Mitenkähän käy tuon herra koulukiusaajan kanssa, mahtaako hän jäädä persuihin vai siirtyä uuteen vaihtoehtoon? Ja miten käy muille persuille Orivedellä? Luulisi, että herra koulukiusaaja jää hakkaamaan mamuja ja kiusaamaan lähimmäisiään omassaitse keittämässä liemessään.
Halla-aholaisia, ja muita koulukiusaajia
6
274
Vastaukset
- terroristit.pois.MV
Kovin vähän suvakit tietävät. Halla-Aho oli ITSE rajusti koulukiusattu !! Itse olen sitä mieltä että hän on suomen paras poliitikko. Aidosti SUOMALAISTEN asialla, ei esimerkiksi somalien, iranilaisten, irakilaisten, tai syyrialaisten asialla kuten vihreät ja keskusta/kok/rkp/vas/kd ovat. PS on suomalaisten puolella, ja ajaa SUOMALAISTEN nasiaa.
- nightCrowlerrrr
Ei pidä paikkaansa.
Tuo on harhaista disinformatiivista spekulointia, josta ei ole minkäänlaista todistetta.
Pelkkää fantasitiivistä kuvitelmaa ilman realistista totuuspohjaa.- sadisti.mamut.väijyy
??? Niin, tuo on kylläkin faktaa. Eli pitää paikkansa.
- enskaEnkeli
sä oot niin huvittava🤗
- terroristin.Arvopohja
Suvakit vaan palvoo matuja. sairasta touhua.
- tuo.lause.Tubeen
Teidän syytänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747374Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271958- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141625- 521578
- 181569
- 101569