Ei tuota kauaa katsele saatana sentään
On tuolla Halla-aholla karsea naama
9
228
Vastaukset
- syö.paskaa.vasurihomo
Voiko vitutukseen kuolla?
- ööran
voi, ja vallan mainio tapa valita kuolintapansa! Jatka vaan!
- robottia
Miten se mestari kellekään näyttää mitään kun ei ole uskaltanut edes armeijaa käydä. Pelkäsi vissiin että hänestä tehtäisiin mies.
- koululainen9v
Ei Mestarin tarvitse itse käsiään liata, sitä varten on apupoikia.
- ppetolinnunp
Eipä tuo huhtasaarikaan petolinnusta eroa
- mahtavaahallis
On se hyvä jos eurokommunistien ainut kritiikki keskittyy ulkonäköön. Siis ei huolta. Olemme parempia ihmisiä kuin vasurit, eurokommarit ja suvakit. Hallis on huippu.
Josko vaan kuunnellaan mitä asiaa halla aholla on ja mitä tapahtuu suomen pettureille.
- Voihyvääpäivää
Mua ei kiinnosta Halla-Ahon naama, vaan se mitä raksuttaa tuon suuren pääkopan sisällä! Sama pätee muihin perussuomalaisiin edustajiin. Ollaahan me jo tarpeeksi nähty tätä omaedustus tärkein jengiä vallassa Suomessa. Se kaunis naama ei välttämättä takaa koko kansalle hyvää tulevaisuutta. Eikä nää oo mitkään hemmetin missikisat vaan raakaa päivänpolitiikkaa! Ihmekkään kun Suomessa asiat hassusti, kun yksinkertaiset ihmiset äänestää ulkonäön perusteella.
- aina-ilman-daamia
Ilmeisesti Soini, Sipilä tai Orpo saa sinut syttymään?
Ainahan voit tietenkin kaivaa Astrid Thorsin kuvan yöpöydän laatikosta ja viettää aikasi hänen seurassaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191