Älykkäät uskovat

tämä.on.totuus

Tyhmät menevät kadotukseen. Mikä onkin heille täysin okein, joku taso Taivaassa onkin syytä olla. Ketä kiinnostaisi viettää ikuisuutensa jonkun tylsän ateistin kanssa? Itse en jaksa ateisteja ja heidän vihapuheitaan edes täällä ajassa.

10

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve.menoa

      No onneksi sinäkin kuolet kuollessasi. Loppuvat nuo ikävät juttusi siihen.
      Ei tuollaista kukaan ikuisesti jaksa katsellakaan.

      • tämä.on.totuus

        Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.

        Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.


      • tämä.on.totuus

        Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama

        Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)


        Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita!


      • terve.menoa
        tämä.on.totuus kirjoitti:

        Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.

        Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.

        Totuus on se, että sinä kirjoittelet paskaa. Suuret luulosi eivät tee sinusta ikuista.


      • tämä.on.totuus
        tämä.on.totuus kirjoitti:

        Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama

        Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)


        Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita!

        Vain kaikkein eniten väärinuskovat levittävät sanomaana rekkojen avulla. Oikea tapa on kertoa ilosanomaa, eli siis sitä, että kenenkään ei ole mikään pakko palaa ikuisessa tulessa kuolemansa jälkeenkään, juuri siellä, missä sen kuulemista kaihdetaan. Eli ateistien keskuudessa. Ajattelen tässä juuri kaikkia niitä syntymästään saakka ateisteina olleita, jotka eivät koskaan ole kuullet Jumalan armosta ja rakkaudesta, joiden takia heidänkään ei tarvitse kärsiä ikuisessa tulessa, jos he vain alkaisivat uskomaan siihen.

        Mietin usein, millaisia vanhempia on näillä ateistilapsilla, kun eivät kerro lapsilleen Suurtesta Totuudesta eivätkä Pelastuksen Tiestä, vaan antavat lastensa jäädä synnin orjuuteen ja saatanan valtaan niin, että joutuvat sitten kadotukseen. Eivtkö ateistivanhemmat rakasta lapsiaan lainkaan!

        Olen niin monta kertaa itkenyt sinunkin sielusi puolesta. Sinun pitäsii lopettaa nikkien varastelu, ottaa kaste ja alkaa kunnolliseksi kristityksi, mieluummin luterialiseksi, sillä luterilaiset ovat kaikista kristityistä ja ylipäätää kaikista ihmisistä maailmassa, harmittomimnpia, enimmäkseen.

        Osdotan niin päivää, jolloin sinäkin olet valmis tekemään suuren ratkaisun elämässäsi ja kääntymään kasvotusten Valon Herrana kohti, pios siitä pimeydestä, jossa sielusi nyt riutuu!


      • tämä.on.totuus kirjoitti:

        Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.

        Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.

        " Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään. "
        Tutkimusten mukaa ateistit ovat reilusti jumaluskovia älykkäämpiä. Lue tästä:
        http://www.is.fi/tiede/art-2000000647575.html


    • Epäilijä

      Näitä Jeesukseksi itseään luulevia riittää.
      Mielisairaalat on niitä pullollaan, kaduille niitä riittää ja netissä viimeistä tuomiota jakavaa häiriintynyttä Jeesusta vasta iso esiintymä onkin.
      Mahtaisi oikeaa Jeesusta nolottaa hullut seuraajansa.

    • No missä niitä sinun älykkäitä uskoviasi sitten oikein on? En itse ainakaan tunne yhtäkään älykästä uskovaa.

      • sitähän.se

        Heitä on vain satukertomuksissa, aivan kuten jumaliakin.


    • henget.puhuvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe