Tempaus on ihan juuri nyt, mitä seuraavaksi?

KyseIiä

Nyt, kun tempaus tässä vajaan puolen tunnin päästä tulee, niin tässä on luotettavan tuntuisen profeetan eli Niilo Yli-Vainion ennaltatieto siitä, mitä tempauksen jälkeen tulee tapahtumaan. Tarkemmin voi lukea hänen kirjastaan "Järkyttyvä maailma".

Kaikkialla liikenteessä (autot, laivat, lentokoneet) tapahtuu hirveitä onnettomuuksia kun esim. lentäjä katoaa silmänräpäyksessä. Kaikki yhteiskunnat menevät kaaokseen, ensiapupolit tulevat täyteen niin että kaikki eivät pääse enää hoitoon.

Huomataan, että temmatut ovat olleet uskovaisia, sellaisia hankalia jotka julistavat uskoaan ja ovat noudattaneet Raamattua kirjaimellisesti (sillä tavalla kuin äärilahkot sen ovat tulkinneet).

Valtionkirkot ja eduskunta päättävät, että Raamatut pitää kerätä pois ja hävittää, jotta tällaista katoamista ei tapahdu enää toiste. Uskonnolliset kokoontumiset kielletään (ei koske islamia koska se olisi rasismia).

Kaikkialla puhkeaa lakkoja ja levottomuuksia, hallitukset kaatuvat, valtiot varustautuvat sotaan. Erityisesti Kiina tarvitsee elintilaa ja hyökkää naapurimaihin. YK tekee vararikon, herrat poistuvat kotimaihinsa (sikäli kun enää kaaoksessa pääsevät). Ensimmäinen atomipommi räjähtää suurkaupungin yllä, sitten yhä useampi, kunnes kolmannes ihmiskunnasta saa surmansa.

84

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyseIiä

      Ja sitten olisi semmoinen kysymys, että onko taivaassa internet-yhteyttä? Pääseekö Jarmo enää kirjoittamaan tänne suomi24-forumille sieltä?

      • Jeesus_valitsi_tekstin 24.4.2017 12:35
        Jeesus_valitsi_tekstin 15.4.2017 16:06

        RAKKAAT --- Tohelot --- SE - Ensimmäinen Tohelo - ja - SE - Toinen Tohelo !

        Pata kattilaa soimaa . . . musta kylki MOLEMMILLA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Ensimmäinen Tohelo --- VÄITTÄÄ --- seurakunnan YLÖSOTTOA VALHEEKSI . . . !!!

        Toinen Tohelo --- LISÄÄ --- ITSELLEEN YHDEN YLIMÄÄRÄISEN TEMPAUKSEN . . . !!!

        ---------------------------------------------------------------------------------
        TULOSSA ON VAIN YKSI --- Seurakunnan YLÖSOTTO --- SIIS . . .

        . . . Jeesus Kristuksen Toisen Tulemisen YHTEYDESSÄ . . . !

        . . .

        TUOHON TARVITSEE SANOA AINOASTAAN . . .

        "Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä." - Johanneksen ilmestys 8:1

        . . . että, ennen tuota SEITSEMÄNNEN SINETIN AVAAMISTA . . .

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        SEURAKUNNAN YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        eli --- PELASTETTAVAT --- VIISAAT NEITSYET lähtevät . . . TYHMÄT NEITSYET jäävät . . . ;)

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        22.3.2017 16:26

        Jumala SANOO . . .

        . . . MITEN VOI --- julistaa evankeliumia . . . ???

        . . . JOS EI OLE --- itse puhdas ja siten Pyhän Hengen VOIMASSA . . . !!!

        . . . SIIS . . . Sokea taluttaa toista sokeaa, mutta MINNE . . . :(

        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." - Matt. 28:19-20 ---> Lähetyskäsky

        MITEN VOI OPETTAA TOISIA NOUDATTAMAAN NIITÄ KÄSKYJÄ JOITA EI ITSE NOUDATA !!!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä! Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen, Jumalan Poikaan!!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM


      • Jumalan_henkäys
        4.1.2017 18:17

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . .

        ILON - ja - MURHEEN --- avulla --- PARANNUKSEEN - ja - PELASTUKSEEN . . . !

        . . .

        NUHTELU - ja - KEHOITUS --- PARANNUKSEN TEKOON . . .

        . . . AIHEUTTAA MURHETTA . . . !

        . . .

        2. Kor. 7:9-10 ---> Jumalan mielen mukainen murhe - SE - pelastava murhe

        » . . . NYT iloitsen, en siitä, että tulitte murheellisiksi, vaan siitä, että murheenne oli teille parannukseksi; sillä te tulitte murheellisiksi Jumalan mielen mukaan, ettei teillä olisi mitään vahinkoa meistä . . .

        . . . Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman . . . »

        SILLÄ

        Jumala SANOO . . .

        . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
        . . . .................................... . . . ........................................................ . . .
        . . .

        Kerran pelastettu . . . AINA PELASTETTU . . . ?

        Jumalan_henkäys

        23.11.2016 11:02

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
        . . . .................................... . . . ........................................................ . . .

        . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

        » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »

        . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:13-18 ---> Rukouksen voima

        » . . . Jos joku teistä kärsii, hän rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, hän laulakoon kiitosvirsiä . . .

        . . . Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi . . .

        . . . Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan . . .

        . . . Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen . . .

        . . . Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää . . . »

        . . . . . . . .

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jeesus_valitsi_tekstin
        22.3.2017 16:26

        Jumala SANOO . . .

        . . . MITEN VOI --- julistaa evankeliumia . . . ???

        . . . JOS EI OLE --- itse puhdas ja siten Pyhän Hengen VOIMASSA . . . !!!

        . . . SIIS . . . Sokea taluttaa toista sokeaa, mutta MINNE . . . :(

        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." - Matt. 28:19-20 ---> Lähetyskäsky

        MITEN VOI OPETTAA TOISIA NOUDATTAMAAN NIITÄ KÄSKYJÄ JOITA EI ITSE NOUDATA !!!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä! Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen, Jumalan Poikaan!!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        VIDEON SANOMAA . . .

        "Niin kuin Raamattu sanoo: Me olemme maailman valkeus ja tuo valkeus, jota me olemme --- Jumalan lamppuja --- jotka ovat sytytetyt taivaasta . . .

        Jumala valaisee lamppunsa, eli Jumalan maailmoista vuotaa meidän sydämiin Pyhän Hengen - ihana - kirkas - siunaus --- eläväksi tekevä voima --- ja silloin me loistamme. Synti estää tämän."


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        VIDEON SANOMAA . . .

        "Niin kuin Raamattu sanoo: Me olemme maailman valkeus ja tuo valkeus, jota me olemme --- Jumalan lamppuja --- jotka ovat sytytetyt taivaasta . . .

        Jumala valaisee lamppunsa, eli Jumalan maailmoista vuotaa meidän sydämiin Pyhän Hengen - ihana - kirkas - siunaus --- eläväksi tekevä voima --- ja silloin me loistamme. Synti estää tämän."

        2. Kor. 7:9-10 ---> Jumalan mielen mukainen murhe - SE - pelastava murhe

        » . . . NYT iloitsen, en siitä, että tulitte murheellisiksi, vaan siitä, että murheenne oli teille parannukseksi; sillä te tulitte murheellisiksi Jumalan mielen mukaan, ettei teillä olisi mitään vahinkoa meistä . . .

        . . . Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman . . . »


    • 1234567---

      Olen lukenut Niilo Yli-Vainion kirjan "Järkyttävä Maailma" Tämän kirjan sanoma on kyllä täyttä satua.

      • KyseIiä

        Lue myös tuo "Järkyttyvä maailma".


      • 1234567---
        KyseIiä kirjoitti:

        Lue myös tuo "Järkyttyvä maailma".

        Olen lukenut tuon kirjan "Järkyttävä Maailma". Siinä kerrotaan myös ikuisesta tuskasta ja piinasta kadotetuille.


      • asdfgasdfgasdfg
        1234567--- kirjoitti:

        Olen lukenut tuon kirjan "Järkyttävä Maailma". Siinä kerrotaan myös ikuisesta tuskasta ja piinasta kadotetuille.

        Ikuinen tuska ja piinahan ovatkin pari tärkeimmistä kristinuskon elementeistä.


      • 1234567---
        asdfgasdfgasdfg kirjoitti:

        Ikuinen tuska ja piinahan ovatkin pari tärkeimmistä kristinuskon elementeistä.

        Oikeastaan voisin yhtyäkin teidän näkemykseenne ikuisesta tuskasta ja piinasta. Sehän olisikin ihan oikeus ja kohtuus pedon kumartajille.


      • kannatetaan
        1234567--- kirjoitti:

        Oikeastaan voisin yhtyäkin teidän näkemykseenne ikuisesta tuskasta ja piinasta. Sehän olisikin ihan oikeus ja kohtuus pedon kumartajille.

        Jo vain jo vain jo vain.


      • asdfgasdfgasdfg
        1234567--- kirjoitti:

        Oikeastaan voisin yhtyäkin teidän näkemykseenne ikuisesta tuskasta ja piinasta. Sehän olisikin ihan oikeus ja kohtuus pedon kumartajille.

        Et sinä olisi kristitty jollet hekumoisi toisin ajatteleville lankeavasta ikuisesta piinasta ja kärsimyksestä.


      • KyseIiä
        1234567--- kirjoitti:

        Olen lukenut tuon kirjan "Järkyttävä Maailma". Siinä kerrotaan myös ikuisesta tuskasta ja piinasta kadotetuille.

        Lue myös Niilo Yli-Vainion kirja "Järkyttyvä maailma".


    • KyseIiä

      Nyt se tempaus sitten tapahtui. Jarmo, onko raporttia? Tunnelmia taivaasta? Miltä ensimmäiset minuutit ovat tuntuneet?

    • TempausTulee

      Jaaha sieltähän se tempaus nyt tulee.

      • KyseIiä

        Se oli jo klo 10 Suomen aikaa. Mutta ehkäpä ennustus onkin tarkentunut!


    • satavuottaaa
    • Hmmm. Emme ilmeisesti nähneet tempausta?

      Vai tempaistiinko vain Persut hajalle?

    • banananabrainn
    • menetettypeli
    • matteus24

      Matt. 24:4-14

      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

      7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

      8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

      9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

      14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

    • matteus25

      Matteus 25:1-13

      1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

      2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.

      3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

      4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

      5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.

      6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'

      7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

      8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.

      9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'

      10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

      11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'

      12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

      13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

    • henkimaailmann

      Henkimaailman kanssa olet kuin nettipelissä anonyymina, sinä et näe ketään, mutta sinut nähdään jopa alastomana

      Jumala on pelin luoja ja sen kehittämisen sivustaseuraajat ovat henkiä ja enkeleitä. Sinä olet pelaaja, joka olet pelisi netistä löytänyt, luulet olevasi muutaman harjoituskerran jälkeen hyvä, koska tunnet jo hieman pelin ominaisuuksia ja kentät.

      Pelissä on "HELP" painike, mutta et välitä sitä käyttää, koska olethan niin hyvä. Luulet että vastassasi on kaltaisesi pelin itseoppinut pelaaja mutta pelissä vastustajat ovatkin henkiä, jotka ovat nähneet koko pelin bittirakenteen, koodin, sekä olleet mukana katsomassa kun sen ominaisuudet luodaan. Luulet että nuo vastustajasi ovat kaltaisiasi aloittelijoita, jota nämä vastustajasi erehdyttävän hyvin myös esittävät ja sinua niin bluffaavat.

      Valehtelet itsellesikin, että olet hyvä pelaaja ja hallitset pelin paremmin kuin muut. Totuus paljastuu sinulle vasta kun olet murskaantumaisillasi, etkä voi enää vastustaa.

      Olet armottomasti mennyttä miestä, koska nämä vastustajasi pelaavat tätä peliä.

      1 000 000:1

      paremmin kuin sinä, joten mahdollisuutesi ovat sen mukaiset. Näin toimit, kun luulet että itse osaat kaiken, hallitset kaiken ja kaikki pelaavat tätä peliä siten kuin sinä sen näet.

      Kaikki mitä ympärilläsi tapahtuu, se on tarkoitettu vain sinun tuhoamiseksesi, jos niin kerran haluat tätä peliä pelata.

      Halu uskoa ja muuttaa pelin sääntöjä on sinun kädessäsi, painamalla HELP painiketta, joka on Jeesus Kristus. Usko puolestaan tulee pelin kehittäjältä, Jumalalta. Tämän pelin kehittäjä, ei sinua auta, jollet käytä tuota HELP painiketta. Tässä on tämän pelin todelliset säännöt. Sillä mitalla sinulle mitataan, millä sinä itse mittautat. Usko HELP painkkeeseen. Vain luja Usko Jeesukseen Kristukseen, vapauttaa sinut mittamaljasta, jolla tämän pelin tuomiot sinulle kaadetaan. Käytä siis HELP-painiketta.

      • Ei siis kannata osallistua tuohon peliin lainkaan.


    • tynnyrissäkasvanut

      Tynnyrissä kasvanut tietää kaiken vain tynnyristä... jos

      Entäpä Pyhä Henki kasvattajana? Tekeekö Pyhä Henki kasvatuksesta täydellisen?

      Jos kasvat tynnyrissä, näet siellä korkeintaan reiän maailmaan, jossa näkyy niitä ulkopuolisia, joita sinun tynnyrisi ympäristössä jossa tynnyrisi ympäristöä hallitseva salli sillä olevan. Älä siis luule että näit tynnyrin ulkopuolelle. Näit vain sen, mitä tynnyrisi ulkopuolella olevilla vaikutteilla sinun annettiin nähdä.

      Tällaisella ihmisellä ei ole lähtökohtaa mihinkään avoimeen ympäristöön. Vai mitä? Päinvastoin, heitä on syntymästä asti manipuloitu kaikkeen mitä tynnyrin ulkopuolisen tilan hallitsija on itse sallinut tai päättänyt antavan aktiviteetteina huomioksi

      tynnyrin asukkaalle. Hurjaa, eikös vaan? Näitä ihmisiä kutsutaan pakanoiksi!

      Jumala on ihme ja Jeesuksen Kristuksen kuolema ristillä teki ihmeestä konkreettisen viisauden. Me olemme kaikki päässeet tynnyrin ulkopuolelle ja eikä se mitään, vaan tynnyrin sisälle pääsi Henki, Pyhä Henki. Mekin olemme vain pakanoita.

      Jumalan paimenelle, Jeesukselle Kristukselle erityisen tärkeää löytää nämä tynnyrit :D

      Sanotaan kaikki yhdessä AAMEN! JA YLISTETÄÄN JUMALAA, HALLELUJA JEESUS KRISTUS!

    • pihonsivultaaa

      Jouko Niemisen Näky Kokkolan kirkossa

      Vuonna.1981

      Istun etupenkillä. Olen käyttänyt puheenvuoron Sanan ja rukouksen illassa ja katselen alttarille päin. Samassa tapahtuu jotakin – minut siirretään näyssä jonnekin alttarin taakse, josta näen koko kirkkokansan edestä päin. Kirkko on täynnä ihmisiä, eletäänhän vielä herätyksen aikaa.

      Keskikäytävällä jonottaa valtava ihmisjono kaksi rinnan, satoja ihmisiä, pääsyä rukoiltavaksi. Kuljen hiljaa eteenpäin ja katseeni kiintyy alttarin vasemmalla puolella, (saarnatuolin puolella) toimivaan rukousryhmän. Veljet rukoilevat kädet kohotettuina apua tarvitsevien tai Hengen kosketusta kaipaavien puolesta.

      Mutta jään ihmetellen katsomaan, kun veljien pannessa kätensä ihmisten päälle, käsien yläpuolella oleva ilma alkaa pyöriä ja kieppua, ja näen kolmen erivärisen ilmavirtauksen ikään kuin taistelevan keskenään tilasta päästä "mukaan siunaukseen".

      Yksi virtaus on väriltään musta, toinen harmaa ja kolmas valkoinen.

      Ne sekoittuvat toisiinsa miten vain eri ihmisten kohdilla.

      Jostakin syystä minulle on selvää siinä, että valkoinen on Jumalasta, harmaa on sielullista, ja musta on perkeleestä.

      Kuljen hiljaa eteenpäin ja ihmettelen. Äkkiä vierelläni on ääni (enkeli), joka kysyy: "Miksi ihmettelet? Katsohan tuota toista rukousjonoa". Silloin huomaan, että myös oikealla puolella on "rukousjono". Tosin … en näe mitään jonoa.

      Mutta alttarin reunalla on jokin hahmo, joka on kumartunut hyvin alas. Hän on valkoisissa vaatteissa ja polvillaan pää käsien varassa ,niin kuin Jeesus Getsemanen ahdistuksissa.

      Kuljen hämmästyneenä eteenpäin hahmon vierelle ja kurkistan. Siinä on Jeesus. Hän on murheellinen. Ihmettelen ??? En ymmärrä mitään.

      Silloin enkeli sanoo: "Älä ihmettele. Sinä näet tuon toisen jonon, jossa on paljon ihmisiä. Siinä kutsuttiin ihmisiä kokemaan siunauksia… Mutta tässä toisessa jonossa – jossa ei ole ketään – KUTSUTTIIN IHMISIÄ SEURAAMAAN JEESUSTA RISTIN TIELLE."

      Näky päättyy.

      -----------------

      Alpo Purasen näky v. 2005

      Kirjoitin tämän hengellisen näyn noin kymmenen vuotta sitten. En uskaltanut sitä silloin julkaista, koska pelkäsin sanoman ankaruutta. Nyt kun astumme harppauksin kohti Babyloniaa, rohkaisen mieleni ja julkaisen mitä silloin näin.

      Valkopukuinen sanoi minulle: "Nouse sielu, nouse. Avaa silmäsi ja näe. Nouse yläpuolelle Sodoman ja Gomorran torien. Sieluja myydään ja ostetaan. Elämän kultainen malja on häväisty, maahan tallataan heikkojen henki. Ihminen, ei sinulla ole arvoa - on vain henkesi ja sielusi saldo.

      Hallitusmiehet väsyvät ja nääntyvät, paha on päässyt irti eikä ole ketään, jolla olisi voima sanoa SEIS!

      Nouse sielu, nouse ja astu valoon.

      Sodomaan valmistetaan temppeli ja Gomorraan alttari. Ahneuden uhrit uhrataan ja savu nousee Jumalan tykö.

      Ensimmäinen voi-huuto on tullut. Autuas on se, joka näkee, eikä anna pimeyden vallata sieluaan. Maasta sinut luotiin ja sinulle annettiin valta hallita sitä. Hyvä ja paha asetettiin eteesi ja sinä sait valita. Pahan valitsit.

      Maa itkee ja valittaa. Sen kauniit vaatteet on turmeltu. Meri huokaa raskaasti ja sen asukkaat menehtyvät.

      Sodomaan kylvettiin turmelus. Gomorran savuista sikiää vitsaus.

      Jumala itkee lapsiaan. Paluuta ei enää ole.

      Kedon eläimet, niistä pienimmät, valmistetaan kantamaan vitsaukset, eikä pakopaikkaa ole.

      Tuskaan nääntyy autettava ja kipuun auttaja. Ahneuden alttarilla tämä valmistettiin.

      Sodomaan valmistettiin temppeli ja Gomorraan alttari, eikä pelastajaa ole.

      Näin sanoo valkopukuinen: "Kauniin maan minä annoin asuttavaksi, hyvän ja pahantiedon valittavaksi. Ihminen, sinä halusit tietää mitä paha on. Se näytti niin suloiselta. Valtaa hallita halusit. Nyt on aikasi täyttymässä. Tuomiolle asetetaan pienet ja suuret hallitsijat. Kauhunhuudot kaikuvat: "Vuoret kaatukaa päällemme, kätkekää meidät Kaikkivaltiaan vihalta.”

    • pihonsivultaaa

      Pelastusarmeijan perustajan William Boothin

      1900-luvun alussa saatu profetia lopun ajoista Jumalalta elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila “päivää ennen Jeesuksen tulemusta”.

      Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka sisältävät mm. seuraavat asiat:

      “1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa.

      Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

      2. Silloin on taivas ilman helvettiä.

      Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää

      täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn.

      Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa

      taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.”

      3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä.

      Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.

      4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä,

      jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.

      5. on paljon uskontoa, ilman pyhää henkeä.

      Tim. 3:5. Juuda 18,19.

      6. Kristikunta ilman Kristusta.

      Kristus ei ole siellä, missä “veri ja tuli” eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.

    • pihonsivultaaa

      Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010

      Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:

      Jukka Piirosen näky 11.6.2010

      Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.

      Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.

      Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.

      Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.

      Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.

      Suurin mätänemisen syy on ylpeys.

      Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.

      T:"Hiljainen"

    • pihonsivultaaa

      Taisto Mäen näky v.1994

      Julkaistu Kipinä-lehdessä 4/1994

      NÄKY

      Tilanteet kansojen keskellä Jumalan armosta näin visuaalisen näyn, joka sisälsi myös profeetallisia sanomia.

      Sanomia, jotka koskettavat niin uskovaisia, kuin myös kaikkia muitakin ihmisiä. Jumalalla on paljon sanottavaa tämän päivän ihmisille.

      Eteeni ilmestyi alue, jossa näkyi Eurooppaa ja vähän Aasiaa sekä Afrikkaa. Aina Pohjoismaista näkyen itään, pohjoista Venäjää, sieltä mennen Lähi-Idän läheltä Pohjois-Afrikkaan päättyen Marokon pohjoisosaan lännessä.
      Se oli kuin kartta väreissä ja hyvin luonnollisen näköinen.

      Katsellessani tuota huomasin, että siinä tapahtui liikehdintää. Liikehdintä oli kuin meren aallot, jotka menivät ylös ja alas. Se oli kuin myrsky. Ymmärsin, että Euroopan yllä oli sekaannuksen verho, joka aiheutti levottomuutta.

      Ei ole täysin selvää, mitä oli tapahtunut, mutta jokin tapahtuma oli tuon saanut aikaan niin, että väkivallan aallot levisivät ja voimistuivat.

      Tämä levisi myös Pohjoismaihin. Norja, Ruotsi ja Suomi olivat kohta myrskyn keskellä. Kotimaani Suomi Kuulin kuin äänen, joka kehotti "Huomioi tämä" tai niin kuin Raamatussa sanotaan "Katso". Tämän näkemäni alueen ylle ilmestyi käsi, joka piti suurennuslasin kaltaista lasia. Katseeni kiinnitettiin tuon kautta Suomeen, maahan, joka on kotimaani. Yllättäen huomasin olevani suomalaisten ihmisten keskellä, ja näin perheiden sisälle. Ihmiset olivat pelon vallassa.

      Näin kuinka ihmiset itkivät pelosta ja voimattomuudestaan. Jotkut suunnittelivat koko maanosasta karkuun lähtöä.

      Tilanteet olivat käyneet käsittämättömiksi ihmisten silmissä. Tunsin itsenikin tässä tilassa pelokkaaksi ja kyselin: mitä tämä on ja miksi?

      Jumalalla oli tähän loppujen lopuksi yksinkertainen vastaus: - Penseys. Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.

      Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä. Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys, joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.

      Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä. Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.

      Herra haluaa olla SUURI keskellämme.

      Ei kukaan ihminen, vaan vain Jeesus Kristus Pyhän Henkensä kautta.

      Näin sanoo Herra! - Minä haluan puhdistaa seurakunnan, kaikki. Voi teitä, joidenka silmät ovat sokeat tuon pölyn tähden! Minä joudun särkemään teidät, sanoo Herra! Särkemään, että te näkisitte totuuden ja tekisitte parannuksen.
      Sillä minä olen totuus!

      Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra.

      Minä haluan omani itselleni. Keitä te olette, jotka käytätte nimeäni; mutta olette lihoneet kuin siat maallisella omaisuudella. Te, jotka käytätte hyväksi puhtaita palvelijoita ja rakennatte itsellenne epäjumalan omaisuudella. Paljon on epäjumalia tullut teille.

      Missä on rakkauteni? sanoo Herra. Te ette ole auttaneet särjettyjä!
      Te ette ole auttaneet köyhiä ja vähäisiä! Te ette ole antaneet omastanne minun tahtoni mukaan!

      Sanoo Herra! Katso, keskellänne on niitä, jotka apua tarvitsevat. Tehkää parannus ja minä teen kaiken uudeksi.

      Mutta jos ette, niin minä itken teitä!

      Jumalan armo - Pyhän Hengen tuli

      Katseeni "nostettiin" tämän jälkeen koko Suomen ylle. Muita maita en nähnyt, en edes Venäjää tai Ruotsia. Yhtäkkiä Suomessa alkoi ilmestyä pieniä tulen liekkejä. Nämä liekit lisääntyivät ja levisivät, kunnes niistä muodostui suuri roihu, joka peitti lähes koko Suomen. Tuo tuli ei ollut tuhoja tekevää, vaan se oli VALTAVA PYHÄN HENGEN TULI.

      - Tulee aika, jolloin kansa kääntyy Jumalan puoleen. Kaiken sekaannuksen, pelon ja myrskyn keskellä alkaa Pyhän Hengen tuli palaa suurella väkevyydellä ja rakkaudella! Vanha, mutta voimallinen aika tulee, jolloin minä (siis Herra)
      osoitan väkevän voimani, että vain minä olen ainoa Herra. Tämä on rakkauteni ja armoni osoitus.

      Armo armon aikakauden viimeisillä hetkillä. Amen.

      Tämä oli näky, jonka näin ja sain. Ja muista, että vain Jeesus Kristus on ainoa Herra ja Hänellä on kaikki vastaus meille kaikille.

      Jumalan armosta

      Tapani Mäki

      • nib.iru

        Toivon kovasti, että nuo liekit eivät symbolisoi islamia. Ettei allah pääsisi tänne.


    • pihonsivultaaa

      Soshannan uni tammikuussa 2013

      Olin talossa, jossa oli monia ihmisiä, mielestäni nämä olivat uskovaisia.

      Talo oli aivan kuin "sinetöity". Ovea ei enää saanut avata kenellekään. Se oli ehdoton asia.

      Lähdin unessa liikkumaan "hengessä" talon ulkopuolelle ja näin, että talon ulko-ovea yritettiin saada auki.

      Miehiä ja naisia oli oven takana ja ympäri taloa etsien sisäänpääsyä taloon. Ihmiset huusivat ja kirkuivat kauhuissaan, ryskäsivät ovea ja ikkunoita.

      Ikkunat olivat niin vahvoja, etteivät ne särkyneet tai ne oli peitetty jollain.

      Nämä ihmiset huusivat, että heidän kuuluisi olla siellä talon sisällä.

      Itse ymmärsin, että he olivat tienneet, mitä on tulossa ja he olivat myöhästyneet, ja ovi oli sulkeutunut ja sinetöity.

      Talon sisäpuolella olevilla ei ollut minkäänlaista hätää. Heillä oli kaikki tarpeellinen siellä.

      Kuljin talosta poispäin. Näin että kyse oli sivistysvaltiosta. En osaa sanoa tarkalleen mikä, vain yleisesti.

      Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne.

      Tilannetta voisi kuvailla sanoilla ”täydellinen kaaos”. Sitä samaa näkymää riitti niin pitkälle kuin näki.

      Heräsin tämän jälkeen.

      • yöllä.nukutaan

        Kiitä onneasi että heräsit painajaisesta ajoissa. Olisi voinut olla hikinen loppuyö.


      • Pihon: "Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne."

        Merkkejä kaaoksesta:
        https://www.youtube.com/results?search_query=end times signs


    • mikä.on.tempaus

      Kello on nyt 12.58 eikä ole kuulunut uutisia pudonneista lentokoneista tms. Missäs se tempaus viipyy?
      Nämä ihmiset jotka näkevät noita kummallisia näkyjä, yljät ja muut (mikä on yljä??)
      niin ovatko he oikeita ihmisiä, vai onko heillä joku henkinen sairaus?
      Joka uniinsa uskoo, se varjoaan pelkää.

      • OPPIA TÄSTÄ

        2Piet. 3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        > Viimeisinä päivinä nousee ennustusten mukaan pilkkaajia, jotka kaiken ennallaan pysymisestä päättävät, ettei maailman loppua tulekaan 1 – 4; mutta niin kuin vedenpaisumus äkisti hukutti maan, niin on koko maailmakin äkkiä tulessa <

        http://www.finbible.fi/UT/2Pietari/Raamattu1_3.htm


    • dakrhorseee

      Ilm. 3:9

      Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

      --------------

      Katy Perry - Dark Horse (Official) ft. Juicy J ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=0KSOMA3QBU0

    • isostakirjastaa

      Miika luku 7:2

      2. Poissa ovat HURSKAAT maasta, EIKÄ oikeamielisiä ole ihmisten keskuudessa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toisiaan.

      4:9

      9. Ja nyt-miksi vaikeroit?

      Eikö sinulla ole kuningasta, onko neuvonatajasi kadonnut, koska kipu on vallannut sinut kuin synnyttävän?

      3:7 ja 8

      7. NÄKIJÄT JOUTUVAT HÄPEÄÄN JA ENNUSTELIJAT PUNASTUVAT.

      Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalalta ei tule VASTAUSTA.

      8. Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ILMOITTAAKSENI Jaakobille sen RIKOKSET ja Israelille sen SYNNIT.

      Jesajasta Luku 63:1-3

      1. Kuka tulee tuolla Edomista , kirkaan punaisessa puvussa Bosrasta, tuo puvultaan komea, joka uljaana astelee suuressa voimassaan?Minä joka puhun vanhurskautta joka olen voimallinen auttamaan.

      2. Miksi on puunaa puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?

      3. Kuurnan minä poljin, minä YKSINÄNI, ei ketään ollut kansojen joukosta kanssani. Minä poljin heitä vihassani, tallasin heitä kiivaudessani ja niin vaatteilleni pirskui heidän vertaan jaminä TAHRASIN koko pukuni.

