Kangasalan autopurkaamo

Roaming64

Kangasalan autopurkaamo on ihan kamala. Edusta on romua täysi ja öljyä pitkin maata. Miks kunta ei puutu asiaan. Jos mun pihalla olisi sillain niin johan kunta olisi puuttunu.

7

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjkjkjlkjjlkj

      Sehän on autopurkaamo.ei mikään näyttelytila.Niin sullahan ei ole purkaamoa,älä valita.Taas pitäisi yksi yrittäjä kuristaa kuoliaaksi.Sitäpaitsi omistaja on melkoinen persoona,käy katsomassa.

      • åäjgde

        Aloittaja luultavasti hakee sieltä vain varaosia.


      • Anonyymi

        joo, perswoonapa hyvinkin. kävin kerran, ekan ja vikan, kysyin löytyykö fordin 150 tehostajaan osia niin en ehtinyt lausetta loppuun kun sanoi että EI LÖYDY. olikohan tulossa juuri "joku lähetys" kun niin nopee oli toiminta. tiedä häntä. outo kaveri. ja kai toi Raisakin vielä joskus löytyy.


    • Anonyymi

      Eikös tällä omistajalla ollut joskus samanlainen auto mitä Raisa Räsäsen jutussa esiteltiin? Onkohan tontti kaivettu ”puhtaaksi” ihan sen takia ettei löydy yllätyksiä.

      • Anonyymi

        Eikös siinä jotain kaivauksia ole tehty? Tosin en tiedä kuinka tattavasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siinä jotain kaivauksia ole tehty? Tosin en tiedä kuinka tattavasti..

        ei tarpeeksi kattavasti.


      • Anonyymi

        saattaa mennyt ruttariin jonkun romun mukana, ei löydy ikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      179
      2643
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1632
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1492
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1454
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      119
      1041
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      930
    Aihe