Miten voisin estää selajaan automaattisen latautuvat play mainokset?
Ne häiritsee ja vievät turhaan koneen tehoja...
Käytän Firefox selaajaa Windows 10:ssä.
Miten estää selaajaan saapuvat mainokset?
16
261
Vastaukset
- apinaetgorilla
Videoiden alussa tulevia mainoksia tuskin voi estää.
Muuten mainoksia estetään mainostenestäjällä. uBloskOrigin, Adblock plus vaikkapa.- etsii_tietoa
Kiitos! Pitää asentaa...
Noissahan on nykyään semmoisia että tunnistavat tuollaiset temppuilut ja sitten mainos näkyy samalla tavalla mutta sitä ei voi halutessaan kelata niin kuin normaalisti.
Helpoiten pääsee mainoksista maksamalla.- sammakoita.suussa
M-Kar kirjoitti:
Noissahan on nykyään semmoisia että tunnistavat tuollaiset temppuilut ja sitten mainos näkyy samalla tavalla mutta sitä ei voi halutessaan kelata niin kuin normaalisti.
Helpoiten pääsee mainoksista maksamalla.Hihih. Hurukselalainen alle nelikymppinen sammakonkasvattaja maksaa mainoksista.
sammakoita.suussa kirjoitti:
Hihih. Hurukselalainen alle nelikymppinen sammakonkasvattaja maksaa mainoksista.
Miksi mainoksista pitäisi maksaa?
Yleensä maksetaan siitä että ei olisi mainoksia tai muutakaan roskaa, että pääsisi asiakkaaksi eikä tuotteeksi.- kylläpäs-estyvät
Kyllä ainakin YouTuben alkumainokset ja muutkin estyy ublockilla.
- sammakoita.suussa
M-Kar kirjoitti:
Miksi mainoksista pitäisi maksaa?
Yleensä maksetaan siitä että ei olisi mainoksia tai muutakaan roskaa, että pääsisi asiakkaaksi eikä tuotteeksi.Päätä äkkiä mitä huomenna selität
"Helpoiten pääsee mainoksista maksamalla. "
"Yleensä maksetaan siitä että ei olisi mainoksia tai muutakaan roskaa ....." sammakoita.suussa kirjoitti:
Päätä äkkiä mitä huomenna selität
"Helpoiten pääsee mainoksista maksamalla. "
"Yleensä maksetaan siitä että ei olisi mainoksia tai muutakaan roskaa ....."Ei minun tarvitse päättää mitään kun on olen selvällä suomella sanonut aikoja sitten, että maksamalla pääsee mainoksista eroon.
Kerro minkä takia haluat maksaa mainoksista kun tuollaisia selität?- sammakoita.suussa
M-Kar kirjoitti:
Ei minun tarvitse päättää mitään kun on olen selvällä suomella sanonut aikoja sitten, että maksamalla pääsee mainoksista eroon.
Kerro minkä takia haluat maksaa mainoksista kun tuollaisia selität?Ei tarvitse minun tarvitse maksaa kun haluan mainoksista eroon.
- Ikioma-mielipide
Jos sivustoa tai palvelua pidetään yllä mainos varoin, on oikeus ja kohtuus pakottaa palvelun käyttäjät katsomaan tarjotut mainokset. Kyllä ihan luonnostaan ylitse ampuva mainostarjonta karsii palvelun käyttäjät, ja sivusto tai palvelu kuolee siihen.
Suomi24 on jo pilannut sivustonsa mainosten määrällä ja sijoituksella, ellen pystyisi sulkemaan mainoksia pois, en varmasti kävisi näitä sivuja selailemassa ollenkaan.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit- jyrkkä-ei-mainoksille
Edes se rukoilevahahmoinen kissanpoika ei saa minua poistamaan mainoksenestoa.
- jyrkkä-ei-mainoksille
jyrkkä-ei-mainoksille kirjoitti:
Edes se rukoilevahahmoinen kissanpoika ei saa minua poistamaan mainoksenestoa.
http://imgur.com/5ISoSD5
Eli tämä.
- dfjejewj3
pirullista koko mainoksillaan saastuttajien toiminta.
hyvä tuote myy itseensä mainostamatta! - ei_näy_tilityksiä
Minulla menee kaikki tuotteet boikottiin, jotka kehtaavat käyttää nettikaistaani ilman lupaa ja vieläpä maksamatta siitä!
Moni sivusto elää mainostuloilla. Siksi en juuri käytä mainosten estoa. Jos tulovirta loppuu niin sivusto kuolee. On monia hyviä sivuja joissa tykkään käydä. Suomalaisia on melko vähän ja tämän kokoisessa maassa sivuston pito mainostuloilla hankalaa. Samoin vaikka blogilla tai youtube kanavalla eläminen.
Mainospoistimen käyttö kannattaa myös siksi, että mainosten kautta on liian usein levitetty haittaohjelmia. Virustorjunnan yhdistäminen mainosten torjuntaan parantaa koneen turvallisuutta.
Minulla on muutamista sivustoista poistettu mainostorjunta juurikin kannatussyistä. Jos mainokset eivät olisi niin häiritseviä kuin mitä ovat vilkkuvine ja liikkuvine kuvineen niin voisin harkita muuta järjestelyä useammankin sivun kohdalla. Tällä hetkellä sivut latautuvat niin paljon nopeammin ilman mainoksia että sekin puoltaa mainostorjuntaa.
Itse suosittelen uBlock ja uMatrix ohjelmia, joskin tuota jälkimmäistä vain sellaiselle joka on valmis hieman virittelemään ja kokeilemaan saadakseen kunkin sivuston asetukset kohdalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386