cretu-- vetäytyy

cretu---

Olen sitä mieltä, että tehtäväni tällä foorumilla on täytetty.

Tavoitteni oli saada nuoren maan kreationistit ja naturalistit huomaamaan se, miten paljon heidän ennalta totena pitämänsä maailmankatsomus ja usko vaikuttavat heidän ajatuksiinsa ja johtopäätöksiin tieteellisen tutkimuksen tuloksista ja luonnosta tehdyistä havainnoista.

Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita ja toivon teille mitä parhainta tulevaisuutta, onnellisia aikoja ja menestystä elämäänne. :-)

16

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrikiittää

Kiitos käynnistä, ja oli ihan kiva huomata että joku muukin on sitä mieltä että fundien lisäksi arvostelukyvyttömiä löytyy myö herkkäusko-evokeista, sillä eihän tieteellä ja evoluutioerialla ole todellisuudessa muuta yhteistä kuin se että uskomusvapaa tiede ( n. 30 % tieteestä), torppaa evoluutioteorian täysin.

• Jyrin_kiitos_paskaa

Kiittelehän Jyri sitä pedofiileja suojelevaa jehovakulttiasi, etteivät ole paljastaneet kaappihomouttasi samalla, kun näytät jotain faktaa väitteidesi perustaksi. Hehe, ethän sinä tule näyttämään, koska olet pelkkä palstapelle.

• Knark5

Aloituksesi olikin lähes ainoa järkevä tekosi.

Esitänpä kuitenkin profetian, että parin viikon päästä ilmaannut uudelleen jollakin muulla nimimerkillä.

• cretu---

Lupaan sinulle sen, että en tule tälle foorumille jonkin muun nimimerkin kautta. Minä olen cretu--- ja valveutunut lukija huomaa pian, jos joku muu yrittää esiintyä minuna. Jos tulisin tälle foorumille myöhemmin jollakin toisella nimimerkillä, niin fiksut ihmiset huomaisivat sen. Täällä ei tosin ole kovin montaa fiksua ihmistä, joten sellainen harhautus voisi onnistua. Onhan minunkin arveltu olleen milloln kukakin aiemmin täällä kirjoittanut hörhö, vaikka olen ainoa järkevä kreationisti täällä sinä aikana, jona olen seurannut foorumia.

Terveisin.... nimikirjaimet. :-)

• Ymmärrän hyvin. Sitten kun väitteitäsi alettiin kyseenalaistaa urakalla, huomasit, ettet niitä pystykään puolustamaan, esimerkkinä vaikkapa tuo K/T-raja. Aika siis vaihtaa maisemaa.

• cretu---

Rakas Piikkisika.

K/T raja ei ole millään tavalla tieteellistä maailmankuvaani vastaan.

Minä rakastan sinua Piikkisika. Rakastatko sinä minua? :-)

Elämäni kulkee kohti loppuaan. En jaksa enää kauan jatkaa tätä väittelyä. Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita ihmisiä ja toivotan teille kaikkea hyvää.

• "K/T raja ei ole millään tavalla tieteellistä maailmankuvaani vastaan."

Eihän siitä edes ole kysymys, vaan siitä, ettet kykene järkevästi selittämään, miten nuo lajit ovat tulleet olemassaoloon K/T-rajan jälkeen kun kiistät evoluution. Yrität puhua aiheen vierestä, kun et kykene puhumaan aiheesta.

"Minä rakastan sinua Piikkisika. Rakastatko sinä minua? :-)"

En. Pidän sinua tyypillisenä valehtelijana enkä arvosta sitä lainkaan.

"Elämäni kulkee kohti loppuaan. En jaksa enää kauan jatkaa tätä väittelyä. Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita ihmisiä ja toivotan teille kaikkea hyvää."

Kiitos samoin.

• älyttömyyspaistaa
        moloch_horridus kirjoitti:

"K/T raja ei ole millään tavalla tieteellistä maailmankuvaani vastaan."

Eihän siitä edes ole kysymys, vaan siitä, ettet kykene järkevästi selittämään, miten nuo lajit ovat tulleet olemassaoloon K/T-rajan jälkeen kun kiistät evoluution. Yrität puhua aiheen vierestä, kun et kykene puhumaan aiheesta.

"Minä rakastan sinua Piikkisika. Rakastatko sinä minua? :-)"

En. Pidän sinua tyypillisenä valehtelijana enkä arvosta sitä lainkaan.

"Elämäni kulkee kohti loppuaan. En jaksa enää kauan jatkaa tätä väittelyä. Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita ihmisiä ja toivotan teille kaikkea hyvää."

