Ei tuota kauaa katsele saatana sentään
On tuolla Halla-aholla karsea naama
9
235
Vastaukset
- syö.paskaa.vasurihomo
Voiko vitutukseen kuolla?
- ööran
voi, ja vallan mainio tapa valita kuolintapansa! Jatka vaan!
- robottia
Miten se mestari kellekään näyttää mitään kun ei ole uskaltanut edes armeijaa käydä. Pelkäsi vissiin että hänestä tehtäisiin mies.
- koululainen9v
Ei Mestarin tarvitse itse käsiään liata, sitä varten on apupoikia.
- ppetolinnunp
Eipä tuo huhtasaarikaan petolinnusta eroa
- mahtavaahallis
On se hyvä jos eurokommunistien ainut kritiikki keskittyy ulkonäköön. Siis ei huolta. Olemme parempia ihmisiä kuin vasurit, eurokommarit ja suvakit. Hallis on huippu.
Josko vaan kuunnellaan mitä asiaa halla aholla on ja mitä tapahtuu suomen pettureille.
- Voihyvääpäivää
Mua ei kiinnosta Halla-Ahon naama, vaan se mitä raksuttaa tuon suuren pääkopan sisällä! Sama pätee muihin perussuomalaisiin edustajiin. Ollaahan me jo tarpeeksi nähty tätä omaedustus tärkein jengiä vallassa Suomessa. Se kaunis naama ei välttämättä takaa koko kansalle hyvää tulevaisuutta. Eikä nää oo mitkään hemmetin missikisat vaan raakaa päivänpolitiikkaa! Ihmekkään kun Suomessa asiat hassusti, kun yksinkertaiset ihmiset äänestää ulkonäön perusteella.
- aina-ilman-daamia
Ilmeisesti Soini, Sipilä tai Orpo saa sinut syttymään?
Ainahan voit tietenkin kaivaa Astrid Thorsin kuvan yöpöydän laatikosta ja viettää aikasi hänen seurassaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561420Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli521152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50928Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170927Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76914Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy196761Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736