Oma paastoni

Maripaasto

Heippa!
Ajattelin aloittaa kirjoittaa tähän paastosta, jonka siis aloitin tänään.
Aloituspaino 57,5kg.

14

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paastoaja

Lähden mukaan! En ole syönyt tänään mitään.

• Anaprincesss

Kuinka pitkä olet ?

• Maripaasto

Olen 164cm pitkä. Inhoan itseäni, takana on parin viikon ahminta. Mutta nyt onneksi olen saanut itseäni niskasta kiinni.
      Paino nyt 56,9 eli 600g tippunut.
      Mites paastoajalla on mennyt? 😊

• Maripaasto

Olen ajatellut, että ensinnäin välietappi olisi 55kg ja siitä seuraava 53kg. 😊

• Maripaasto

Tänään paino 56,4kg, eli 500g tippunut.

• läskeinn

mäki haluisin paastota mut ko äiti vahtii liikaa mun syömisii!! auttakaaa mitä tekisin... oon iha sika läski oon 14/173/61 ja haluisin painaa ainaki 49 kg mielummi vöhemmän. mut onks mahollista laihuttaa ilman paastoa(ko mua vahitaa iha sikana) tän kesäloman aikana 6 kg?

• Läskiläski

Itekki oon alottanu laihuttaa... oon iha vitu läski 155/44 että joo... tavote paino joku 30

• Yritänauttaa

Mä painoin jotain 30 kg ku olin jotain 136cm ja oon nyt 44kg ja 156cm että en ihan usko että on tervettä olla 30kg jos on 155... minkä ikänen muuten oot?

• Apuatarvitsevatyttönen

Laittakaa teiän snäppei tai insta aletaan jutteleen, kaipaan vähän seuraa somen puolelta tähän laihdutukseen, en uskalla laittaa omiani ku pelkään et joku tuttu näkee :( oon siis kohta 16v tyttö

• anajuttuseuraa

Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)

• Apuatarvitsevatyttönen
        anajuttuseuraa kirjoitti:

Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)

Ei oo kik mut eiks sul oo snäp tai ig? Haluisin kans puhuu jollekki :)

• haluisinanaseuraa

mulla on snäppi ja ig mut en haluis niit tänne laittaa nii pystyskö joku laittaa tänne sc tai ig?

• 15vtyttöö

Mäkin haluisin laihtua :/
      Oon 163cm/54kg
      Onko kellään antaa vinkkejä?

• universuminpaskin

onks sulla kikkii oon koht 14 vuotias ja voitas tsemppaa toisiamme laihdutuksessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe