Persut saavat nyt tuntea nahoissaan sen,että tyrmäsivät Toveri Sipulin loistavan bisnes-idean,elikkä autojen ja kansalaisten kyttäämiseen perustavan sateliitti seurantasysteemin,johonka tarvittavat laitteet olisi toimittanut Kempeleen TalousNeron perhetuttu.MiljoonaBisnes meni sivu suun Persujen takia,ja nyt on Sipulin vuoro kostaa Persuille.Ja kahtokaahan vaan,niin nyt Sipuli ottaa hallitukseen sellaiset kaverit,jotka mukisematta hyväksyvät Toveri Sipulin kansalaisten sateliittikyttäys-systeemin miljoonabisnekset.Ja jokainen voi tajuta kenen rakentamat laitteet vaaditaan autoihin.Ja kuka kerää rahat.
Sipulin kosto
5
234
Vastaukset
- exlessu
mikäsiinä oikein on,aina tämä hyväveli ja lessu verkosto jyllää,presidenttiki olijo persuja vastaan,toivon sydämmestäni että persut joskus olisivat vielä suuripuolue,ja suurempikuin kepu ja kokomus,sipilä onsaanut orvonkin omanpuolueen aatteenkannalle
- hyväolntunne
Aloittais nyt sipi lennättämään niitä karvakinttulapsia Kempeleen mökkiinsä, uukkari vain Kempeleessä ja uusilasti ja taas uudestaa .
- eitietoot
hallitus kriisinaikaansipilä joutaa ajeleen muka suihkaria,eipä päässyt niinistölle leuhkimaan,peruutus tuli niinkuin moneenkin muuhun sipilän ajamiin,asioihin
- euroja
pitäsköhän sipulille kerätä rahaa,ahtisaariki sai 600te
- eitietoot
saishan sillä kerosiiniä,mutta taitaa ostaa valtion piikkiin,saako muuten lentolupaa pitää yllä suomen valtion kustannuksella,eihän se sipuli kuulu edes suomen lennostoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181