Päiväpostin jakelu

mitänyt-taas-kysyy

Jakeluvastaavaan on mahdotonta löytää reittiä joten josko täältä löytyisi tietäjää.Vuosia jakelija jakoi postin ajallaan laatikkoryppääseen.Nyt kesäkautena uusi jakelija muutti reitin suuntaa päinvastaiseksi.Jolloin jakelu normaalin ajosuunnan postit tulevat paria tuntia myöhemmin.Eli varhaisempi jakelu toimii nyt toisella puolen.On se pirullista mistä pohjoisnavankautta täytyy pyörät käydä kääntämässä entiselle suunnalle.
Kysyin alkuun miksinäin?Vähän närkästyneenä vastattiin,ettei viitsi tyhjää ajoa tehdä ja muutti suunnan.
Eli voinko minä nyt vaihtaa laatikon paikkaa aikaisempaan jakelureunaan.?Vai kuka näistä päättää?

4

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kustivaanpolkee

      Elä oo itsekäs, jos pari tuntii postis myöhemmin laatikossa. Meillä ei tule edes joka päivä. Valita vaan niin käy kohta sullekin kun jakaja joutuu leikkaa nurtsia.

    • joko-me-kustiin

      Nurtsit kuuluu nurtsikortin kurssin käyneille.Posti ----kuriirille.Jokos se ratsu rannikolta on lähtenyt viestiä viemään?Salatieteiden tohtuuri tutkija täytyy olla jos yhteyksiin ns.asjakaspalveluun löytää.bingelibog.ja luuri korvaan.

    • tilattulehti

      Mikä hemmetti tätä päiväpostin jakelua vaivaa.Alkuvuosi on sellaista tökkimistä.Eilen ei jaettu taaskaan.Mistä hemputista voin löytää reitin jonne pääsee suoraan ottamaan kantaa.Ja antamaan palautetta.Miksei POSTI ilkeä okeasti kertoa et soita heti suoraan ja ihminen on langanpäässä.Kuuluuko tämäkin kuurupiilo nykyiselle liikenne ministerille

    • kiitosta-kusti

      On nostettava hattua,että tällä viikolla on jakelu toiminut ajallaan ja järkevästi.Nähtävästi paikallistuntemus ei ole aakkosista tai tienpuolesta kiinni.
      Viimeviikolla sitten tulikin tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe