onko joku teistä syöny viikon ajan 100 kaloria päivässä?? niin paljonko paino putoisi viikossa tai kahdessa jos söisin 100 kaloria päivässä? kokemuksia? asiallisia vastauksia
100 kaloria päivässä
6
590
Vastaukset
- Neuvoj
Älä kokeile, veikkaan että olisit ton jälkeen aika varmasti sairaalassa tiputuksessa ja siellä saisit paljon ruokaa että olo ja paino paranisi . Kannattaa hakeutua hoitoon jos on syömisongelma.
- dksnwmö
Haluan myös tietää kokemuksia!!!
- gfnbv
Ei kai kukaan ole niin hullu, että rupee tollasta kokeilemaan ! Siitä ei ole mitään hyötyä.
Ihminen ei voi elää kauan 100 kalorilla per päivä ja kun alkaa syödä enemmän, paino nousee samantien entisiin lukemiin. Aivan typerä ajatuskin.
Netti on ravitsemustietoa täynnä ja järkeviä painonpudotusohjeita, jos tarpeellista on, anna sen tiedon tavoittaa aivosi !- lbipäm
Itse olen syönyt parina päivänä peräkkäin 100 kaloria, enkä nähnyt siinä mitään ongelmaa?
- Vammailija
Kyllähän siinä paino joitakin kiloja tippuu, mut tulee aivan varmasti heti takas ku alat normaalisti syömään. Älä ala ruokavalioon jota et pysty noudattaan niin kauan kun haluut laihtuu ja olla laiha.
- Tyhjänä
Ite en oo syöny hirveesti nyt muutamaan viikkoon en kyllä suosittele koko ajan semmonen tyhjä olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716