      4. RANKAISUN päivä oli mielessäni ja minun LUNASTETTUJEN vuosi oli tullut.

      5. Minä KATSELIN, mutta ei ollut auttajaa, ihmettelin, kun kukaan ei tullut TUEKSI. Siloin OMAN käsivarteni voima auttoi minua ja KIIVAUTENI vahvisti minua.

      6. Minä TALLASIN kansoja vihassani ja JUOVUTIN heitä kiivaudessani.

      Minä VUODATIN maahan heidän verensä.

    • saymynamee
    • omalehmäojassa
    • monisteioo
    • onnettomuuss

      1. Kuninkaiden kirja 22:19-25

      19 Mutta hän sanoi: "Kuule siis Herran sana: Minä näin Herran istuvan istuimellansa ja kaiken taivaan joukon seisovan hänen edessään, hänen oikealla ja vasemmalla puolellansa.

      20 Ja Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin.

      21 Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?'

      22 Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

      23 Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

      24 Silloin astui esille Sidkia, Kenaanan poika, löi Miikaa poskelle ja sanoi: "Mitä tietä Herran henki on poistunut minusta puhuakseen sinun kanssasi?"

      25 Miika vastasi: "Sen saat nähdä sinä päivänä, jona kuljet huoneesta huoneeseen piiloutuaksesi".

    • kumartavatt

      Ilm. 13:8

      Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

    • voittaaa

      Ilm. 13:7

      Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

    • sananlaskuistaa

      Luku 1:20-33

      »Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla; meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo: Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?

      Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.

      Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte; kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.

      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.»

      loput täsät luvusta

      29.He vihasivat ymmärrystä, eivät valinneet osakseen herran pelkoa

      30.Eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan pitivät halpoina kaikkia varoituksiani.

      31.Sen tähden he saavat syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

      32.Yksinkertaiset surmaa heideän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.

      33.Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

    • hyväkeskusteluu
    • isostakirjastaa

      Matt. 15:8

      'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,

      ----------------------

      Aam. 8:

      1 Tämän näytti minulle Herra, Herra: Katso, oli korillinen kypsiä hedelmiä.

      2 Ja hän sanoi: "Mitä sinä näet, Aamos?" Minä vastasin: "Korillisen kypsiä hedelmiä". Ja Herra sanoi minulle: "Minun kansani Israel on kypsä saamaan loppunsa: en minä enää mene säästäen sen ohitse.

      3 Ja sinä päivänä palatsin laulut muuttuvat valitukseksi, sanoo Herra, Herra. Paljon on oleva ruumiita, joka paikkaan heitettyjä. Hiljaa!"

      4 Kuulkaa tämä, te jotka poljette köyhiä ja tahdotte tehdä lopun maan nöyristä,

      5 sanoen: "Milloin loppuu uusikuu, että saamme myydä viljaa, ja milloin sapatti, että saamme avata jyväaitan, pienentää eefa-mitan ja suurentaa painon ja pettää väärällä vaa'alla,

      6 että saamme ostaa vaivaiset rahasta ja köyhän kenkäparista ja myydä akanoita jyvinä?"

      7 Herra on vannonut hänen kauttansa, joka on Jaakobin kunnia: Totisesti, minä en ikinä unhota yhtäkään heidän tekoansa.

      8 Eikö senkaltaisesta maa jo vapise ja kaikki sen asukkaat murehdi? Eikö se nouse kaikkinensa niinkuin Niili, kuohu ja alene niinkuin Egyptin virta?

      9 Ja on tapahtuva sinä päivänä, sanoo Herra, Herra, että minä annan auringon laskea sydänpäivällä ja teen maan pimeäksi keskellä kirkasta päivää.

      10 Minä muutan teidän juhlanne murheeksi ja kaikki teidän laulunne valitusvirsiksi. Minä panen kaikkien lanteille säkkipuvun ja teen kaljuksi jokaisen pään. Ja minä saatan teidät suremaan, niinkuin ainokaista poikaa surraan, ja se päättyy, niinkuin päättyy katkera päivä.

      11 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      12 Silloin he hoippuvat merestä mereen, pohjoisesta itään; he samoavat etsien Herran sanaa, mutta eivät löydä.

      13 Sinä päivänä nääntyvät janoon kauniit neitsyet ja nuorukaiset,

      14 ne, jotka vannovat sen nimeen, joka on Samarian syntivelka, ja sanovat: "Niin totta kuin sinun jumalasi elää, Daan, ja niin totta kuin elävät Beerseban menot!" -He kaatuvat eivätkä enää nouse.

    • maratooniiii

      Uni; lopun kilvoittelu

      http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=4&t=893

      Lainaa

      ViestiKirjoittaja Sinettisormus » 28 Touko 2017, 19:25
      Shalom ja terveiset Kainuusta!
      Laitan lyhyesti viime öisen uneni.
      Olin jossain kilpajuoksussa, jossa oli monenlaisia ihmisiä. Jokainen juoksi omaa juoksuaan. Eräs tumma ja lihava nainen oli mukana juoksussa. Hänellä oli yllään violetti mekko. Hän kaatui vähän väliä mutta nousi ja jatkoi juoksuaan.
      Jouduin keskeyttämään juoksuni hetkeksi, mutta lupasin naiselle että tulen takaisin juokesmaan hänen kanssaan loppujuoksun.
      Olin jossain rakennuksessa jossa oli tyhjiä huoneita ja mutta olin niitä voisiko niissä järjestää jotain hengellistä toimintaa. Joskus lauloin että tiesin miltä niissä kuulostaa.
      Näin vanhan evankelistan joka ilmoitti että oli jo odottanut minua ja kertoi kuiskaten minulle jonkin salaisuuden.
      Sitten kuulin että kilpajuoksijat tulevat ja harmittelin että olin vain avojaloin joten oli vaikea osallistua. Päätin kuitenkin lähteä taas juoksuun vaikka avojaloin, sillä olin sen naiselle luvannut.
      Nainen näki minut ja iloitsi minut nähdessään ja minä huomasin että jalkoihini oli ilmestynyt valkoiset lenkkitossut. Sitten loppujuoksu alkoi ja uni loppui ....

      Että tällaiset terveiset. Loma jatkuu ... siunaukset kaikille !

    • tribunatioismi

      Pre- mid- ja posttribunatoismi käytännössä

      http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=22

      Lainaa

      ViestiKirjoittaja -jarmo- » 13 Helmi 2016, 11:27
      Seurakuntaa on kovasti jakanut käsitykset Jeesuksen paluusta, miten ja milloin ja saako siitä tietää ennalta vai miten se menee... monia kiistanalaisia kysymyksiä, joita ei vain seurakunta, vaan arvoisimmatkin papistot ja armoitetut tunnetuksi tulleet sananjulistajat kertovat asiasta ristiriitaisesti. Tämä todistaa jo, ettemme suinkaan puhu yksinkertaisesta ja vesiselvästä asiasta joka olisi täysin yksiselitteisen selvästi kirjoitettuna Raamattuun. Ei se vaan mene niin.
      Toiseksi että tämä jakaa seurakunnan usein riitoihin jota jopa pidetään toistaan eksyttäjänä jos tuollaisia puhuu.

      MINÄ SANON ETTÄ, HEI, MEHÄN ODOTAMME KAIKKI SITÄ SAMAA JEESUSTA HÄNESSÄ ON PELASTUS. Ei tempaus kenenkään sielua pelasta, vaan Jeesus!
      On siis yhden tekevää, miten sinun pelastuksesi menee KÄYTÄNNÖSSÄ, koska pelastaja ja puolustaja on sama Taivaan ja maan Kuningas, Jeesus Kristus.

      1. Pre tribunatioismi tarkoittaa että tempaus tapahtuu ennen vaivanaikaa. Tähän esikuvana on päällimmäisenä Ilm. 3. luvussa enkelin snaoma Filadelfian seurakunnalle, jolle tämä lupaa pelastuksen hädän hetkestä, joka on koittava yli koko maan piirin. Viittaa kuudenteen sinettiin.

      2. Mid tribunatioismi että tempaus tulisi keskellä vaivanaikaa ja että seurakunta ehdottomasti joutuu olemaan vaivanajat maan päällä. Tähän ehdoton raamatunpaikka on myös ilmestyksessä luvussa 7 loppupuolella. "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" ja "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      3. Post tribunatioismi puolestaan on kaikkein ristiriitaisin ja siinä on kaikkein eniten myös käsityseroja. Esimerkiksi adventistit käsittää asian aivan eri tavoin, tosin siinä ei sinänsä ole ristiriitaa loogisuudessa mutta vielä pahempi, suuri ristiriita Raamatun kanssa. He ovat siis veistelleet omiaan.
      Adventistien mukaan kaikki ovat läpi kaikkien pahojen päivien loppuun asti ja Jeesuksen tullessa, heidät temmataan tuhanneksi vuodeksi Taivaaseen. Tämän jälkeen saatana siis jää maan päälle ikään kuin vangiksi ja kaikki ihmiset kuolevat. Tämä toisaalta tietenkin selittää se miksi Jeesus lähti tekemään sijaa Isän luo. Eihän siitä sijasta muuten mitään iloa olisi.
      Tempaus lopussa ei vaan oikein natsaa käytännössä koska miksi temmata, jos Raamattu selvästi ilmoittaa että Jeesus tekee tuhatvuotisen valtakuntansa maan päälle. Tästä on selvät Raamatunpaikat olemassa, kuten Sakarja 14 luku, Jesaja 65 ja Hesekiel 47.
      Ristiriitojen vuoksi moni post tribunatioismiin uskova onkin muokannut omaa käsitystään ja keksinyt Jeesuksen valmmistamalle sijallekin jotain käyttöä, sanomalla että tempaus tuleekin noin 3kk ennen Jeesuksen paluuta. En minä vaan tiedä missä siihen olisi minkäänlaista viittausta.
      Post tribunatioismin Raamatun perustelu on mm. Luukas 12:35-36 josta kuitenkin selviää että Jeesus palaa häistään, odottakaa silloin kupeenne vyötettyinä. Ketkä siis vihittiin ja ketkä odottaa kupeet vyötettyinä?

      Tästä kaikesta syystä olen itse päätellyt että koska Raamatussa on viitteitä näistä kaikista kolmesta käsityksestä, niin miksi sitten ne eivät voisi olla kaikki totta. Sitten huomasin että tämä teoria käy yhteen juutalaisen vanhan hääperinteen kanssa. Lopultahan hääpari saapuu takaisin kaupunkiin kun häät ovat ohi ja siellä odotetaan kupeet vyötettyinä.

      Uskon siis että morsian otetaan kuten pre tribunatioismi sen kertoo ja sitten menee ahdistuksen ajat loppuun, kun tapahtuu mid tribunatioismin mukainen tempaus, jossa morsiusneidot (5kpl viisaat) temmataan ja tyhmät (5kpl) jää, jotka sitten jäävät kuten Luukas 21:35-36 kertoo ja odottavat kupeet vyötettyinä kun Jeeesus palaa kaikessa kirkkaudessaan, eikä silloin enää ketään temmata, vaan mennään kuten Sakarja 14 luvussa asian kertoo.

      Näin minä tämän lopunajan uskon tempauksien muodossa menevän.

      • Ei Jarmon mielestä ole aiemmin ollut lainkaan yhdentekevää, milloin tempaistaan. Hän itse on ollut sitä mieltä, että on siinä ensimmäisessä tempauksessa ja hänestä tulee silloin paljon muita ylevämpi sielu, joka istuu Jeesuksen valtaistuimella tuomitsemassa.


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        13.6.2016 15:14

        TEMPAUS - Eksyttäjä ---> KOROTTAA ITSEÄNSÄ - ja - ALENTAA Jumalaa . . . :(

        TEMPAUS Päivämäärillä on . . . Jumalan PILKKAA eli RANGAISTAVA TEKO . . . !
        ..................................................................................................................................... . . .

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20
        .......................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


        Jeesus_valitsi_tekstin
        12.12.2016 19:06

        Rakas Jarmo !

        OLET - nyt - VAROITTAVA esimerkkihenkilö --- PENSEÄSTÄ - ja - VALEHTELIJASTA /PANETTELIJASTA !!!

        TÄSSÄ --- SINUN --- VAIHTOEHTOSI:
        ------------------------------------------

        1. TEET PARANNUKSEN --- PENSEYDESTÄ - ja - VALEHTELUSTA !

        2 . JOS ET TEE PARANNUSTA - niin - OLET Jumalalle VASTENMIELINEN ja Jeesus PÄÄSTÄÄ sinusta IRTI ---> Jumala OKSENTAA SINUT ---> OLET JUMALATON !!

        3. SELITYKSEN MAHDOLLISUUTTA --- EI ENÄÄ ANNETA --- koska sinulta EI SELITYKSET LOPU - ja - ENÄÄ ET VOI MUUTELLA PELASTUKSEN EHTOJA --- ITSELLESI SOPIVAKSI ---> Jumala MÄÄRÄÄ PELASTUTKO --- ETKÄ SINÄ ITSE !!!

        . . . . . . . .

        OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . .

        . . . ja ---- Jumalan TAHTO . . . TOTEUTUU . . . !


      • suuret.saappaatko.sopiv

        Hei, "Jeesus_valitsi_tekstin"- nimimerkki.
        KUKA sinä olet?


    • isostakirjasta

      Jesaja 4

      1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".

      2 Sinä päivänä on Herran vesa oleva Israelin pelastuneille kaunistus ja kunnia ja maan hedelmä heille korkeus ja loisto.

      3 Ja ne, jotka Siionissa ovat säilyneet ja Jerusalemissa jäljelle jääneet, kutsutaan pyhiksi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut Jerusalemissa elävien lukuun-

      4 silloin kun Herra on pessyt pois Siionin tytärten saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat tuomion ja puhdistuksen hengellä.

      5 Ja Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite

      6 ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja sateelta.

    • Aikaontullut

      Ette te saatana tiedä ikuisesta piinasta ja tuskasta mitään. Hän joka ei koskaan tee pahaa, joutuu sietämään muiden pahuuden. Jokainen hyvä ihminen kärsii, jotta sinä paha ihminen saisit syntisi anteeksi. Se on kärsimystä, kun muiden pahuus lyö tikareita ympäri kehoa. Se on kuin jatkuvaa itkua ja hammastenkiristelyä, kun kantaa muiden pahuutta omassa niskassaan. Se on helvettiä.

    • harriveijonen
    • finne2

      Kuka Jarmo? Täällä ei ole mitään Jarmoa. Päässäsikö viiraa? Onko se sun mielikuvitushenkilösi?

      • KUKA?

        No . . . SE . . . Toinen Tohelo . . . !

        Pata kattilaa soimaa . . . musta kylki MOLEMMILLA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Ensimmäinen Tohelo --- VÄITTÄÄ --- seurakunnan YLÖSOTTOA VALHEEKSI . . . !!!

        Toinen Tohelo --- LISÄÄ --- ITSELLEEN YHDEN YLIMÄÄRÄISEN TEMPAUKSEN . . . !!!

        ---------------------------------------------------------------------------------
        TULOSSA ON VAIN YKSI --- Seurakunnan YLÖSOTTO --- SIIS . . .

        . . . Jeesus Kristuksen Toisen Tulemisen YHTEYDESSÄ . . . !


      • KAAVA 1

        Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika = 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.

        KAAVA 2

        Tempauksen takarajavuosi: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä. Tempaus tapahtunee seitsemisen vuotta ennen Jeesuksen näkyvää paluuta maan päälle. Tempauksen jälkeen alkaa vaivanaika.

        1Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Jeesus palaa näkyvästi maan päälle seitsemisen vuotta tempauksen jälkeen ja perustaa 1000 vuotta kestävän maailmanrauhan.

        Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        KAAVA 1

        Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika = 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.

        KAAVA 2

        Tempauksen takarajavuosi: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä. Tempaus tapahtunee seitsemisen vuotta ennen Jeesuksen näkyvää paluuta maan päälle. Tempauksen jälkeen alkaa vaivanaika.

        1Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Jeesus palaa näkyvästi maan päälle seitsemisen vuotta tempauksen jälkeen ja perustaa 1000 vuotta kestävän maailmanrauhan.

        Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        Aika tavalla satuiluks menee selityksesi. Näkemyksesi mukaan ei mene sen tulee jokainen kyllä näkemään.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Aika tavalla satuiluks menee selityksesi. Näkemyksesi mukaan ei mene sen tulee jokainen kyllä näkemään.

        Kuiteskin siteeraan Raamattua.


    • "Kaikkialla liikenteessä (autot, laivat, lentokoneet) tapahtuu hirveitä onnettomuuksia kun esim. lentäjä katoaa silmänräpäyksessä. Kaikki yhteiskunnat menevät kaaokseen, ensiapupolit tulevat täyteen niin että kaikki eivät pääse enää hoitoon."

      Kiitos aloittaja. Mielestäni tämä on asiallinen ja opastava video koskien tempauksen jälkeistä aikaa.

      "After the Rapture! Left Behind? IMPORTANT VIDEO! MUST WATCH!"

      https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8

      • 1234567---

        Tempauksen jälkeinen aika. Tämä maa hiljenee tempauksen jälkeen, sillä KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Tempauksen jälkeinen aika. Tämä maa hiljenee tempauksen jälkeen, sillä KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.

        Raamattu?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Raamattu?

        Nimenomaan Raamattu. Ei jatku elämä maapallolla tempauksen jälkeen. Tämä aika jota elämme on aika julistaa Raamatun totuuksia kaikkialle ja sitten tulee loppu. Jokainen tekee valintansa ennen tempausta uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta tempauksen jälkeen pelastukseen ei tule enää kenellekään.
        Tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa, pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan, eikä siellä ole kuolemaa oleva.

        Kaikki jumalattomat ovat kuolleina 1000-vuotta, odottamassa tuomion ylösnousemista 1000-vuoden jälkeen. Tuli tekee heistä lopun.

        HUOM! Tämä maa luodaan uudeksi vasta 1000-vuoden jälkeen.

        Vielä muistutukseksi: Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti.
        Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran. Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Nimenomaan Raamattu. Ei jatku elämä maapallolla tempauksen jälkeen. Tämä aika jota elämme on aika julistaa Raamatun totuuksia kaikkialle ja sitten tulee loppu. Jokainen tekee valintansa ennen tempausta uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta tempauksen jälkeen pelastukseen ei tule enää kenellekään.
        Tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa, pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan, eikä siellä ole kuolemaa oleva.

        Kaikki jumalattomat ovat kuolleina 1000-vuotta, odottamassa tuomion ylösnousemista 1000-vuoden jälkeen. Tuli tekee heistä lopun.

        HUOM! Tämä maa luodaan uudeksi vasta 1000-vuoden jälkeen.

        Vielä muistutukseksi: Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti.
        Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran. Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        Raamattu?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Raamattu?

        Raamatun sanaa et näytä ymmärtävät. Heitä pois peite silmiltäsi, niin näet.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Nimenomaan Raamattu. Ei jatku elämä maapallolla tempauksen jälkeen. Tämä aika jota elämme on aika julistaa Raamatun totuuksia kaikkialle ja sitten tulee loppu. Jokainen tekee valintansa ennen tempausta uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta tempauksen jälkeen pelastukseen ei tule enää kenellekään.
        Tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa, pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan, eikä siellä ole kuolemaa oleva.

        Kaikki jumalattomat ovat kuolleina 1000-vuotta, odottamassa tuomion ylösnousemista 1000-vuoden jälkeen. Tuli tekee heistä lopun.

        HUOM! Tämä maa luodaan uudeksi vasta 1000-vuoden jälkeen.

        Vielä muistutukseksi: Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti.
        Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran. Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        >Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        Ei tuo ehkä ihan valtavalta voitolta kuulosta. Eikö mitään kivaa ole luvassa?


      • Joku_tolkku_sentään
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        Ei tuo ehkä ihan valtavalta voitolta kuulosta. Eikö mitään kivaa ole luvassa?

        Pitkäksihän se aika tulee vaikka saatkin istua kahdellatoista valtaistuimella tuhat vuotta ja hallita Israelin kahtatoista heimoa, sekä veisata lasimerellä Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.
        Ei tuo kyllä erityisen houkuttelevalta vaikuta.


      • Joku_tolkku_sentään kirjoitti:

        Pitkäksihän se aika tulee vaikka saatkin istua kahdellatoista valtaistuimella tuhat vuotta ja hallita Israelin kahtatoista heimoa, sekä veisata lasimerellä Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.
        Ei tuo kyllä erityisen houkuttelevalta vaikuta.

        2000 vuotta sitten oli viihdettä tarjolla erittäin rajallisesti. Seksi oli tärkeimpiä viihteen muotoja (ainakin miehille), sitten tulivat syöminen, juopottelu ja sienien pureskelu sekä eläinten ja ihmistenkin rääkkääminen. Tästä ympäristöstä lähti käsitys siitä mitä Taivaan iloissa on tarjolla. Uskoisin että jokunen uskova ajattelee myös pääsevänsä naureskelemaan inhokkiensa kärsimyksille Helvetissä.


      • Joku_tolkku_sentään kirjoitti:

        Pitkäksihän se aika tulee vaikka saatkin istua kahdellatoista valtaistuimella tuhat vuotta ja hallita Israelin kahtatoista heimoa, sekä veisata lasimerellä Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.
        Ei tuo kyllä erityisen houkuttelevalta vaikuta.

        Joku. Ihminen on ikuisuusolento. Ikuisuus vietetään joko taivaassa tai helvetissä. Nämä asiat tiijetään Suomessa, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        2000 vuotta sitten oli viihdettä tarjolla erittäin rajallisesti. Seksi oli tärkeimpiä viihteen muotoja (ainakin miehille), sitten tulivat syöminen, juopottelu ja sienien pureskelu sekä eläinten ja ihmistenkin rääkkääminen. Tästä ympäristöstä lähti käsitys siitä mitä Taivaan iloissa on tarjolla. Uskoisin että jokunen uskova ajattelee myös pääsevänsä naureskelemaan inhokkiensa kärsimyksille Helvetissä.

        Repe. Ittees sumutat. Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo? Taitaa olla henkimaailman juttu.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Joku. Ihminen on ikuisuusolento. Ikuisuus vietetään joko taivaassa tai helvetissä. Nämä asiat tiijetään Suomessa, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        Pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa. Jumalattomat kuolleina 1000-vuotta. 1000-vuoden jälkeen jumalattomat herätetään tuomiolle. Tuli tekee heistä lopun ikuisiksi ajoiksi, eikä heistä jää juurta eikä oksaa.

