Kunnollinen mies hakusessa!

ToivonM

Onko teitä vielä? Iso, kauniskasvoinen äiti- ihminen 40.v kyselee. Viihdyt kotosalla ja pidät romantiikasta ja läheisyydestä. Et halua kulkea yksin missään vaan kun olemme yhdessä, teemme myös kaiken yhdessä.
Et juopottele mutta saatat joskus ottaa yhden saunajuoman ilman humalahakuisuutta. Olet siis suht raitis ja välkivallaton sekä ehdottoman uskollinen kumppanillesi.
Harrastat tai ainakin pidät musiikista. Viihdyt luonnossa/ mökillä, etkä karsasta esim. Kalastusta. Olet ihan kivannäköinen. Pieni ylipaino ei haittaa koska olen itsekin pyöreä.
Mitäpä vielä(?), Kaunis hymy plussaa...eipä teitä taida enää olla vapailla markkinoilla...

22

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToivonN

      On meitä,ainakin yksi:)
      Mistä päin Suomea olet?

    • ToivonM

      Lounaiskulmassa. Sinä?

    • Mies37v_sinkku-

      Moi. Täällä yksi. Koilliskulman ja kaakon välistä. Mitäpä meinaat tuolla."kaiken tekemisellä" yhdessä? Pitääkö postikin hakea yhdessä? Pyykkejä voin laittaa yhdessä ja mielellään nukkua yhdessä..

    • mitat.kiinnostaa

      Kuinka iso olet?

    • Ota koira se on ainoo uskollinen noille kirteereille.

    • ToivonM

      Esim. Mökkeily, matkustelu, pidän kotimaanmatkailusta mm. Ei sentään postia tarvitse yhdessä hakea 😂.

      • Mies37v_sinkku-

        Ok. Mitäpäs itse harrastat? Onko sulla monta lasta? Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Toivotko lisää lapsia? Olisitko valmis muuttamaan? Mitä tarkoittaa että olet iso?


    • ToivonM

      Musiikki ja taide, patikointi. Siinä tärkeimmät. Lapsia 3, joista nuorin jo toisella kymmenellä. Olen XL-kokoa, vajaa 170cm. Punamusta tukka ja vihertävät silmät.
      Kyllä voisin muuttaa esim. Pohjoiseen.

    • Hyvääkannattaaodottaa

      Täytän reilusti nämä ehdot:
      1. Viihdyn kotosalla ja pidän romantiikasta ja läheisyydestä.
      2. En halua kulkea yksin missään vaan kun olemme yhdessä, teemme myös kaiken yhdessä.
      3. En juopottele, en ota edes yhtä saunajuomaa, juon vettä. Olen raitis ja välkivallaton sekä ehdottoman uskollinen kumppanilleni. En ole absolut alkon suhteen, mutta pärjään ilman sitä.
      4. Harrastan ja pidän musiikista.
      5. Viihdyn luonnossa/ mökillä, enkä karsasta esim. Kalastusta.
      6. Olen ihan kivannäköinen. Naiset ovat kehuneet!
      7. Minulla ei ole yhtään ylimääräistä, Olen atleetti, mutta en "BullMentula" (eihän siinäkään ulkonäössä mitään ongelmaa ole, jos sellaisesta tykkää)
      8. Kaunis hymy. Todellakin
      9. Olen vapailla markkinoilla. Vaimo ja lapset eivät ole enää kotona.
      10. Erittäin hyvä, mutten täydellinen.

      • ToivonM

        Etkä karsasta pyöreää kehoa naisella? Kuulostaa hyvältä.


      • Hyvääkannattaaodottaa1

        En, jos keho ei ole sellainen, että normiovenreikää on levennettävä. Kerrohan mittasi!


    • Hyvääkansiisodotellaa

      Tokihan pyörä naisella saa ja pitääkin olla, että saa kuntoa, ja kerro mitä muuta harrastat?

    • ToinenPyöreä

      Kuten vastauksista huomaat, miehet haluavat lähes heti tietää kuinka pyöreä olet. Pelkkä xl tietona ei riitä.

      Netistä on aivan mahdotonta löytää fiksua miestä, joka hyväksyisi naisen jinka BMI ylittää 25-27. Tuokin ylitys sallitaan vain jos olet tiimalasin muotoinen xl-tyttö.

      Tuhlaat täällä vain aikaasi. Livestä löydät miehen, joka kiinnostuusinusta aidosti, kiloistasi välittämättä.

      • Mies37v_sinkku-

        Tottakai se habitus merkkaa. Toisille iskee hoikka ja toisille muhku..ja kaikkea siltä väliltä.. itse uskoisin tuolla pituudella kiinnostavan xl rajan menevän 100kg kieppeillä. 120kg on jo nounou...pidänhän itsestänikin huolta 3 kertaa salilla per viikko..olus terveelliset elämäntavat..


      • 100kg_ilman_salia
        Mies37v_sinkku- kirjoitti:

        Tottakai se habitus merkkaa. Toisille iskee hoikka ja toisille muhku..ja kaikkea siltä väliltä.. itse uskoisin tuolla pituudella kiinnostavan xl rajan menevän 100kg kieppeillä. 120kg on jo nounou...pidänhän itsestänikin huolta 3 kertaa salilla per viikko..olus terveelliset elämäntavat..

        Mua ihmetyttää kaltaisesi saliniilot, jotka nostavat penkiltä alle 100 kg, vaikka käyvät salilla.


      • ToinenPyöreä
        Mies37v_sinkku- kirjoitti:

        Tottakai se habitus merkkaa. Toisille iskee hoikka ja toisille muhku..ja kaikkea siltä väliltä.. itse uskoisin tuolla pituudella kiinnostavan xl rajan menevän 100kg kieppeillä. 120kg on jo nounou...pidänhän itsestänikin huolta 3 kertaa salilla per viikko..olus terveelliset elämäntavat..

        Tietysti se merkkaa, siksi ei netistä kannatakaan seuraa etsiä. Joillekin xl tarkoittaa normaalipainoista jolla on jenkkakahvat ja vatsamakkara, toisille xl on reilusti ylipainoinen rantapallo.

        Miehiltä alkaa hämärtyä se miltä todellinen alaston nainen näyttää. Kuvat photoshopataan niin mediassa kuin nettideiteissäkin. Jo pelkkä meikki ja vaatetus vaikuttaa paljon. Ja rintsikat. Kun sinne sänkyyn päätyy sitten vitivalkoisen selluliittisen meikittömän naisen kanssa, jolla roikkuu tissit ja maha, täytyy mukana olla todella paljon rakkautta ettei mies katoa heti kun karkuun pääsee ; D


      • Mies37v_sinkku-
        100kg_ilman_salia kirjoitti:

        Mua ihmetyttää kaltaisesi saliniilot, jotka nostavat penkiltä alle 100 kg, vaikka käyvät salilla.

        Minua ihmetyttää kaltaisesi aivokääpiöt jotka tekee ihmisistä omia päätelmiään perustuen omasn heikkoon minä kuvaan tai muutenvaan ylimielisyyteen. Ps. Se 100kg nousee jalat penkillä 15kertaa.
        Pss.aikaisemman viestin 100kg viittasi 170cm naisen ihannemax painoon


      • Mies37v_sinkku-
        ToinenPyöreä kirjoitti:

        Tietysti se merkkaa, siksi ei netistä kannatakaan seuraa etsiä. Joillekin xl tarkoittaa normaalipainoista jolla on jenkkakahvat ja vatsamakkara, toisille xl on reilusti ylipainoinen rantapallo.

        Miehiltä alkaa hämärtyä se miltä todellinen alaston nainen näyttää. Kuvat photoshopataan niin mediassa kuin nettideiteissäkin. Jo pelkkä meikki ja vaatetus vaikuttaa paljon. Ja rintsikat. Kun sinne sänkyyn päätyy sitten vitivalkoisen selluliittisen meikittömän naisen kanssa, jolla roikkuu tissit ja maha, täytyy mukana olla todella paljon rakkautta ettei mies katoa heti kun karkuun pääsee ; D

        Mitenniin ei netistä kannata etsiä. Ei kai sillä painolla ole lopulta merkitystä tapaamiskanavaa ajatellen. Tärkeää toki olisi päästä nopeasti livetapaamiseen jotta ylipäätään selviää onko mitään kiinnostusta eli kemiaa ja yhteistä kiinnostusta. Ja silloin myös näkee ne mukavat tai inhottavat "läskit". Joskus ne.mahamakkarat voi olla jopa sexytkin, ei sitä koskaan tiedä kun se juttu on katsojan silmissä. Itse innostun kyllä laidasta laitaan ulkoiseen habitukseen liittyen. Aurinkoinen ja säteilevä persoona "peittää" aika paljon muita "virheitä" ja päinvastoin..tiedät varmaan mitä haen.


    • miessika2

      28cm ja kakkoseen heti.

    • psyyke-eläkeläinen

      Tässl ois 55v melko ruma äijä.Kunnon mies.En polta tupakkaa.En juo viinaa.
      Mää sai psyyke-eläkkee.3 100mg ketipinoria päivässä.
      Mul ol akka mut se ei sanont pahast ko sano jot hyväst.

    • Toivoaonjoskuinka

      Totuus on että ihmisen kiloilla ja ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä aidolle välittävälle ihmiselle.
      Sitten kun ulkonäkökysymys ei ole tärkein, olet tullut aikuiseksi.
      Onnea niille, jotka ovat sen jo ymmärtäneet ja aikuisiksi kasvaneet! 👍

    • ilmanmiksi

      Niinpä nii itse olen läski 3 lapsen yh. Sinä mies komea pitkä hyvin toimeen tuleva yhden naisen mies missä olet.
      Ps. plussaa jos olet puoleksi ulkomaalainen ja vaarallisen oloinen, mutta kiltti.
      pps. eikö kunnon miehiä enään ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe