Tänäänkin tulee

tänäänkintulee

Pihjalakadun tuhmat tädit.

26

755

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egegeg

      uuu jeeahhhhhhhh

    • Salkkarifani89

      Todella tuhmia tätejä.

      • Evanpllu

        Tahmaisia tätejä.


    • salar

      ketäs tätejä siin on, ulla taalasmaa, maarit salin, ketä muit ?

      • whffy

        Juoppoja "tätejä" ja sitten ollaan niiin krapulassa. Mitä v....a? Kelle tää on tarkoitettu?


    • gfggggdcccdddgggggg

      Uskomatonta paskaa.Akat vetää kaksin käsin viiniä,välillä muistellaan edellisen illan örveltämistä.

      • UllanRyysy

        Ha, ainoo hyvä ettei ne piere. Vähän tapoja sentään on.


    • Salkkarifani89

      Joo ei mitään järkeä koko sarjassa.

      • Joopajoohohhoijaa

        Niin. Tätäkö tuo sitten on: muijat muistelee eilisiä baarissa ryyppäämisiä. Ton jälkeen alkaa bikineitä ja timantteja, että josko se olis vähän parempi?


      • alissanpylly

        Jos Alissa riisuituis, niin siinä olis järkeä.


      • Pyllytpyllyt

        Alissa näyttää pyllyä.


    • präät

      Pihlajakadun tyhmät tädit & sedät olis parempi.

      • uusintojaaa

        Tänään alkaa myös uusinnat 17:30!


    • Wwtiu2

      Joo!

    • ttjtj

      tänään tulee bikineitä ja timantteja!

      • Herkkupyllyjä

        Alissa, Sanni ja Iida voittaa "tuhmat tädit" ainakin 6-0! Alisa on niin kuuma pakkaus ettei toista ole.


    • vappukeli

      Tämä oli kyllä aika hyvä sarja, jopa parempi kuin Salkkarit. Yllätyin.

      Enkä olisi Kari-tädistä tuommoista uskonut. Liian tuhma, hyi. Muuten oli hupaisa meno.

      • TuhmatTädit

        Hyvä on ollut edelleenkin.


    • uusiajaksojaootellessa

      Pihlajasatu oli huono, mutta tämä Pihlajakadun tuhmat tädit on ollu hyvä.

    • Sokeroitu.tuhero

      Alissa pierasee niin, että stringien naru värisee.

      • nahkapillu

        Meinaatko että sillä on posliinijatta?


    • Nyt on ruvennu jo sitä kolmosta tulemaan! Mitä arvelette että siellä Abbedissan komerossa on?
      a) viinaa
      b) todellakin se kidutuskammio
      c) laiton huumeluola
      d) seksiluola?

      • jhghjhj

        Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.


      • Mariannaaaaahhh
        jhghjhj kirjoitti:

        Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.

        Marianna Kurkea kattelen niiiin mielelläni ja äänikin on tosi seksikäs.
        Se sais tulla takasi salkkareihin.


      • tulee_palaamaan
        Mariannaaaaahhh kirjoitti:

        Marianna Kurkea kattelen niiiin mielelläni ja äänikin on tosi seksikäs.
        Se sais tulla takasi salkkareihin.

        Eiköhän se tule takaisin, koska nyt se on herätetty henkiin tämän PKTT3:n kautta.


      • uskotaan
        jhghjhj kirjoitti:

        Mitä helvetin merkitystä sillä on? Katson mieluummin vaikka pekko aikamiespoikaa kuin salkkareita.

        No sä sitten kattelet Pekko Aikamiespoikaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe