Että ennen Halla-ahon voittoa kaikki maahanmuuttokeskustelu mm Helsingin Sanomien ja Iltalehden/sanoman kommenteissa oli pääasiassa maahanmuuttokriittistä ja viimeaikoina näytti siltä, että sellainen puhe jopa sallittiin näissä isorikkaiden omistamissa uutiskanavissa. Heti eilisestä lähtien tuntuu kuin täysin eri ihmiset olisi päästetty ääneen. Yht' äkkiä kaikki kansan kommentoijat ovatkin täysin Maahanmuuttikriittisyyttä vastaan! Pelkkää suvaitsevaisuutta kerrassaan.
Minulla vain pistää silmään tälläinen täydellinen ajatuksenmuutos yhdessä yössä.
Voiko tämä olla todellista?
Itsellä ei niin suurta kannatusta yhtään mihinkään suuntaan nykymenossa, mutta kunhan tarkkailen mielenkiinnosta tätä nykymediaa isommalla suurennuslasilla. Katselen mihin maailma kulkee kun teitä oikein manipuloidaan mainosmaailman kikoilla.
Nyt on jotain oikeasti vääristynyttä ilmassa.
Tämä ihan vihjeenä vain. Tuskin otat todesta, kuittaat salaliittohöperönä ;D Mutta senkus. Kunhan kerroin. Ehkä yksi edes herää katselemaan maailmaa uusin silmin.
Huomasitteko sattumalta
4
197
Vastaukset
- Oppositioon
Maanantain neuvotteluissa Jussi vaati että hänelle riittää kun hallitussopimuksesta pidetään kiinni.
Se ei pääministerille ainakaan sopinut ja kokoomuksellekin moinen oli kauhistus. - Hymähdellen
Tottakai on ohjailua. Tulevaisuudessa voi toisin ajattelijat datan keruulla ottaa manipuloitavaksi. Kun on mahdollisuus, miksei sitä käytettäisi. Sellainen rehellisyyden tuntu, jonka vanha polvi ehkä muistaa, oli sekä pienyhteisön perinteen (vilunki paljastui), että oman poikkeusolosuhteiden (yhteinen sota) tuote. Nyt globaali bisnes vaatii hallittavuutta kaikilla tasoilla.
- Bror-Erik1974odin
Mutta kaltaisiini tosisuomalaisiin ei aloittajan kömpelö ohjaileminen pure ollenkaan,sekoi-
leminen valtakunnan yhteisissä asioissa ja vasiten uusiopersujen selittelyt hullunkurisen
perheen valinnasta upersujen johtoon vain vahvistivat sen faktan että puolue on ymmär-
tänyt asemansa aivan päin brinkkalaa jo vuosikausia. Eiks jeh? - älyäläjätä
Perus Suomalaiset puolueesta pakenevat kansanedustajat 20 kpl
äänestäjien pettäjät maanpetturit.
Laskunne tulee maksettavaksi seuraavissa vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175