Heippa!
Ajattelin aloittaa kirjoittaa tähän paastosta, jonka siis aloitin tänään.
Aloituspaino 57,5kg.
Oma paastoni
14
373
Vastaukset
- Paastoaja
Lähden mukaan! En ole syönyt tänään mitään.
- Anaprincesss
Kuinka pitkä olet ?
- Maripaasto
Olen 164cm pitkä. Inhoan itseäni, takana on parin viikon ahminta. Mutta nyt onneksi olen saanut itseäni niskasta kiinni.
Paino nyt 56,9 eli 600g tippunut.
Mites paastoajalla on mennyt? 😊 - Maripaasto
Olen ajatellut, että ensinnäin välietappi olisi 55kg ja siitä seuraava 53kg. 😊
- Maripaasto
Tänään paino 56,4kg, eli 500g tippunut.
- läskeinn
mäki haluisin paastota mut ko äiti vahtii liikaa mun syömisii!! auttakaaa mitä tekisin... oon iha sika läski oon 14/173/61 ja haluisin painaa ainaki 49 kg mielummi vöhemmän. mut onks mahollista laihuttaa ilman paastoa(ko mua vahitaa iha sikana) tän kesäloman aikana 6 kg?
- Läskiläski
Itekki oon alottanu laihuttaa... oon iha vitu läski 155/44 että joo... tavote paino joku 30
- Yritänauttaa
Mä painoin jotain 30 kg ku olin jotain 136cm ja oon nyt 44kg ja 156cm että en ihan usko että on tervettä olla 30kg jos on 155... minkä ikänen muuten oot?
- Apuatarvitsevatyttönen
Laittakaa teiän snäppei tai insta aletaan jutteleen, kaipaan vähän seuraa somen puolelta tähän laihdutukseen, en uskalla laittaa omiani ku pelkään et joku tuttu näkee :( oon siis kohta 16v tyttö
- anajuttuseuraa
Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)
- Apuatarvitsevatyttönen
anajuttuseuraa kirjoitti:
Oisko sul kik? Oon 14v just alottanu laihiksen tosissaa. Ois kiva jutella. :)
Ei oo kik mut eiks sul oo snäp tai ig? Haluisin kans puhuu jollekki :)
- haluisinanaseuraa
mulla on snäppi ja ig mut en haluis niit tänne laittaa nii pystyskö joku laittaa tänne sc tai ig?
- 15vtyttöö
Mäkin haluisin laihtua :/
Oon 163cm/54kg
Onko kellään antaa vinkkejä?- universuminpaskin
onks sulla kikkii oon koht 14 vuotias ja voitas tsemppaa toisiamme laihdutuksessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768