Kiitos samoin.

En tiedä, mistä MH:n katkera sävy mahtaa johtua, mutta olisiko hänenkin aika mennä itseensä ja todeta,että kommenttinsa oli ala-arvoinen? Eikö pelkkä kiitos ja näkemiin olisi riittänyt?! Toisin kuin cretu, en voi sanoa rakastavani ihmistä,joka vastaa noin törkeillä sanoilla ihan asialliseen kirjoitukseen,jotain on MH:lla todella vinossa! Kiitos cretu ja valoisaa jatkoa.

• Perreles
        älyttömyyspaistaa kirjoitti:

En tiedä, mistä MH:n katkera sävy mahtaa johtua, mutta olisiko hänenkin aika mennä itseensä ja todeta,että kommenttinsa oli ala-arvoinen? Eikö pelkkä kiitos ja näkemiin olisi riittänyt?! Toisin kuin cretu, en voi sanoa rakastavani ihmistä,joka vastaa noin törkeillä sanoilla ihan asialliseen kirjoitukseen,jotain on MH:lla todella vinossa! Kiitos cretu ja valoisaa jatkoa.

Molo on sivistymätön ääliö. Ei hänen katkerille höpinöilleen kannata huomiota antaa. Paistukoon helvetissä mokoma ääliö aborttimurhaajahoitsu.

• älyttömyyspaistaa kirjoitti:

"En tiedä, mistä MH:n katkera sävy mahtaa johtua, mutta olisiko hänenkin aika mennä itseensä ja todeta,että kommenttinsa oli ala-arvoinen? Eikö pelkkä kiitos ja näkemiin olisi riittänyt?!"

Tarkoitat siis, että minun olisi pitänyt vain hyväksyä cretun julkinen valehtelu? Sellaistako sinä sieltä Raaatustasi luet? Valehteleminen on siis sinusta ok, kunhan ilmoittaa, että rakastaa kaikkia.

"Toisin kuin cretu, en voi sanoa rakastavani ihmistä,joka vastaa noin törkeillä sanoilla ihan asialliseen kirjoitukseen,jotain on MH:lla todella vinossa! Kiitos cretu ja valoisaa jatkoa."

Eli sinä et rakasta minua, koska sanoin, etten rakasta cretua, koska hän valehtelee. Tiedätkö, en minäkään rakasta sinua, vaan pidän sinua yksinkertaisena urpona.

• tieteenharrastaja

Ainakin henkselinpaukutusvalehtelusi määrätavoite on komeasti ylitettykin.

• Tanekod

Että sellaista tyhjänpäiväisyyttä Jumalan luomisesta. On Hän luonut sen pitkän tai lyhyen kaavan mukaan so what. Ja mikä on Jumalalle aikoja, koska Hän itse luonut ajan? Puhutaan ja väitellään nyt aurinkopäivistä, vaikka koko aika on suhteellista! Toisaalta Luomiskertomuksen asemasta geologisena tutkimuksena, vaikka koko kirjoitus on profetiaa, ja siten luettava. Kukaan ihminen ei ole luomista nähnyt ja siten myös ymmärrettävä, kuten Ilmestyskirja. Tieteessä on paljon totuutta, eikä se sodi Jumalan sanaa vastaan ellei siihen liitetä oheeisena ateistista aspektia, jota kyllä on tehty sitten valistuksen, Feuerbachin, Marxin ja Freudin mutta heidän teoriansa ovat ateistis-asenteellisia lähtökohtaisesti, joten tutkimustulokset ovat siemenensä mukaisia!

• Onko pulun nyt aika lentää omiensa keskuuteen ja kertoa voittaneensa?

• On sellainen epäilys, että tuonkin pulun ainoa omainen on viranomainen.

• IlkimyksenUutispalvelu

JC:hän oli jossakin vaiheessa sitä mieltä että hänen osuutensa alkaa olla valmis. Mielestään hän oli opettanut evokkeja riittävästi niin taksonomiassa kuin todennäköisyyslaskennossa. Hän taisi surra sitä, että moloch_horridus ei vieläkään aivan usko hänen opetuksiaan ja uttia hän kai piti aivan kehityskelvottomana. :-D

itte.pirun ajatus siitä, että jyrtsi, cretu-- ja JC ovat kolmoset, kuulostaa melkein todennäköiseltä...

• Anonyymi

Et sinä ole mihinkään vetäytynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8768
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4988
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4492
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      72
      4013
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      53
      3328
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3276
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3096
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2756
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2541
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2535
    Aihe