Vuonna 1985 yläasteella olleet keistä tuli venkulo

Iiiläispoika

Vuonna 1985 Iissä yläasteella olleet keistä tuli venkuloita?? Muistatteko sen yhen Tiinan joka anto helposti pillua iissä?? Myöhemmin sai lapsen jo nuorena??? Liikku Sartsun kans?

Muistan ku yläasteella puhu Tapanin kemiantunnilla et joltaki oli tullu "speget" varmaa sen ikäsenä aika roisia meininkiä ku sartsaki vähä et hyi hyi....

Ihana Kati istu mun vieressä sillo... Me <3 Kati !

15

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RÄP-Ari

      Siis oliko Tapanilta tullut permaa kemiantunnilla? Tämähän on skantaali!!! Piskatti soikoon!

    • MasturpaatioMarko

      Taitaa Iiläispojalla muisti pätkiä.
      Tapsan tunnilla ei hirveesti spegeistä keskusteltu.
      Sekin kaveri, joka tinttas Tapsaa turpaan, ku meni sanomaan, että" Kampaa partas, niin saat banaanin", sai kahden viikon eropaprut yläasteelta ja Tapsa pikku muistutuksen.
      Sitä paitsi, se Tiina on ihan tavallinen ihminen nykyään, vaikka lapsen saikin aika nuorena.
      Muuten vois ajatella, että olet meitä nössöpoikia, kun et päässyt pitemmälle ku läpi ylä-asteen.
      Vai , joko iskee viidenkympin villitys?

      • iiläispoika

        Nimenommaan viidenkympin villitys on ollu tuloillaan jo kauan! Juuri sitä ikäluokkaa ollaan!

        Kuiskaten siellä Tapsan tunnilla sellaista puhuttiin! Muistan muuten tuon "Parrankampaamis" jutun!

        Vieläkin nauran sitä kun yks Marko piirsi ala asteella sellasen sarjakuvan että poika itki ja joku sivullinen kysy että mitä itket niin poika sano että Iskä meni pilluun eikä tullu takasin! Siitä on lähes 40 vuotta aikaa ja yhä naurattaa ja hymyilyttää!

        Jotenki tuntuu että meidän ikäluokassa porukoista tuli kaikenlaisia venkuloita ja että nykyiiläiset käyttäytyy paremmin!


      • viidrattori
        iiläispoika kirjoitti:

        Nimenommaan viidenkympin villitys on ollu tuloillaan jo kauan! Juuri sitä ikäluokkaa ollaan!

        Kuiskaten siellä Tapsan tunnilla sellaista puhuttiin! Muistan muuten tuon "Parrankampaamis" jutun!

        Vieläkin nauran sitä kun yks Marko piirsi ala asteella sellasen sarjakuvan että poika itki ja joku sivullinen kysy että mitä itket niin poika sano että Iskä meni pilluun eikä tullu takasin! Siitä on lähes 40 vuotta aikaa ja yhä naurattaa ja hymyilyttää!

        Jotenki tuntuu että meidän ikäluokassa porukoista tuli kaikenlaisia venkuloita ja että nykyiiläiset käyttäytyy paremmin!

        Oot vieläkin niinkuin pikkupojat, säälittävää.


      • iiläispoika
        viidrattori kirjoitti:

        Oot vieläkin niinkuin pikkupojat, säälittävää.

        Tosiaan sen verran haluan tuota ensimmäisen viestin sisältöä korjata, että ei se ollukaan Tiina vaan se oli toisen niminen se josta puhuin!

        Varmaan jotka Katin tietää, että siinä on todella kaunis Neito! <3


      • MasturpaatioMarko

        No, hilijaseksi vettää iiläispojan muisteluitten äärellä, ku vaan Katia, Tiinaa ja piirrettyjä karvakolmiota muistelee.
        Mutta "viidrattorin" kanssa oon sammaa mieltä; Ei se mies ole vaan poika joka lapsuuttaan muistelee.
        Niin ja vielä; sääli on sairautta, mutta lapsellsisuus on paha asia, johon ei lääkettä löyvy :-)
        Ps. Olin muuten hyvä piirteleen sarjakuvia, mutta nyt isompana oon toiminu ihan reaalisten asioitten äärellä :-) :-)


