Te jotka ette tunne Jeesusta, ettekö ikinä pelkää, että kuinka minun käy ja mihin minä joudun kun kuolema minutkin korjaa?
Terve pelko on ihan fiksua, se laittaa panemaan asiat järjestykseen ja tekemään sen mitä vaaditaan, että vaara vältetään. Kuka on se joka ei jyrkännettä pelkää, pelkää putoavansa ja kuolevansa tahi ainakin vammautuvansa vakavasti pudotessaan korkealta.
Raamattuun on kirjoitettu, että joka uskoo ja kastetaan, pelastuu, mutta joka ei usko se tuomitaan kadotukseen.
Ja tuota kadotusta olisi syytä hieman pelätä, se on paljon pahempi kuin kuolema, joka itsessään on vain majanmuutto uuteen elämään ja kristityllä taivaselämään paratiisiin. Mutta kadotukseen joutuminen on jotain järkyttävää, niin järkyttävää, että sitä ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään.
Kadotus on ikuinen ja sieltä ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä pois. Ja se merkitsee, että kadotukseen tuomittu on siellä tulijärvessä rangaistuksen alaisena ikuisuudesta ikuisuuteen, saatanan ja hänen joukkojensa kanssa.
Juuri siksi Jeesus kuoli ja kärsi, ettei Jumalan tarvitsisi lähettää ketään tuohon kauhujen paikkaan, jota Jumala ei niinkään tarkoittanut ihmisille vaan perkeleelle ja hänen joukoilleen.
Ja muistakaa, että rakkaus meihin ihmisiin piti Jeesuksen ristillä, piti kunnes hän oli maistanut kyllin rangaistusta meidän ihmisten puolesta, koska olemme hänen käskynsä rikkoneet.
Ja nykyään Jeesus tekee mitä vain ja laittaa palvelijansa ja enkelinsä tekemään mitä vain, että hän saisi itse kunkin ihmisen luottamuksen ja rakkauden voitetuksi itselleen.
ETTEKÖ IKINÄ PELKÄÄ?
1
62
Vastaukset
- Näenlauman
Pelottaa se, kun näen, että suuri eksytettyjen joukko on todellakin vaeltamassa jyrkänteeltä, kuin sopulilauma.
Voi rakkaat älkää menkö, älkää menkö maailman virran mukana, katsokaa ristiin, vain suoraan ristiin rukoillen.Aika on paha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797