Oma paastoni

Maripaasto

Heippa!
Ajattelin aloittaa kirjoittaa tähän paastosta, jonka siis aloitin tänään.
Aloituspaino 57,5kg.

14

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paastoaja

      Lähden mukaan! En ole syönyt tänään mitään.

    • Anaprincesss

      Kuinka pitkä olet ?

    • Maripaasto

      Olen 164cm pitkä. Inhoan itseäni, takana on parin viikon ahminta. Mutta nyt onneksi olen saanut itseäni niskasta kiinni.
      Paino nyt 56,9 eli 600g tippunut.
      Mites paastoajalla on mennyt? 😊

    • Maripaasto

      Olen ajatellut, että ensinnäin välietappi olisi 55kg ja siitä seuraava 53kg. 😊

    • Maripaasto

      Tänään paino 56,4kg, eli 500g tippunut.

    • läskeinn

      mäki haluisin paastota mut ko äiti vahtii liikaa mun syömisii!! auttakaaa mitä tekisin... oon iha sika läski oon 14/173/61 ja haluisin painaa ainaki 49 kg mielummi vöhemmän. mut onks mahollista laihuttaa ilman paastoa(ko mua vahitaa iha sikana) tän kesäloman aikana 6 kg?

    • Läskiläski

      Itekki oon alottanu laihuttaa... oon iha vitu läski 155/44 että joo... tavote paino joku 30

      • Yritänauttaa

        Mä painoin jotain 30 kg ku olin jotain 136cm ja oon nyt 44kg ja 156cm että en ihan usko että on tervettä olla 30kg jos on 155... minkä ikänen muuten oot?


    • Apuatarvitsevatyttönen

      Laittakaa teiän snäppei tai insta aletaan jutteleen, kaipaan vähän seuraa somen puolelta tähän laihdutukseen, en uskalla laittaa omiani ku pelkään et joku tuttu näkee :( oon siis kohta 16v tyttö

      • anajuttuseuraa

        Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)


      • Apuatarvitsevatyttönen
        anajuttuseuraa kirjoitti:

        Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)

        Ei oo kik mut eiks sul oo snäp tai ig? Haluisin kans puhuu jollekki :)


      • haluisinanaseuraa

        mulla on snäppi ja ig mut en haluis niit tänne laittaa nii pystyskö joku laittaa tänne sc tai ig?


    • 15vtyttöö

      Mäkin haluisin laihtua :/
      Oon 163cm/54kg
      Onko kellään antaa vinkkejä?

      • universuminpaskin

        onks sulla kikkii oon koht 14 vuotias ja voitas tsemppaa toisiamme laihdutuksessa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe