Mihin uskova tarvitsee opiskelua

DRHouse

Niin, mihin? Eikös se kaikki sivistys, mukaan lukien luku-,kirjoitus-, ja laskutaito tulekaan jumalallisena pakettina itsestään? Sillä jos se jumala kerran on ihmisen luonut ja älykkäästi suunnitellut, niin miksi sitten jätti tällaisia puutteita? Voiko tästä vetää johtopäätöksen että sivistys ja sivilisaatio ovat syntiä ja meidän tulisi istuskella savannilla syömässä mutaa, kuten jumala tarkoitti? Mark5 on ainakin ilmoittanut kuulevansa ääniä päässään, joten se selittänee hänen horinansa.

15

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobil

1Joh.2:24. Biblia (1776). Mutta se voide, jotka te häneltä saaneet olette, pysyy teissä, ja ette tarvitse, että joku teitä opettaa; vaan niinkuin se voide teitä kaikkia opettaa, niin on se tosi eikä valhe, ja niinkuin se teitä opetti, niin myös te hänessä pysykäät.

• DR. Älä jaksa. Sua ei kiinnosta. Ei ole ennenkään kiinnostanut. Paa silti korvas taa.

1Moos. 3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

http://www.finbible.fi/VT/1Mooses/Raamattu1_3.htm

• vanha-auto

kerro LUOMISESTA

miksis et halua kertoa LUOMISESTA

miks tyhmennät itsees

miksei uppoo

• madam-and-zake

höps

• vanha-auto
        madam-and-zake kirjoitti:

höps

kerro LUOMISESTA

miksis et halua kertoa LUOMISESTA

miks tyhmennät itsees

miksei uppoo

• Tulkintaavaijuorua
      • IlkimyksenTeologitäti

Tuollahan osoitat että Jumala tuntee myös maallisen tiedon. Sopii kysyä miksi kreationistit sitä ylenkatsovat.

• IlkimyksenTeologitäti kirjoitti:

Tuollahan osoitat että Jumala tuntee myös maallisen tiedon. Sopii kysyä miksi kreationistit sitä ylenkatsovat.

kuinka monta vuatta sä oot ?

• IlkimyksenTeologitäti
        yurki1000js kirjoitti:

kuinka monta vuatta sä oot ?

Tietysti olen. Lakkaa jo tyhmentämästä itseäsi.

• IlkimyksenTeologitäti kirjoitti:

Tietysti olen. Lakkaa jo tyhmentämästä itseäsi.

Evoluutiota ei ole. Kuinka kauan jaksat nolata ittees?

• räyhräyh

Minä olen sitä mieltä, että kreationisteja ei pitäisikään kouluttaa mihinkään, niiltä pitäisi suorastaan kieltää kaikkinainen kouluttautuminen. Pysykööt lukutaidottomina moukkina, joille riittää sivistykseksi kirkonmenot sunnuntaisin radiosta. Tehkööt sitten elääkseen kaiken maailman paskahommia, kuten viemärien rassausta, lumitöitä kolalla, yleisten vessojen siivousta ja sen sellaista. Kun pysyvät moukkina, niin eivät sitten osaa vaatiakaan mitään ja luottavat siihen, että taivaassa sitten kaikki kärsimykset palkitaan runsain mitoin.

• Otetaan hetken verran vakavasti. Ennen vanhaan tuollaisille tuskin edes kansakoulua käyneille oli paikkoja savotoissa ja rakennustyömailla, joissa kaverit vähän huolehtivat että hädin tuskin lukutaitoinen ei esimerkiksi nosta koko palkkaa kerralla ja tuhlaa sitä saman tien. Tuollaiset työt ovat kadonneet aikoja sitten, kun vessansiivoojankin pitää osata vähintään käyttää oikeita aineita oikeassa paikassa ja lisäksi sitä mikä ennen oli kellokorttikone. Nykyisin moni vähälahjainen on esimerkiksi pikkurötösten takia vankilassa - vankimielisairaalan ylilääkäri muistaakseni sanoi aika äskettäin, että jonkinlainen asuntola olisi sopivampi ja valtiolle halvempi paikka.

• Fiksu.Kreationisti2
        yurki1000js kirjoitti:

Räyh. Mikset arvosta hyvinvointia? Se loppuu pian.

https://www.google.fi/#q=nwo kills

ateisti = henkilö joka HALUAA pysyä tietämättömänä

Ateismi ei kuulu palstan aihepiiriin, Jyrki ateistihomoevokkiluterilaistrolli Soini.

Ilmoitettu poistoon.

• räyhräyh
        ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:

Otetaan hetken verran vakavasti. Ennen vanhaan tuollaisille tuskin edes kansakoulua käyneille oli paikkoja savotoissa ja rakennustyömailla, joissa kaverit vähän huolehtivat että hädin tuskin lukutaitoinen ei esimerkiksi nosta koko palkkaa kerralla ja tuhlaa sitä saman tien. Tuollaiset työt ovat kadonneet aikoja sitten, kun vessansiivoojankin pitää osata vähintään käyttää oikeita aineita oikeassa paikassa ja lisäksi sitä mikä ennen oli kellokorttikone. Nykyisin moni vähälahjainen on esimerkiksi pikkurötösten takia vankilassa - vankimielisairaalan ylilääkäri muistaakseni sanoi aika äskettäin, että jonkinlainen asuntola olisi sopivampi ja valtiolle halvempi paikka.

Ennen oli niin sanottuja ryskätöitä. Tukkimetsästä ojankaivuuseen. Vähälahjainen saattoi pärjätä maatalon renkinäkin. Ei ollut kyllä sosiaaliturvaakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe