Tyhmät menevät kadotukseen. Mikä onkin heille täysin okein, joku taso Taivaassa onkin syytä olla. Ketä kiinnostaisi viettää ikuisuutensa jonkun tylsän ateistin kanssa? Itse en jaksa ateisteja ja heidän vihapuheitaan edes täällä ajassa.
Älykkäät uskovat
10
182
Vastaukset
- terve.menoa
No onneksi sinäkin kuolet kuollessasi. Loppuvat nuo ikävät juttusi siihen.
Ei tuollaista kukaan ikuisesti jaksa katsellakaan.- tämä.on.totuus
Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.
Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään. - tämä.on.totuus
Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama
Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)
Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita! - terve.menoa
tämä.on.totuus kirjoitti:
Miten niin ikävät. Minähän annan aina toivoa ja valoa myös ateisteille osoittamalla heille, että on olemassa toinenkin tie. Tie, joka vie paljon pidemmälle.
Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään.Totuus on se, että sinä kirjoittelet paskaa. Suuret luulosi eivät tee sinusta ikuista.
- tämä.on.totuus
tämä.on.totuus kirjoitti:
Iloinen (GAY) ja muutenkin Tie on rekkojen saartama
Hihhulin Psyyke: hitaasti se palaa maassamme, paineessa hiukan erinlailla ;)
Ei ole myöskään vikani, jos evankelistat ovat vajakkeja hiennnuuskijoita!Vain kaikkein eniten väärinuskovat levittävät sanomaana rekkojen avulla. Oikea tapa on kertoa ilosanomaa, eli siis sitä, että kenenkään ei ole mikään pakko palaa ikuisessa tulessa kuolemansa jälkeenkään, juuri siellä, missä sen kuulemista kaihdetaan. Eli ateistien keskuudessa. Ajattelen tässä juuri kaikkia niitä syntymästään saakka ateisteina olleita, jotka eivät koskaan ole kuullet Jumalan armosta ja rakkaudesta, joiden takia heidänkään ei tarvitse kärsiä ikuisessa tulessa, jos he vain alkaisivat uskomaan siihen.
Mietin usein, millaisia vanhempia on näillä ateistilapsilla, kun eivät kerro lapsilleen Suurtesta Totuudesta eivätkä Pelastuksen Tiestä, vaan antavat lastensa jäädä synnin orjuuteen ja saatanan valtaan niin, että joutuvat sitten kadotukseen. Eivtkö ateistivanhemmat rakasta lapsiaan lainkaan!
Olen niin monta kertaa itkenyt sinunkin sielusi puolesta. Sinun pitäsii lopettaa nikkien varastelu, ottaa kaste ja alkaa kunnolliseksi kristityksi, mieluummin luterialiseksi, sillä luterilaiset ovat kaikista kristityistä ja ylipäätää kaikista ihmisistä maailmassa, harmittomimnpia, enimmäkseen.
Osdotan niin päivää, jolloin sinäkin olet valmis tekemään suuren ratkaisun elämässäsi ja kääntymään kasvotusten Valon Herrana kohti, pios siitä pimeydestä, jossa sielusi nyt riutuu! tämä.on.totuus kirjoitti:
Sehän on iloinen sanoma. Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään." Ei ole minun vikani, jos ateistit eivät halua kuunnella tai eivät synnynnäisten vajavaisuuksien takia pysty ymmärtämään. "
Tutkimusten mukaa ateistit ovat reilusti jumaluskovia älykkäämpiä. Lue tästä:
http://www.is.fi/tiede/art-2000000647575.html
- Epäilijä
Näitä Jeesukseksi itseään luulevia riittää.
Mielisairaalat on niitä pullollaan, kaduille niitä riittää ja netissä viimeistä tuomiota jakavaa häiriintynyttä Jeesusta vasta iso esiintymä onkin.
Mahtaisi oikeaa Jeesusta nolottaa hullut seuraajansa. No missä niitä sinun älykkäitä uskoviasi sitten oikein on? En itse ainakaan tunne yhtäkään älykästä uskovaa.
- sitähän.se
Heitä on vain satukertomuksissa, aivan kuten jumaliakin.
- henget.puhuvat
"joku taso Taivaassa onkin syytä olla"
Tämäkin pastori nostaa taivaallista tasoa: https://www.youtube.com/watch?v=me2H7Ja93Wg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278