      • RÄP-Ari
        MasturpaatioMarko kirjoitti:

        No, hilijaseksi vettää iiläispojan muisteluitten äärellä, ku vaan Katia, Tiinaa ja piirrettyjä karvakolmiota muistelee.
        Mutta "viidrattorin" kanssa oon sammaa mieltä; Ei se mies ole vaan poika joka lapsuuttaan muistelee.
        Niin ja vielä; sääli on sairautta, mutta lapsellsisuus on paha asia, johon ei lääkettä löyvy :-)
        Ps. Olin muuten hyvä piirteleen sarjakuvia, mutta nyt isompana oon toiminu ihan reaalisten asioitten äärellä :-) :-)

        Elä ota ennään Marco. Kohta teen susta räp-sanotuksen jos et rauhotu. Yeah yeah, teen niin olen nääs iin paras räp artistii.


      • OnanointiOlli

        Hyvä Ari,
        heitä riimi pari,
        sua on ollu jo ikävä kovin,
        miettinyt missä on Arska oon tovin.
        Oon joutunu kuunteleen elastista ja keekkiä,
        mutta ei kukaan heitä semmosta biittiä,
        ku sää oi Iso-Arska julma,
        puuttees on ollut iso pulma.
        Onko sun suoles ehtynyt,
        vai joku sukulaises menehtynyt,
        ku et riimiä pukkaa?
        Ja tuo Marko vaan siirtelee punkkaa,
        kotona on ja autotallissa tunkkaa,
        korjaa auton takalunkkaa.
        Silloin tälloin harvoin ru....isleipää syö,
        vaikka kesken on työ, yö, vyö, hyö.


    • munamees

      Oksmanni laitto pöydälle dildon
      Istui sen päälle perse silmän
      Sitten kun oli perse auennut
      Ja kivekset lauennut
      Lähti kaljalle Kesoilille
      Vinoon muuratun talon huudeille!
      Iissä aina runkataan
      Ja autot kattoon asti tunkataan!
      Iissä on vain yksi auto huolto!
      Sen jälkeen auto on ajolleen ihan huono!

      • tavisjarmo

        Hyvää riimiä sulla. RAP-Arikin kalpenee, sun rinnalla.
        Jatka samaan malliin.


    • RÄP-Ari

      Siis voi jumalauta joku haastaa Arin,
      vetää osaa muutaman riimin tai parin.
      Ari on Iin paras,
      Tiina on kukkavaras.
      Nyt karkas aihe,
      on artistilla lagervaihe.
      Yeah yeah!

      • Tosifani

        ARI IS BACK! YEAAAAHHH!!


      • Toinen_fani

        Arska heitä biittii vielä!
        Pari raimii, anna mennä!
        Hyvä Arska!
        Tuu PiippuRockkiin vai pitäskö nimetä ko. tapahtuma "RAP-Arin Piippurappi" ?


    • HipHopHeluna

      SkibudiVEINAU vaan jengille!
      Mä olen hip-hop-koulua käyvä nuori jakkukyläläinen puhe-musan alottelija.
      Mä kelasin että voisin heittää vähän riimii täällä, niin
      tulis harjotusta ja saisin tehtyä mun yhen harjotteluvaiheen loppuun.
      Okei, lähtis niinkö tästä:
      Jou, ai sä olit yläasteella vuonna kasiviis,
      älä kerro Tiinan herkust lisää meille pliis.
      Mä en tunne ketään Katia, en tunne Tapanii,
      tää stoori nopeest kuunneltuna on kuin japanii.
      Mitä sitten vaikka jollakin ois tullu speget housuun,
      tärkeintähän on vain saada lihanuija nousuun!
      Mulla kohta tähän juttuun varmaan käämi pallaa,
      joten sanon tähän loppuun vaan et "ratiritirallaa"!!

      JOU!! Kertokaa mielipiteitä!

      • ArtoRämeAiro

        Hienoa, sinä Yli-Iin HiphoppariHeluna vai mikäliesenytolikaan.
        Onpa mahtavaa, kun on naispuolinen riimivastustaja tolle iiläiselle Rap-ukko-Arille.
        Hula-hula!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe