaan ja eteenpäin, jos mitään uutta ei kehitetä, eikä tehdä.
Asuntoalueiden asukkaiden kiinteistöverot, hulemaksut ja verorahat kyllä kelpaavat.Ei kukaan estä sinua kehittämästä, mutta älä aina vaadi niitä maksajiksi, jotka itse hoitavat liikkumisensa.
Voit aloittaa kustantamalla ITSE jonkin pienen pätkän yhteistä kuljetusta, tai hommaat minibussin ja kuljetat sillä.
Tee OIKEASTI jotakin ja lopeta valittaminen, mikään ei mene suotuisaan suuntaa, jos ei itse tee mitään ja uutta kehitä!
Sosialisti on sellainen, joka haluaa kätensä tunkea toisten taskuille. Yleensä sellaiset asuvat kommuuneissa kaupungissa, tai kunnan vuokra-kasarmeissa, taidat olla eksynyt väärään paikkaan asumaan.
- EiTarvetta
Haja-astusalueilla lapset kuljetetaan verovaroin ilmaiseksi kouluihin ja mummot ja papat saavat taxilippuja tarpeen mukaan, joten ei siellä ole tarvetta bussikyyteihin. Muutenkin siellä on veronmaksajia suhteellisesti vähemmistönä.
- Epäilenpä
Jos asuu Jumalan selän takana, paikassa jossa lähimpään naapuriin ei ole edes näköyhteyttä, niin se on oma lukunsa.
- Järki-hoi
Hyvistä veronmaksajista kilpaillaan kuntien kesken ja heille kaavoitetaan heidän haluamiaan tontteja. Näillä uudehkoilla alueilla asuu paljon koululaisia sekä nuoria, joten tottakai sinne alunalkaen jos suunnitelllaan ja sittemmn järjestetään hyvät liikenneyhteydet, mikäli matkaa palveluihin tai kouluihin tulee yli 2km.
- Muuuttamassa
Dynaaminen menestynyt ja elinvoimainen kunta pärjää ja huolehtii asuinalueidensa asukkaiden tarpeista. Hyvä maine kantaa ja puhuu puolestaan, mutta huono maine sitäkin paremmin.
Ei liene paljon pyydetty, jos kaikilla suurehkoilla alueilla kulkee bussi, senhän pitäisi olla itsestään selvyys. Mahdollisesti voitaisiin hakea linja-autoille joku uusi kiertoreitti tai ehkäpä laittaa kaikki reitit uuteen tarkasteluun, tarve ja olosuhteet edellä. - kuinkamahtaaolla
Missä Lempäälässä on kaavoitettu alue josta on yli kilometri bussipysäkille ?. Saa etsiä, ei taida löytyä.
- HölmöäVäitöstä
JOO , ei ole todellista, eikä me asuta missään takapajulassa jossa ei kaikilla asuntoalueilla bussit kulkisi. Jos asia olisi tosi, niin ihan varmasti asia korjattaisiin viipymättä.
- TosiOutoa
Kyläilin taannoin Laasonportissa ja aikomukseni oli mennä sinne linja-autolla, hämmästykseni oli suuri kun minulle kerrottiin ettei sinne kulje linja-autot.
- toraperä
Kuka niin kerto ?. Valkkurilla pääsee puolenkilometrin päähän arkipäivinä M-P.
Toraperälle ( laasonportti ) aletaan todennäköisesti liikenne syksyllä. Eikä kylältäkään ole kuin parinkilometrin kävelymatka.
Toraperä on paikkakuntalaisten antama nimi asuntoalueelle kun siellä olevat useat ihmiset ei osaa muuta kuin valittaa ja kokevat kunnan kusettaneen heitä.
Toraperästä tuli asuntoalue traakistenkin tapahtumien jälkeen peltoalueen joudutta lopuksi kunnan haltuun. Kunta ei tiennyt mitä alueelle lopuksi tekee kun oli ensin antanut luvan peltomaan pois vientiin Tampereen ohitustien penkkoihin. Siis kaiketi nykymittapuun mukaan ajateltu, jos ei muuhun kelpaa niin tehdään asuntoalue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931