Näihin arvoihin minua opetettiin jo lapsena uskomaan. Nämä ohjasivat myös varttumistani nuorukaiseksi ja menestyväksi yrittäjäksi.
Lapsia minulla on 5 ja olen antanut heille omien arvojeni mukaisen kasvatuksen. Nyt olen eläkkeellä, lapset ulkomailla ja menestyvät siellä hyvin.
Nyt olen kauhulla seuraamassa kuinka maatamme ollaan viemässä kohti tuhoa. Se tapahtuu painamalla lokaan kaikki otsikossa mainitsemani asiat.
Perhearvot on tuhottu ja tuotu tilalle homoihannointi joka ulotetaan jopa pieniin lapsiin.
Samalla myös valtion kirkkomme on saastutettu.
Huippuna näen piispatteremme vihkimässä vuoden homoksi pientä lasta, 15- vuotiasta poikaa.
Kansallinen identiteettimme tuhotaan ja ollaan luomassa liittovaltiota. Eliitti pyrkii massamaahanmuutolla heikentämään valkoisen rodun helpommin hallittavaksi.
Maamme hiljainen enemmistö kyllä tämä tajuaa mutta ryhtyvät toimenpiteisiin vasta sitten kun on jo liian myöhäistä.
Onneksi olen vanha ja kuolen kohta.
Koti, uskonto ja Isänmaa!
2
207
Vastaukset
- KerroLisää
Mitä perhearvoja on mielestäsi tuhottu ja miten? Millä tavalla homoja ihannoidaan? Kohtelemalla heitä kuin muitakin?
Ehkä sinunkin kannattaisi vielä vanhoina päivisi tutustua muutamaan homoon (ihan ystävänä), niin saattaisit huomata etteivät he olekaan kovin erilaisia ihmisinä. Harva on sellainen jollaisena homot stereotypisesti kuvataan.
Minä toivon, että vanhemmat opettaisivat lapsiaan myös sietämään erilaisuutta. On ihan sama kuinka monta lasta kasvatat, jos loppujen lopuksi he vain ajattelevat itseään ja levittävät vihaa ympärilleen. Jos ihmiset eivät niin kovasti vihaisi kaikkea hänkään erilaista, olisi vähemmän sotia, terrorismia ja kurjuutta.- YK-Veteraani
Kiitän mielenkiinnostasi aloitustani kohtaan jossa kyllä mielestäni jo hieman perustelinkin ajatuksiani.
Tunnen muutamia homoja ja olemme erinomaisissa puheväleissä; kyse ei siis ole että heitä yksilöinä karsastaisin. Vierastan tätä valtavaa rummutusta ja julkisuutta jolla kaikenlaista epäsiveellisyyttä pakotetaan katsomaan ja hyväksymään.
Oheistan tähän linkin jonka ajatelmat allekirjoitan:
http://mvlehti.net/?s=homomarssi
Kommentoin vielä viimeistä lausettasi ja totean että
hallitsematon maahanmuuttovyöry Eurooppaan on tuonut tullessaan vihaa, pelkoa ja terrorismia.
Tämä aiheuttaa maallemme myös usean miljardin euron vuosittaiset kulut.
Kaikki tämä raha on pois maamme vähäosaisilta kuten olet huomannut valtion leikkauksista. Eli tämä edesauttaa köyhiemme kurjistumisen entisestään.
Tämä yhä paheneva epäjärjestys aiheuttaa tyytymättömyyttä joka tulee aiheuttamaan mellakoita ja jopa sisällissotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3807160Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai836044Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005541Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi854294Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan613523HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava83414Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta643387SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha593176Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393105