Älykkäät uskovat

tämä.on.totuus

Tyhmät menevät kadotukseen. Mikä onkin heille täysin okein, joku taso Taivaassa onkin syytä olla. Ketä kiinnostaisi viettää ikuisuutensa jonkun tylsän ateistin kanssa? Itse en jaksa ateisteja ja heidän vihapuheitaan edes täällä ajassa.

10

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve.menoa

No onneksi sinäkin kuolet kuollessasi. Loppuvat nuo ikävät juttusi siihen.
      Ei tuollaista kukaan ikuisesti jaksa katsellakaan.

• tämä.on.totuus

Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.

Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.

• tämä.on.totuus

Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama

Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)

Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita!

• terve.menoa
        tämä.on.totuus kirjoitti:

Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.

Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.

Totuus on se, että sinä kirjoittelet paskaa. Suuret luulosi eivät tee sinusta ikuista.

• tämä.on.totuus
        tämä.on.totuus kirjoitti:

Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama

Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)

Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita!

Vain kaikkein eniten väärinuskovat levittävät sanomaana rekkojen avulla. Oikea tapa on kertoa ilosanomaa, eli siis sitä, että kenenkään ei ole mikään pakko palaa ikuisessa tulessa kuolemansa jälkeenkään, juuri siellä, missä sen kuulemista kaihdetaan. Eli ateistien keskuudessa. Ajattelen tässä juuri kaikkia niitä syntymästään saakka ateisteina olleita, jotka eivät koskaan ole kuullet Jumalan armosta ja rakkaudesta, joiden takia heidänkään ei tarvitse kärsiä ikuisessa tulessa, jos he vain alkaisivat uskomaan siihen.

Mietin usein, millaisia vanhempia on näillä ateistilapsilla, kun eivät kerro lapsilleen Suurtesta Totuudesta eivätkä Pelastuksen Tiestä, vaan antavat lastensa jäädä synnin orjuuteen ja saatanan valtaan niin, että joutuvat sitten kadotukseen. Eivtkö ateistivanhemmat rakasta lapsiaan lainkaan!

Olen niin monta kertaa itkenyt sinunkin sielusi puolesta. Sinun pitäsii lopettaa nikkien varastelu, ottaa kaste ja alkaa kunnolliseksi kristityksi, mieluummin luterialiseksi, sillä luterilaiset ovat kaikista kristityistä ja ylipäätää kaikista ihmisistä maailmassa, harmittomimnpia, enimmäkseen.

Osdotan niin päivää, jolloin sinäkin olet valmis tekemään suuren ratkaisun elämässäsi ja kääntymään kasvotusten Valon Herrana kohti, pios siitä pimeydestä, jossa sielusi nyt riutuu!

• tämä.on.totuus kirjoitti:

" Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään. "
        Tutkimusten mukaa ateistit ovat reilusti jumaluskovia älykkäämpiä. Lue tästä:
        http://www.is.fi/tiede/art-2000000647575.html

• Epäilijä

Näitä Jeesukseksi itseään luulevia riittää.
      Mielisairaalat on niitä pullollaan, kaduille niitä riittää ja netissä viimeistä tuomiota jakavaa häiriintynyttä Jeesusta vasta iso esiintymä onkin.
      Mahtaisi oikeaa Jeesusta nolottaa hullut seuraajansa.

• No missä niitä sinun älykkäitä uskoviasi sitten oikein on? En itse ainakaan tunne yhtäkään älykästä uskovaa.

• sitähän.se

Heitä on vain satukertomuksissa, aivan kuten jumaliakin.

• henget.puhuvat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      62
      3762
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3138
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      78
      2360
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1620
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      67
      1367
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      89
      1223
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      40
      1141
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1011
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      995
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe