Pihjalakadun tuhmat tädit.
Tänäänkin tulee
26
755
Vastaukset
- egegeg
uuu jeeahhhhhhhh
- Salkkarifani89
Todella tuhmia tätejä.
- Evanpllu
Tahmaisia tätejä.
- salar
ketäs tätejä siin on, ulla taalasmaa, maarit salin, ketä muit ?
- whffy
Juoppoja "tätejä" ja sitten ollaan niiin krapulassa. Mitä v....a? Kelle tää on tarkoitettu?
- gfggggdcccdddgggggg
Uskomatonta paskaa.Akat vetää kaksin käsin viiniä,välillä muistellaan edellisen illan örveltämistä.
- UllanRyysy
Ha, ainoo hyvä ettei ne piere. Vähän tapoja sentään on.
- Salkkarifani89
Joo ei mitään järkeä koko sarjassa.
- Joopajoohohhoijaa
Niin. Tätäkö tuo sitten on: muijat muistelee eilisiä baarissa ryyppäämisiä. Ton jälkeen alkaa bikineitä ja timantteja, että josko se olis vähän parempi?
- alissanpylly
Jos Alissa riisuituis, niin siinä olis järkeä.
- Pyllytpyllyt
Alissa näyttää pyllyä.
- präät
Pihlajakadun tyhmät tädit & sedät olis parempi.
- uusintojaaa
Tänään alkaa myös uusinnat 17:30!
- Wwtiu2
Joo!
- ttjtj
tänään tulee bikineitä ja timantteja!
- Herkkupyllyjä
Alissa, Sanni ja Iida voittaa "tuhmat tädit" ainakin 6-0! Alisa on niin kuuma pakkaus ettei toista ole.
- vappukeli
Tämä oli kyllä aika hyvä sarja, jopa parempi kuin Salkkarit. Yllätyin.
Enkä olisi Kari-tädistä tuommoista uskonut. Liian tuhma, hyi. Muuten oli hupaisa meno.- TuhmatTädit
Hyvä on ollut edelleenkin.
- uusiajaksojaootellessa
Pihlajasatu oli huono, mutta tämä Pihlajakadun tuhmat tädit on ollu hyvä.
- Sokeroitu.tuhero
Alissa pierasee niin, että stringien naru värisee.
- nahkapillu
Meinaatko että sillä on posliinijatta?
Nyt on ruvennu jo sitä kolmosta tulemaan! Mitä arvelette että siellä Abbedissan komerossa on?
a) viinaa
b) todellakin se kidutuskammio
c) laiton huumeluola
d) seksiluola?- jhghjhj
Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.
- Mariannaaaaahhh
jhghjhj kirjoitti:
Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.
Marianna Kurkea kattelen niiiin mielelläni ja äänikin on tosi seksikäs.
Se sais tulla takasi salkkareihin. - tulee_palaamaan
Mariannaaaaahhh kirjoitti:
Marianna Kurkea kattelen niiiin mielelläni ja äänikin on tosi seksikäs.
Se sais tulla takasi salkkareihin.Eiköhän se tule takaisin, koska nyt se on herätetty henkiin tämän PKTT3:n kautta.
- uskotaan
jhghjhj kirjoitti:
Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.
No sä sitten kattelet Pekko Aikamiespoikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412