        Tämän jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa Jumalan omat asustavat ikuisesti. Heillä on ikuinen elämä uudessa maassa.


    • q.v

      Onko käynyt mielessä ettei tämä tempauksen idea ole välttämättä totta?

      Samalla voi miettiä onko siinä ympärillä muutakin mikä ei välttämättä olekaan totta?

      Atheist Experience: idiotic theist contradicts himseft and thinks atheists work for Devil.
      https://youtu.be/Im4ZgOWK9gc

      • QV. Ittees sumutat. Evoluutiota ei ole. Tempaus on.
        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        1Kor:
        15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

        Joh:
        14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        UUSI JERUSALEM
        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc


      • q.v
        yurki1000js kirjoitti:

        QV. Ittees sumutat. Evoluutiota ei ole. Tempaus on.
        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        1Kor:
        15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

        Joh:
        14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        UUSI JERUSALEM
        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        Mistä tiedät Raamatun olevan totta? Jos sinulle on _nyt_ mahdotonta ajatella Raamatun itsessään olevan muuta kuin totta niin väännetään lisää:
        Mistä tiedät, että tulkinta Raamatusta on totta?

        Evoluutio on todistettu asia. Evoluutio on fakta, evoluutio on totta.
        Jos et hyväksy sitä niin silloin Sinulle ei tässä asiassa ole tarkeää se mikä on totta.

        Mielestäni et toimi tässä asiassa järkevästi. Todisteet evoluutiosta ovat kiistattomat, halusit tai et. Jos et halua seurata todisteita niin se on oma häpeäsi.


      • q.v kirjoitti:

        Mistä tiedät Raamatun olevan totta? Jos sinulle on _nyt_ mahdotonta ajatella Raamatun itsessään olevan muuta kuin totta niin väännetään lisää:
        Mistä tiedät, että tulkinta Raamatusta on totta?

        Evoluutio on todistettu asia. Evoluutio on fakta, evoluutio on totta.
        Jos et hyväksy sitä niin silloin Sinulle ei tässä asiassa ole tarkeää se mikä on totta.

        Mielestäni et toimi tässä asiassa järkevästi. Todisteet evoluutiosta ovat kiistattomat, halusit tai et. Jos et halua seurata todisteita niin se on oma häpeäsi.

        kuinka monta vuatta sä oot ?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        kuinka monta vuatta sä oot ?

        Monelle on tullut vuosikymmeniä ikää, ja silti eivät käsitä, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille pitää pyhänä päivänä.

        Raamatusta löytyy totuus, mutta totuus ei suurelle osalle kelpaa.


      • Jumalasi on siis joku viikonpäivä jota pitää palvoa. Että semmoinen "totuus".


    • Täysin_vakuuttunut

      "Nyt, kun tempaus tässä vajaan puolen tunnin päästä tulee, niin tässä on luotettavan tuntuisen profeetan eli Niilo Yli-Vainion ennaltatieto siitä, mitä tempauksen jälkeen tulee tapahtumaan.
      Kaikkialla liikenteessä (autot, laivat, lentokoneet) tapahtuu hirveitä onnettomuuksia.."
      =
      Kyllä vain tempaus tapahtui, eli Niilo Yli-Mainio oli luotettava profeetta. Alla on poliisin antama todiste päivämäärällä 15.6.2017

      http://rikoskartta.fi/rikos/12681/Porin-liikenneonnettomuus

      • Hallelujaa! KAIKKIALLA liikenteessä koko maailmassa siis tapahtui valtava määrä hirveitä onnettomuuksia! Tempaus siis totisesti TULI!

        Ikävää, että Jarmo ei päässyt mukaan vaan joutuu jäämään tänne Lopun aikojen kidutuksiin.


      • Profeettain_seuraaja
        Ibrahimus kirjoitti:

        Hallelujaa! KAIKKIALLA liikenteessä koko maailmassa siis tapahtui valtava määrä hirveitä onnettomuuksia! Tempaus siis totisesti TULI!

        Ikävää, että Jarmo ei päässyt mukaan vaan joutuu jäämään tänne Lopun aikojen kidutuksiin.

        Jortikallahan on erilaisissa tapauksissa käytössä liukuma-ajat, joten kaikella todennäköisyydellä hänen tempaus tulee vähän myöhemässä vaiheessa.
        Odotellaan siis ihan rauhassa ensin vaikkapa 10 päivää, ja jos Jortikka vielä ilmestyy palstalle sen jälkeen -eli ei ole vielä silloinkaan tempaistu- niin tarkistamme savun hälvettyä omerin laskennan! Saattaahan siinäkin tulla pieniä virheitä, kuten on ollut havaittavissa jopa palstalla toimivien kaikkein luotettavimman tuntuisten profeettain tapauksissa.


    • pihonsivultaaa

      Liisa Nuutisen 2.7.2017 saama sanoma

      Koin sunnuntaina 2.7.17 Jeesuksen puhuvan minulle näin:

      "Monissa seurakunnissa on niitä, jotka katsovat karsain silmin, vihaa sydämessään tuntien veljiään ja sisariaan. Tämä on HYVIN vakava ongelma kristillisissä seurakunnissa!

      Jotkut katsovat karsain silmin, vihaisesti mulkoilevat, kateutta ja vihaa sydämessään tuntien sellaisia veljiä ja sisaria, jotka ovat kauniimpia, menestyneempiä, ja jotka vaikuttavat elävän lähempänä Herraa, kuulevan Herran ääntä paremmin ja olevan voidellumpia ja hengellisesti puhtaampia ja viattomampia kuin he itse ovat.

      Jotkut jopa alkavat tällaisia henkilöitä vainoamaan! Heitä, jotka kokevat itselleen uhkaksi tai joista eivät jostain syystä pidä! Jotkut alkavat heitä jopa savustamaan ulos seurakunnistaan! Jotkut jopa erottavat heitä seurakunnistaan!

      Tämä on erittäin, erittäin, erittäin vakava asia, sillä tämä on yhtä kuin hengellinen murha! Sillä monet, monet, monet vastauskoontulleet ovat tällä tavoin jouduttuaan pettymään kristittyihin kääntäneet selkänsä Jumalalle, luopuneet uskosta ja joutuneet kadotetuiksi!

      Siksi sellaisten kristittyjen paikka, jotka tällaista tekevät on Helvetin tulimeressä!

      Tämä on ERITTÄIN vakava asia!

      Tällainen käytös voi ilmetä muka hienovaraisestikin, kun vain pahasti mulkoillaan uusia tulokkaita, ei koskaan puhuta heille, suljetaan omien kuppikuntien ulkopuolelle ja osoitetaan epäsuorasti, etteivät he ole tervetulleita.

      Tämä on erittäin laajalle levinnyt ja vakava ongelma kristillisissä seurakunnissa!

      Jos tällaista teet, tee heti parannus, kadu sydämesi kovuutta ja rakkaudettomuutta ja pyydä anteeksi niiltä, joita olet loukannut!"

      Loppukommentti: Rakastamaan meidät on kutsuttu ja seurakunnan tulisi olla tunnettu keskinäisestä rakkaudestaan.

      Lopunajan langenneet ja luopuneet uskovat tunnistetaan toistensa vihaamisesta ja rakkautensa kylmenemisestä. (Matt. 24:10-12).

    • Tilastonlaatija

      Oliko palstankäyttäjistä kovinkin moni / sukulaisenne osallisena tempauksessa, tai vähintäin silminnäkijänä todistamassa tapahtunutta?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      280
      6640
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3793
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2698
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      345
      2522
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2082
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1689
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1681
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1526
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1341
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1188
    Aihe